خلاصه بازی ایران مقابل کامبوج / ایران 14 کامبوج 0

خلاصه بازی ایران کامبوج - 18 مهر 1398
کدخبر (230374) 23 مهر 1402 | ساعت 12:01
0 497
خلاصه بازی ایران مقابل کامبوج در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2022 را مشاهده می کنید.

ویدئو خلاصه بازی ایران مقابل کامبوج / ایران 14 کامبوج 0 - مقدماتی جام جهانی 2022

خلاصه بازی ایران کامبوج را در این ویدئو مشاهده می کنید؛ این بازی یکی از پرگل ترین بازی های تاریخ ایران است.

تاریخ بازی فوتبال ایران و کامبوج : 18 مهر 1398

ترکیب ایران در بازی ایران کامبوج : علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی، محمد محبی (73 مهرداد محمدی)، سردار آزمون ( 47 مسعود شجاعی)، کریم انصاری‌فرد و مهدی طارمی

ترکیب کامبوج در بازی ایران مقابل کامبوج : کئو سوکسلا، چنک منز، اوک سوان، سارا کریا، سوی ویسال، آورن چان پولین، کوچ سوکومپیک، سوس ساهانا، سات روسیب، مانی یودوم، کئو سوک پنگ

گل های ایران به کامبوج توسط این بازیکنان به ثمر رسید: نوراللهی (۵)، آزمون (۱۱، ۳۵، ۴۴)، کنعانی‌زادگان (۱۸), سوئی (۲۲گ٫خ), انصاریفرد (۴۰، ۴۸، ۶۰، ۸۸) – طارمی(۵۴)، محبی (۶۵، ۶۷)، مهرداد محمدی (۸۵)

بازی ایران و کامبوج مقدماتی جام جهانی 2022 در رده سوم لیست پرگل ترین بازی های تاریخ تیم ملی ایران قرار دارد. نتیجه بازی ایران و کامبوج 14 بر 0 به سود تیم ملی کشورمان بود. از نکات بسیار مهم این است که بازی فوتبال ایران کامبوج در ورزشگاه آزادی و با هدایت تیم ملی در این دیدار بر عهده مارک ویلموتس بلژیکی بود. 

در بازی ایران کامبوج چه گذشت؟ حضور بانوان در ورزشگاه آزادی و اخباری که در این زمینه طی روزهای اخیر منتشر شده بود، مسابقه ایران مقابل کامبوج را به صورت ویژه تحت تاثیر قرار داده بود. در مورد مسائل فنی این مسابقه چیزی جز برتری مطلق شاگردان ویلموتس نمی توان گفت. آنها در شرایطی با چهارده گل موفق به شکست کامبوج شدند که این تیم از دو بازی قبلی خود یک تساوی و یک شکست خفیف یک بر صفر مقابل بحرین کسب کرده بود. با این پیروزی تیم ملی ایران 6 امتیازی شد و به صدر جدول گروه سوم رقابت ها رسید. 4 تا از گل های بازی ایران کامبوج توسط کریم انصاری فرد به ثمر رسید و به نظر او بهترین بازیکن زمین بود.

خلاصه بازی ایران 19 گوام 0

خلاصه بازی ایران 19 گوام 0

بیشتر ببینید
24 مهر 1402 | ساعت 16:45
بیشتر ببینید
 
خلاصه بازی ایران مالدیو / ایران 17 مالدیو 0

خلاصه بازی ایران مالدیو / ایران 17 مالدیو 0

بیشتر ببینید
23 مهر 1402 | ساعت 12:00
بیشتر ببینید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...