دستمزد پردرآمدترین ستاره های WWE در سال 2023!/ از بکی لینچ و رومن رینز تا براک لزنر

کدخبر (230781) | 30 مهر 1402 | ساعت 21:12
0 1248
دستمزد پردرآمدترین ستاره های WWE در سال 2023!/ از بکی لینچ و رومن رینز تا براک لزنر
در این گزارش لیست ستارگان WWE با بالاترین دستمزد در سال 2023، آورده شده که شامل براک لزنر و رومن رینز هم می شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، براک لزنر، رومن رینز و ست رولینز، تنها بخشی از سوپراستارهای WWE با بالاترین دستمزد در سال 2023 هستند.

لوگان پاول هم که بعد از رسلمنیا 39 در اوایل امسال، قرارداد جدیدی با WWE بسته، در این لیست حضور دارد و با اینکه تمام وقت در این مسابقات حضور نخواهد داشت، از خیلی از کشتی‌گیران WWE درآمد بیشتری دارد.

تریپل اچ حداقل دستمزد ستاره های اصلی فهرست را منتشر کرد که 48 برابر کمتر از آن چیزی است که احتمال می رود پردرآمدترین ستاره شرکت دریافت کند.

در این مطلب لیست ستارگان WWE با بالاترین دستمزد در سال 2023، آورده شده که شامل براک لزنر و رومن رینز هم می شود؛

12. کوین اونز - 2 میلیون دلار

در سال 2021، گزارش‌هایی مبنی بر اینکه کوین اونز وقتی که در پایان سال، قراردادش با شرکت وینس مک ماهون به پایان برسد، به AEW می‌رود، وجود داشت و به نظر می‌رسید که او WWE را ترک می‌کند.

با این حال، اوونز بعد از دریافت یک پیشنهاد عالی از طرف WWE، تصمیم گرفت که دوباره با آنها قرارداد ببندد و خود مک ماهون، مذاکرات را به عهده گرفت. واضح است که او دوست ندارد که قهرمان سابق جهانی، به شرکت رقیب برود.

مک ماهون، قبل از بازنشستگی از دبلیو دبلیو ای، می خواست که اونز را برای او کار کند و خیلی تلاش کرد تا مطمئن شود که KO وسوسه نمی شود که شرکت را ترک کند و به AEW، جایی که بیشتر دوستان نزدیکش از جمله یانگ باکس در آنجا کار می کنند، برود.

حدس زده می شود که اونز در قرارداد جدیدش با WWE، هر سال حدود 2 میلیون دلار به عنوان دستمزد پایه دریافت کند. این رقم با مبلغی که برای حضور در مسابقات پی پر ویو و دیگر پاداش هایی که می گیرد، بالاتر هم می رود.

11. راندا روزی - 2.1 میلیون دلار

راندا روزی با برگشت به WWE در ژانویه 2022 و برنده شدن در مسابقه رویال رامبل در اولین مسابقه اش، قرارداد جدیدی به ارزش 2.1 میلیون دلار در سال امضا کرد تا دومین دوره شرکتش در این کمپانی را شروع کند.

راندا در کل سال 2022 و هشت ماه اول سال 2023 در دبلیو دبلیو ای حضور داشت و بعد از باختش مقابل شینا بازلر در سامراسلم، حضورش با وقفه روبرو شد.

روزی اشاره کرده که الان از کشتی بازنشسته شده، اما بسیاری معتقدند که او هنوز هم با WWE قرارداد دارد، پس ستاره سابق UFC همچنان در لیست قرار دارد.

10. د میز – 2.5 میلیون دلار

د میز یکی از افراد مهم WWE است. او کسی است که اغلب برای تبلیغ برنامه‌ها و فرصت‌های آینده، به رویدادهای رسانه‌های خارجی فرستاده می‌شود و در این زمینه فوق‌العاده‌ عمل می کند.

او الان دو بار قهرمان دبلیو دبلیو ای شده، با این حال در اوایل حضور در دنیای تلوزیونی رئالیتی شو، تعداد کمی پیش بینی می کردند که د میز چنین حرفه موفقی داشته باشد.

د میز نه تنها حضور باورنکردنی ای داشته، بلکه دستمزد فوق‌العاده خوبی هم دارد. با قرارداد 2.5 میلیون دلاری‌اش در سال، او به یکی از پردرآمدترین کشتی‌گیران WWE تبدیل شده است.

9. آندرتیکر - 2.5 میلیون دلار

با وجود اینکه آندرتیکر از آوریل 2020، زمانی که ای جی استایلز را در رسلمنیا 36 شکست داد، کشتی نگرفته، هنوز به عنوان مجری با WWE قرارداد دارد و یکی از پردرآمدترین ستاره های این شرکت است.

در سال 2020، آندرتیکر یکی از دیوانه کننده ترین قراردادهای WWE در تمام دوران را امضا کرد. او قراردادی 15 ساله با این شرکت بست که طبق آن تا سال 2035 در این کمپانی می‌ماند. او تا آن زمان 70 ساله خواهد شد.

ارزش این معامله هم 37.5 میلیون دلار بود، یعنی گفته میشود که آندرتیکر هر سال حدود 2.5 میلیون دلار برای حضور در WWE به دست می‌آورد.

گرچه تیکر دیگر یک ورزشکار اکتیو نیست، اما همانطور که حضور اخیرش در بخشی از قسمت NXT در اکتبر 2023 که در آن با AEW Dynamite روبرو شد، نشان می دهد، هنوز هم گهگاهی در نمایش های بزرگ برای WWE حضور خواهد داشت.

8. بکی لینچ - 3 میلیون دلار

بکی لینچ نه تنها پردرآمدترین ستاره زن دبلیو دبلیو ای است، بلکه مسلماً محبوب ترین زن در کل صنعت کشتی امروز است. لینچ در سال 2018 خود را به عنوان یک بازیکن اصلی در دبلیو دبلیو ای تثبیت کرد. او با اجرایش در اسمکدان به عنوان «The Man» به محبوب ترین ستاره کشتی تبدیل شد.

بکی در اولین رویداد اصلی رسلمنیا با حضور ورزشکاران زن، شارلوت فلیر و روندا روزی را در مسابقه پایانی رویداد 2019 شکست داد و برنده شد.

در نتیجه تلاش زیادش، لینچ یک قرارداد جدید به ارزش 3 میلیون دلار در سال WWE بست و این قرارداد او را به یکی از پردرآمدترین افراد شرکت، بدون در نظر گرفتن جنسیت، تبدیل می کند.

قهرمان زنان NXT به زودی می‌تواند به رتبه بالاتری در این لیست برسد، چون به گزارش Fightful، قرارداد لینچ با WWE در ژوئن 2024 منقضی می‌شود و به این معنی است که او می‌تواند درخواست افزایش دستمزد بدهد.

7. ای جی استایلز - 3.5 میلیون دلار

قرارداد ای جی استایلز با دبلیو دبلیو ای در سال 2019 منقضی میشد. قهرمان سابق دبلیو دبلیو ای، زمانی که قبل از رویال رامبل 2016 به شرکت ملحق شد، با یک قرارداد سه ساله موافقت کرده بود.

وقتی که د الیت، تونی خان و کودی رودز، کمپانی خودشان را هم زمان با اتمام قرارداد ای جی راه اندازی کردند، خیلی ها فکر میکردند که استایلز اولین ستاره مطرح WWE می شود که به AEW میرود.

با این حال، «The Phenomenal One» قراردادش را با شرکت وینس مک ماهون تمدید کرد و به شایعات خروجش از WWE و رفتن به کمپانی رقیب پایان داد.

با وجود خطر انتقال به AEW، استایلز در سال 2022 قرارداد جدیدی را با WWE امضا کرد که جایگزین قراردادی شد که در سال 2019 منعقد کرده بود و به احتمال زیاد، این آخرین قرارداد دوران حرف هایش خواهد بود.

قراردادی که او در سال گذشته امضا کرده، رقم بزرگی داشت، به طوری که ای جی الان سالانه 3.5 میلیون دلار به عنوان دستمزد اصلیش برای WWE  دریافت می کند و به یکی از پردرآمدترین کشتی گیران کل صنعت تبدیل شده است.

6. ست رولینز - 3.5 میلیون دلار

ست رولینز، قهرمان سنگین وزن جهان، 500000 دلار بیشتر از همسرش، بکی لینچ، درآمد دارد.

قرارداد ستاره Monday Night Raw با دبلیو دبلیو ای، 3.5 میلیون دلار در سال است که به درستی او را به یکی از پردرآمدترین اعضای لیست فعال تبدیل می کند.

رولینز عملکرد بسیار موفق برای دبلیو دبلیو ای داشته و علی رغم مشکل جدی کمرش،« Monday Night Messiah» همیشه در دسترس است تا هر زمان که تریپل اچ نیاز داشته باشد، یک مسابقه با کیفیت و کرخوانی خوبی را ارائه دهد.

5. رندی اورتن - 4.5 میلیون دلار

رندی اورتن نه تنها یکی از بزرگترین ستاره های حال حاضر WWE است، بلکه میتوان گفت یکی از بزرگترین ستاره های تاریخ WWE است.

کشتی گیران از همه دورهها گفتهاند که هیچکس بازیکن اصلی بهتری از رندی نبوده و او به خاطر مهارت هایش، در چندین مسابقه برجسته و مسابقات قهرمانی حضور داشته و حتی قراردادهای بزرگی بسته است.

قرارداد اورتون با WWE هم مثل ای جی استایلز، قرار بود در سال 2019 منقضی شود و او حتی امکان انتقال به AEW را هم مطرح کرد، اما به نظر می‌رسید که این بیشتر یک ترفند مذاکره از سوی «The Viper» باشد، نه چیزی که او واقعاً بخواهد انجام دهد.

اورتون در سال 2019، درست قبل از راه اندازی AEW، قراردادی پنج ساله با WWE امضا کرد. قهرمان سابق دبلیو دبلیو ای به عنوان بخشی از قراردادش که قرار است در سال 2024 به پایان برسد، هر سال 4.5 میلیون دلار دستمزد دریافت می کند.

با این حال، رندی از می 2022 به دلیل آسیب دیدگی شدید کمر از رینگ خارج شده، پس WWE می‌تواند مدتی را که او در مسابقات حضور نداشته، به قراردادش اضافه کند و به این معنی است که قرارداد او ممکن است تا سال 2025 به پایان نرسد.

4. لوگان پاول - 5 میلیون دلار

لوگان پاول ممکن است بی‌تجربه‌ترین افراد این لیست باشد، اما مسلماً او بیش از هر کس دیگری قدرت ستاره‌ شدن را دارد.
پل در سال 2021 به عنوان بخشی از خط داستانی سمی زین با کوین اونز وارد دبلیو دبلیو ای شد، اما در آن زمان، علی رغم حضورش در رسلمنیا 37، یک غیر کشتی گیر باقی ماند.

دبلیو دبلیو ای تحت تاثیر مهارت پل با میکروفون و همچنین اشتیاقش به کشتی کج قرار گرفت، پس به او پیشنهاد کرد که در یک مسابقه بین سلبریتی ها در رسلمنیا سال بعد شرکت کند. او در این مسابقه با د میز هم تیمی شد تا  با ری میستریو و پسرش دومینیک مبارزه کند.

کمی بعد، پل قراردادی یک ساله با WWE امضا کرد که مدت کوتاهی بعد از مسابقه رسلمنیا 39 او با ست رولینز منقضی شد. تریپل اچ اهمیت داشتن این ستاره شبکه های اجتماعی را در فهرستش می دانست، بنابراین خیلی سریع با او قرارداد جدیدی امضا کرد، این بار به مدت سه سال.

حالا که او قرارداد جدیدش را امضا کرده، اطلاعات متناقضی در مورد دستمزد لوگان در دبلیو دبلیو ای وجود دارد، اما تصور می شود که او هر سال، حدود 5 میلیون دلار از این کمپانی درآمد دارد که با توجه به قدرت ستاره شدن غیرقابل انکارش، چندان تعجب آور هم نیست.

3. رومن رینز - 5 میلیون دلار

رومن رینز از وقتی که در آگوست 2020 قهرمان یونیورسال شد، ثابت کرده که ارزش هر پنی از قرارداد 5 میلیون دلاریش با WWE را دارد.

به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ستاره صنعت، شاید تنها چیز شگفت‌انگیز در مورد دستمزد رینز این باشد که او پول بیشتری نمی‌گیرد.

رینز سال گذشته با وجود اینکه احتمال میرفت در حال آماده شدن برای رفتن به هالیوود است، قرارداد جدیدی با WWE امضا کرد. قرداد جدید The Tribal Chief نشان میدهد که او در مسابقات بسیار کمتری نسبت به گذشته حضور خواهد داشت، به طوری که رینز در سال 2023 (تا 19 اکتبر) تنها در شش مسابقه تلویزیونی، کشتی گرفته است.

2. جان سینا - 8.5 میلیون دلار

حضور الان جان سینا، بیشترین زمان حضورش در WWE بعد از زمانی است که به هالیوود رفت و طرفداران از دیدن دوباره «Big Match John» روی صفحههای تلویزیون شان لذت می‌برند.

او که 16 بار قهرمان جهان شده، یکی از دو نفری است که احتمال می دهند قرارداد بزرگتری از قرارداد 5 میلیون دلاری رینز داشته باشند. این موضوع با توجه به جایگاه سینا به عنوان یک ستاره سینمای هالیوود و کاری که قبلا برای دبلیو دبلیو ای انجام داده، تعجب آور نیست.

Diario AS گزارش می دهد که ارزش قرارداد سینا با WWE حدود 8.5 میلیون دلار در سال است و او دومین ستاره پردرآمد این شرکت است.
جزئیات زیادی در مورد قرارداد او از جمله تاریخ انقضایش وجود ندارد، اما می دانیم که او به عنوان بخشی از قراردادش، پول زیادی به دست می آورد و این موضوع به این زودی ها تغییر نخواهد کرد.

1. براک لزنر - 12 میلیون دلار

براک لزنر بیش از دو برابر درآمدی که رومن رینز برای حضور در دبلیو دبلیو ای به دست میآورد، درآمد دارد و گفته میشود که با قراردادش، هر سال 12 میلیون دلار به جیب می زند.

احتمال میرود که «The Beast» الان قراردادهای سالانه با WWE امضا کند. قرارداد براک با دبلیو دبلیو ای معمولاً درست بعد از رسلمنیا هر سال منقضی می شود و شرکت قرارداد او را معمولاً در نزدیکی زمان سامراسلم تمدید می کند.

نمی توان انکار کرد که براک یکی از بزرگترین و بهترین ستاره های حال حاضر WWE است و کمپانی هم این موضوع را میداند و به همین دلیل، چنین قرارداد بزرگی را با او می بندد. 

کودی رودز ، راک ، ال ای کینگ ، یا جان سینا / چه کسی در رسلمنیا در مقابل رومن رینز قرار خواهد گرفت؟

کودی رودز ، راک ، ال ای کینگ ، یا جان سینا / چه کسی در رسلمنیا در مقابل رومن رینز قرار خواهد گرفت؟

بیشتر بخوانید
29 مهر 1402 | ساعت 17:36
بیشتر بخوانید
10 مبارزه برتر زنان در تاریخ WWE / با اسطوره های دبلیو دبلیو ای آشنا شوید

10 مبارزه برتر زنان در تاریخ WWE / با اسطوره های دبلیو دبلیو ای آشنا شوید

بیشتر بخوانید
29 مهر 1402 | ساعت 01:07
بیشتر بخوانید
بدنسازان زنی که به WWE رفتند

بدنسازان زنی که به WWE رفتند

بیشتر بخوانید
28 مهر 1402 | ساعت 17:56
بیشتر بخوانید
لقب های ریا ریپلی / چرا مامی؟ چرا کابوس؟

لقب های ریا ریپلی / چرا مامی؟ چرا کابوس؟

بیشتر بخوانید
27 مهر 1402 | ساعت 20:52
بیشتر بخوانید
تاریخ بازگشت احتمالی رندی اورتن به WWE !

تاریخ بازگشت احتمالی رندی اورتن به WWE !

بیشتر بخوانید
27 مهر 1402 | ساعت 12:48
بیشتر بخوانید
سوپر استارهای WWE با کاستوم هالووین! از الکسا بلیس تا دواین جانسون

سوپر استارهای WWE با کاستوم هالووین! از الکسا بلیس تا دواین جانسون

بیشتر بخوانید
26 مهر 1402 | ساعت 16:30
بیشتر بخوانید
شغل های عجیب رومن رینز ؛ این یک گزارش باورنکردنی است!

شغل های عجیب رومن رینز ؛ این یک گزارش باورنکردنی است!

بیشتر بخوانید
25 مهر 1402 | ساعت 22:29
بیشتر بخوانید
لوگان پاول در آستانه میلیاردر شدن!

لوگان پاول در آستانه میلیاردر شدن!

بیشتر بخوانید
25 مهر 1402 | ساعت 11:54
بیشتر بخوانید
نظر کورت آنگل در مورد دیو باتیستا: او بهترین ستاره دبلیو دبلیو ای در هالیوود است!

نظر کورت آنگل در مورد دیو باتیستا: او بهترین ستاره دبلیو دبلیو ای در هالیوود است!

بیشتر بخوانید
25 مهر 1402 | ساعت 00:14
بیشتر بخوانید
سلطنت بکی لینچ در بخش زنان WWE / نگاهی به مسابقات پیش روی این ورزشکار افسانه‌ای

سلطنت بکی لینچ در بخش زنان WWE / نگاهی به مسابقات پیش روی این ورزشکار افسانه‌ای

بیشتر بخوانید
24 مهر 1402 | ساعت 18:24
بیشتر بخوانید
مبارزه کشتی کج کرت انگل و شان مایکلز در رسلمنیا ۲۱

مبارزه کشتی کج کرت انگل و شان مایکلز در رسلمنیا ۲۱

بیشتر بخوانید
24 مهر 1402 | ساعت 10:42
بیشتر بخوانید
سرنوشت مرموز راندا روزی؛ کسی از بدترین زن روی زمین خبر ندارد!

سرنوشت مرموز راندا روزی؛ کسی از بدترین زن روی زمین خبر ندارد!

بیشتر بخوانید
20 مهر 1402 | ساعت 12:50
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...