خلاصه بازی ایران مالدیو / ایران 17 مالدیو 0

خلاصه بازی ایران و مالدیو - 12 خرداد 1376
کدخبر (230408) 23 مهر 1402 | ساعت 12:00
0 2526
خلاصه بازی ایران مالدیو در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را مشاهده می کنید.

ویدئو خلاصه بازی ایران مالدیو / ایران 17 مالدیو 0 - مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه

خلاصه بازی ایران و مالدیو را در این ویدئو مشاهده می کنید؛ این بازی یکی از پرگل ترین بازی های تاریخ ایران است.

تاریخ بازی فوتبال ایران مالدیو : 12 خرداد 1376

ورزشگاه بازی فوتبال ایران و مالدیو : ورزشگاه عباسین دمشق

بازی ایران مالدیو 17 گل داشت که توسط این بازیکنان به ثمر رسید: کریم باقری (۹ و ۱۳ و ۱۶ و ۶۰ و ۶۶ و ۶۷ و ۸۳)، حمید استیلی (۲۹ و ۴۷ و ۵۵)، خداداد عزیزی (۳۵ و ۳۶)، رضا شاهرودی (۵۶)، مهدی مهدوی‌کیا (۶۳)، علی دایی (۷۵ و ۷۷) و مهرداد میناوند (۸۷). هدایت تیم ملی نیز در این دیدار بر عهده محمد مایلی کهن بود.

نتیجه بازی ایران و مالدیو - روز کریم باقری در فوتبال ایران : نتیجه بازی ایران مالدیو 17 بر صفر به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید تا این دیدار در رده دوم لیست پرگل ترین بازی های تاریخ تیم ملی ایران قرار بگیرد. کریم باقری مرد اول این بازی بود که رکورد بیشترین گل زده در یک بازی ملی را با 7 گل به نام خود ثبت کرد. 

گزارش کوتاه از بازی فوتبال ایران مالدیو : بازی ایران و مالدیو در حالی برگزار شد که عدم شناخت از حریف ناشناخته سبب شد تا 10 دقیقه ای حملات ایران به شکل محتاطانه ای دنبال شود اما پس از آن بود که گلزنی بازیکنان ایران آغاز شد. کریم باقری خیلی زود هت تریک کرد تا ایران در نیمه اول (6-0) پیروز شود. در دقیقه 52 یک پنالتی نصیب ایران شد که پنالتی به علی دایی سپرده شد تا بالاخره در این بازی گل بزند. اما او توپ را به سینه دروازه بان مالدیو کوبید تا در ادامه مسابقه نیز تنها به گلزنی خود فکر کند. دایی هرچند در دقایق 76 و 79 بازی ایران و مالدیو دو گل زد اما چند بار می توانست به جای تکروی، به دیگر هم تیمی های خود پاس دهد که از این کار خودداری کرد. با این حال قدرت ایران در خط هافبک بود و خداداد عزیزی مهاجم دوم ایران هم بیشتر به عنوان پاسور در کنار هافبک ها فعالیت می کرد. بازی ایران مالدیو 1998 ، پرگل ترین برد تاریخ مسابقات انتخابی جام جهانی تا آن زمان لقب گرفت. ایران دیگر موفق به تکرار چنین نتیجه ای در برابر مالدیو نشد. حتی در بازی برگشت ایران مالدیو که در استادیوم آزادی برگزار شد، تیم ملی بیشتر از 9 گل نتوانست به ثمر برساند.

خلاصه بازی ایران 19 گوام 0

خلاصه بازی ایران 19 گوام 0

بیشتر ببینید
24 مهر 1402 | ساعت 16:45
بیشتر ببینید
 
خلاصه بازی ایران مقابل کامبوج / ایران 14 کامبوج 0

خلاصه بازی ایران مقابل کامبوج / ایران 14 کامبوج 0

بیشتر ببینید
23 مهر 1402 | ساعت 12:01
بیشتر ببینید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...