ساپینتو از راه نرسیده شروع به اعتراض کرد! + ویدئو

 مربی پرتغالی استقلال در جریان شکست تیمش مقابل سپاهان رفتارهای عجیبی کنار زمین داشت.
کدخبر (56971) 22 مرداد 1401 | ساعت 07:30
1 124
 مربی پرتغالی استقلال در جریان شکست تیمش مقابل سپاهان رفتارهای عجیبی کنار زمین داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، استقلال در هفته نخست لیگ برتر با دو گل مقابل سپاهان در خانه مغلوب شد، تا رکورد بی شکستی اش پس از 30 بازی از بین برود. پس از ثبت این نتیجه مربی جدید آبی پوشان در اظهار نظری عجیب مدعی شد رکوردهای استقلال برایش مهم نیست و نباید می‌باختند که باختند.ساپینتو که می داند کار سختی برای تکرار قهرمانی با استقلال دارد با این صحبت ها به نوعی تلاش کرد سطح توقعات را از خودش و تیمش پایین بیاورد. 
سایه مجیدی روی سر ساپینتو برخلاف این مربی پرتغالی، حفظ رکوردها برای هواداران استقلال مهم بود، خصوصا که این آمارها با شکست مقابل رقیب همیشگی خراب شد. چه بسا اگر آبی پوشان مقابل یکی از تیم های معمولی لیگ متحمل چنین شکستی می شدند، تحمل آن برای آنها آسانتر می آمد. باخت به سپاهان مدعی در خانه، به نوعی اعتبار ساپینتو را در همین اول راه خدشه دار کرد. گرچه برای قضاوت کردن درباره آینده استقلال با مرد پرتغالی بسیار زود است، اما قابل کتمان نیست که سایه فرهاد مجیدی تا پایان روی تیم ساپینتو باقی خواهد ماند و با هر نتیجه ای که بگیرد او را با مربی قبلی مقایسه می کنند که این موضوع می‌تواند استرس را در نزد آبی پوشان افزایش دهد.
اعتراض عجیب مرد پرتغالی به داوری ساپینتو هم نشان داده مربی نیست که بتواند مقابل این فشارها مقاومت کند و معمولا زود از کوره در می رود. حتی می توان گفت خودش به تنهایی قادر آرامش یک تیم را بهم بزند. در جریان دیدار با سپاهان او رفتارهای عجیبی کنار زمین داشت و پس از گل اول سپاهان با عصبانیت به بطری آب لگد زد.او بارها به داور بازی معترض شد. این اعتراض ها از همان دقایق ابتدایی و پس از برخورد توپ به دست فرشاد احمدزاده شروع شد و این مربی اعتقاد داشت هافبک سپاهان مرتکب هند پنالتی شده. وقتی بیژن حیدری بازی را برای استراحت بازیکنان متوقف کرد، ساپینتو باز هم به داور چهارم معترض شد! اعتراضات مرد پرتغالی در کنفرانس خبری هم ادامه داشت و ساپینتو از اینکه داور یک پنالتی برای تیمش نگرفته است شاکی بود. این مربی مشابه چنین رفتارهایی را در تیم های قبلی خود نیز انجام داده بود.به طوریکه یکبار در اعتراض به داوری وسط زمین دراز کشید و حتی چندبار با بازیکنان تیم خودی درگیر شد!
ساپینتو ادامه دهنده راه مجیدی! البته این قبیل رفتار در تیم استقلال امری عادی محسوب می شود. در فصل گذشته فرهاد مجیدی با همین رفتارها توانست از داوران پنالتی های زیادی برای تیمش گرفته و مانع از اخراج بازیکنانش شود. در بازی برگشت مقابل گل گهر این مربی برای اینکه داور را برای گرفتن پنالتی تحت فشار بگذارد در حالیکه توپ در جریان بود تا وسط زمین هم آمد و توانست در نهایت سه امتیاز را با این شیوه بدست بیاورد.گرچه در بازی روز گذشته داور با تجربه میدان اسیر جوسازی های مربی پرتغالی استقلال نشد، اما می توانست وی را جریمه کند تا مانع از تکرار این رفتارها در بازی های آتی شود. حیدر سلیمانی کارشناس داوری ضمن رد ادعای ساپینتو به هند پنالتی بازیکن سپاهان گفته داور در تمام صحنه‌های ذکر شده حداقل یک تذکر بسیار جدی باید به او می‌داد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
نویسنده این متن اصلا مشخص نیست تو طرفدار پیروزی هستیا راحت باش ! اگر شخصی در زمینه فوتبال اندازه یه بچه دبستانی اطلاع داشته باشه متوجه میشه که هیچ داوری با به قول تو شلوغ کاری مربی براش پنالتی نمیگیره تمام کارشناسان داوری پنالتی های استقلال در فصل گذشته رو تایید کردن در فصل قبل استقلال در حالی قهرمان شد که ۴ امتیاز از حق خودش عقب بود
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...