راز لاغری ادل ؛ رونمایی از برنامه ویژه ستاره موسیقی برای کاهش 45 کیلویی

کدخبر (229488) | 28 شهریور 1402 | ساعت 00:58
0 248
راز کاهش وزن 45 کیلوگرمی ادل
ادل ستاره سرشناس دنیای موسیقی از راز کاهش وزن 45 کیلویی خود می‌گوید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ادل لوری بلو ادکینز، معروف به ادل، یک خواننده و ترانه‌سرای فوق‌العاده است.

ادل از زمان اولین حضورش در سال 2008 با آلبوم 19، دوستداران موسیقی را با آواز قدرتمندش مجذوب خود کرده است. صدای میزانسن او باعث شده که شانزده جایزه گرمی، یک جایزه اسکار، یک جایزه پرایم تایم امی و یک گلدن گلوب ببرد. با این حال، اخیراً علاوه بر صدای ادل، وزنش مورد بحث قرار گرفته است.

ادل بسیار مورد تحسین قرار می‌گرفت و برای اجرای روی صحنه مشکلی نداشت. با این حال، افزایش تدریجی وزنش به جایی رسید که این خواننده تصمیم گرفت که روی تناسب اندامش تمرکز کند. سلامت روان ادل هم تحت تأثیر افزایش وزنش قرار گرفته بود.

با این حال، وقتی که این خواننده با کاهش وزن 45 کیلوگرمی‌اش جهان را شوکه کرد، بسیاری بر علیه او صحبت کردند.

نظر ادل در مورد نگرش مثبت به بدن

در مدت چند سال، ادل که برنده 16 گرمی است، 45 کیلوگرم وزن از دست داد. اما وقتی که او کاهش باورنکردنی وزنش را نشان داد، بخشی از مردم را عصبانی کرد. در حالی که بسیاری تغییر تناسب اندامش را تحسین کردند، بسیاری از افرادی که طرفدار نگاه مثبت به بدن و پذیرفتن بدن به همان شکلی که هست هستند، علیه ادل صحبت کردند. آن‌ها گفتند که ادل سعی کرده تا با استانداردهای سنتی درک زیبایی مطابقت داشته باشد.

در طی مصاحبه‌ای با اپرا وینفری در سال 2021، این خواننده در مورد واکنش‌های شدیدی که با آن‌ها مواجه شد، صحبت کرد. این خواننده که در هنگام اضافه وزن هم با انتقادهایی مواجه شده بود، گفت:

من شوکه نشدم چون در تمام دوران حرفه‌ایم در مورد بدنم صحبت شده و مثل یک شیء با آن رفتار شده است. یا (گفته‌اند) خیلی درشتم. (یا اینکه) آیا من خیلی لاغر شدم؟

با این حال، این خواننده 35 ساله گفت که هیچ وقت به خاطر بدن کسی به او توجه نکرده است. در حالی که مردم به ظاهر اسطوره‌هایشان اهمیت می‌دهند و آن‌ها را تحسین می‌کنند، ادل هرگز این ایده را قبول نکرده است. این خواننده گفت که کسی را بخاطر اینکه موهایش رنگ خاصی دارد یا سلیقه‌اش مثل اوست، تحسین نکرده و در مورد وزن هم همینطور بوده است. این خواننده گفت که او افراد را به خاطر لاغری یا چاقی تحسین نمی‌کند.

راز کاهش وزن 45 کیلوگرمی ادل

وینفری پرسید:

وقتی وزنت بیشتر بود، حال خوبی داشتی؟

خواننده 35 ساله در جواب گفت که با ظاهرش مشکلی ندارد.

بله. من همان موقع هم نگاه مثبتی به بدنم داشتم و الان هم نگاه مثبتی دارم. اما وظیفه من این نیست که به احساس مردم نسبت به بدنشان اعتبار بدهم.

برنده جایزه گرمی گفت که تغییر وزنش برای بهبود سلامتیش بوده و نه اینکه با یک استاندارد مطابقت داشته باشد. پس چطور ادل اینقدر وزن کم کرد؟

اولویت ورزش بر رژیم غذایی

تغییر وزن این خواننده و ترانه‌سرا خیلی سریع در اینترنت وایرال شد. خواننده آهنگ Skyfall در مصاحبه با British Vogue گفت که یک برنامه ورزشی شدید عامل اصلی کاهش وزنش بوده است. ادل از یک برنامه ورزشی عملی اما سخت پیروی کرد. این خواننده 35 ساله، صبح‌ها وزنه می‌زد و بعد روی استقامتش کار می‌کرد.

بعد از ظهرها، این خواننده انگلیسی یا به کوهنوردی می‌رفت یا بوکس تمرین می‌کرد. او عصرها هم کاردیو انجام می‌داد. در طول مصاحبه، ادل همچنین تأیید کرد که رژیم‌های غذایی سخت‌گیرانه زیادی نداشته است. ادل می‌گوید:

در هر صورت، من بیشتر از قبل می‌خوردم چون خیلی سخت تمرین می‌کردم.

علیرغم اینکه ادل بخاطر کاهش وزنش مورد انتقاد قرار گرفته بود، از تصمیمی که به کاهش وزن و بهبود سلامت روانش کمک کرده، دفاع کرد.

رابطه بریتنی اسپیرز با یک مجرم! جنجال‌های این ستاره پاپ تمامی ندارد

رابطه بریتنی اسپیرز با یک مجرم! جنجال‌های این ستاره پاپ تمامی ندارد

بیشتر بخوانید
27 شهریور 1402 | ساعت 01:49
بیشتر بخوانید

کدام سلبریتی‌ها بیشترین کاهش وزن را داشته‌اند؟ از ادل تا اد شیرن

کدام سلبریتی‌ها بیشترین کاهش وزن را داشته‌اند؟ از ادل تا اد شیرن

بیشتر بخوانید
26 شهریور 1402 | ساعت 23:36
بیشتر بخوانید

سلنا گومز و رسیدن به ثروت به لطف سرنا ویلیامز!

سلنا گومز و رسیدن به ثروت به لطف سرنا ویلیامز!

بیشتر بخوانید
11 مرداد 1402 | ساعت 16:13
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...