بهروز رهبری فرد: آقای درویش، اگر پرسپولیس را دوست داری، برو/ ادبیات این آقا چاله میدانی است

کدخبر (233034) | 20 دی 1402 | ساعت 10:15
0 62
بهروز رهبری فرد: آقای درویش، اگر پرسپولیس را دوست داری برو/ ادبیات این آقای چاله میدانی است
بهروز رهبری فرد پیشکسوت پرسپولیس راجع به شرایط این روزهای سرخپوشان پس از استعفای یحیی گل محمدی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ماجرای پرسپولیس به کلاف سردرگمی تبدیل شده است. مذاکرات و توافق اولیه با برانکو ایوانکوویچ موجب نشده تا هواداران این تیم از نگرانی بیرون بیایند. رضا درویش مدیرعامل باشگاه به سبب اتفاقات اخیر با انتقادات تندی روبرو است و با این شرایط مشخص نیست که امکان ادامه کار برای وی فراهم باشد یا نه.

درباره این موضوعات با «بهروز رهبری‌فرد» پیشکسوت پرسپولیس گفت‌گویی انجام شده است که در ادامه می خوانیم.

رهبری‌فرد گفت: پرسپولیس چوب لج بازی‌های آقایان را می‌خورد. این موضوع را ۲، ۳ ماه قبل گفتم و هشدار دادم که با این لج بازی‌ها بین درویش و یحیی آخرش همه می‌روند و هواداران می‌مانند، ولی کسی گوش نکرد. آخرش را دیدیم. امروز جز نگرانی چیزی برای هوادار نمانده است. آقای درویش باید قبل از یحیی استعفا می‌داد، چون تمام مشکلات از طرف ایشان بود. با مصاحبه هایش شرایط را برای کادر فنی دشوار کرد.

وی افزود: آقای درویش، شما به عنوان یک مدیر الفاظی که به کار می‌بری همه از روی پرخاشگری است. زمان آقایان عابدینی، مصطفوی و دادکان از نوع صحبت کردن آن‌ها کیف می‌کردیم، اما ایشان (درویش) چاله میدانی صحبت می‌کند. بهترین گزینه داخلی یحیی بود، ولی آنقدر بدفتاری شد و چوب لای چرخش گذاشتند که فرار کرد. آقای درویش همین امروز استعفا بده و برو. اگر الان نروی دو ماه دیگر می‌روی. شما که رفتنی هستی، حداقل کاری می‌کردی که یحیی نرود و تا پایان فصل بماند. به نظر من اگر فردا صبح درویش برود به نفع پرسپولیس است و یحیی بر می‌گردد. ایشان چنان به آن صندلی چسبیده که انگار قرار است صد سال دیگر مدیرعامل باشد.

بهروز رهبری فرد: آقای درویش، اگر پرسپولیس را دوست داری برو/ ادبیات این آقای چاله میدانی است

مدافع اسبق پرسپولیس درباره گزینه‌های داخلی که این روز‌ها برای سرمربیگری پرسپولیس مطرح می‌شوند گفت: حیف شد یحیی رفت، دیگر مربیان داخلی در حد پرسپولیس نیستند، چون آن‌ها رزومه‌ای ندارند. اگر من ۱۵ سال در لیگ برتر هستم و تیمم هفتم و هشتم می‌شود و سقوط نمی‌کند که هنر نکرده ام. اصلا اسم این آدم‌ها را نباید برای سرمربیگری پرسپولیس بیاورند. یک روز درباره تیم ملی گفتم وقتی کی روش را بر می‌دارید بزرگتر از از او را بیاورید و الان هم می‌گویم اگر یحیی رفته باید به جای او مربی بزرگتری بیاید.

وی درباره برانکو ایوانکوویچ گفت: مربی بدی نیست، ولی امیدوارم بیاید. آقای درویش می‌خواست یحیی برود و به هدفش رسید و حالا هم باید از او بزرگتر جذب شود. هوادران حق دارند ناراحت و نگران باشند. تیم در شرایط بدی است. ما خیلی عقب نماندیم از صدر جدول، اما الان کار سخت شده است.

پیشکسوت پرسپولیس به اسکوچیچ هم اشاره کرد و افزود: او هم مربی بدی نیست و در ایران بد کار نکرده است. اگر برانکو نشود او می‌تواند گزینه بعدی باشد.

رهبری فرد درباره نقل و انتقالات پرسپولیس و نیاز‌های این تیم در این فصل گفت: پرسپولیس یک مهاجم شش دانگ می‌خواهد. شهاب زاهدی بازیکن بدی نیست، اما او را در حد پرسپولیس نمی‌بینم. مهاجم داخلی که نداریم، ولی باید از خارج مهاجمی را بیاورند که تمام کننده باشد. پرسپولیس در تمام پست‌ها بازیکن می‌خواهد. دفاع چپ کلاسیک ندارد. بعد از اسماعیلی فر ما دفاع راست نداریم. 

وی در پایان گفت: آقای درویش، اگر پرسپولیس را دوست داری برو، چون مردم شما را نمی‌خواهند. اگر همانطور که می‌گویید مهم هواداران هستند پس برو، چون شما را نمی‌خواهند.

واکنش باشگاه پرسپولیس به پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ : خیال هواداران راحت باشد

واکنش باشگاه پرسپولیس به پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ : خیال هواداران راحت باشد

بیشتر بخوانید
20 دی 1402 | ساعت 00:56
بیشتر بخوانید
فوری: دست رد پروفسور به سرخ ها/ برانکو و پرسپولیس؛ نشد که نشد + متن پیام

فوری: دست رد پروفسور به سرخ ها/ برانکو و پرسپولیس؛ نشد که نشد + متن پیام

بیشتر بخوانید
20 دی 1402 | ساعت 00:16
بیشتر بخوانید
نتیجه بازی ایران مقابل اندونزی : جوانان مقابل پیرمردها زانو زدند

نتیجه بازی ایران مقابل اندونزی : جوانان مقابل پیرمردها زانو زدند

بیشتر بخوانید
19 دی 1402 | ساعت 21:02
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...