شکایت کارمند سابق کانیه وست از او به دلیل تبعیض نژادی / ادعاهای باورنکردنی در مورد مدارس رپر معروف!

کدخبر (235392) | 16 فروردین 1403 | ساعت 23:00
0 33
شکایت کارمند سابق کانیه وست از او به دلیل تبعیض نژادی! ادعاهای باورنکردنی در مورد مدارس رپر معروف!
ادعاهای عجیب و نژادپرستانه ای علیه کانیه وست مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کانیه وست توسط یک کارمند سابقش که ادعا می‌کند این خواننده رپ دانش‌آموزان مدرسه‌اش به نام «دوندا آکادمی (Donda Academy)» را تهدید کرده که سرشان را می‌تراشد و آن‌ها را در قفس زندانی می‌کند، مورد شکایت قانونی قرار گرفت. این شکایت جنجالی در روز سه‌شنبه در لس‌آنجلس ثبت شده است.

بر اساس اسناد حقوقی به دست آمده توسط  Rolling Stone، ترور فیلیپس، کارمند سابق کمپانی Yeezy، قبل از انتقال به این مدرسه در کالیفرنیا (که الان تعطیل شده است)، برای شرکت طراحی این خواننده رپ کار می‌کرده و ادعا می‌کند که وست «با افتخار» عقاید یهودی‌ستیزانه‌اش را در مقابل دانش‌آموزان بیان می‌کرده است.

کانیه وست برای کودکان زندان می سازد!

فیلیپس که همکاریش با وست را از نوامبر ۲۰۲۲ شروع کرده و 9 ماه در آنجا مشغول به کار بوده، همچنین ادعا می‌کند که وست به دو کودک گفته که می‌خواهد سرشان را بتراشد و قصد دارد در این مدرسه که شهریه سالانه آن ۱۵ هزار دلار است، یک زندان بسازد.

این شکایت همچنین ادعا می‌کند که وست با کارمندان سفیدپوستش رفتار بهتری داشته، در مقابل فیلیپس وانمود به خودارضایی کرده و او را در حین عصبانیت تهدید به کتک زدن کرده است.

فیلیپس ادعا می‌کند که وقتی سعی کرده با «تعصب» این خواننده رپ مقابله کند، وست «با آزار و اذیت بی‌وقفه، تحقیر و تلاش برای کنترل ذهنی و نابودی فیلیپس، بی‌رحمانه به کار او جواب داده است».

بدخواهی کانیه در قبال این فرد شاکی، در نهایت به آزار و اذیت زننده‌ای در مقابل دانش‌آموزان و والدینشان منجر شده است. کانیه حتی فیلیپس را به خشونت فیزیکی تهدید کرده است.

فیلیپس ادعا می‌کند که در حین کار برای شرکت طراحی وست به نام Yeezy، از طرف او مورد «تبعیض شدید، آزار و اذیت و انتقام‌جویی» قرار گرفته است.

طبق این شکایت، فیلیپس ادعا می‌کند که وست شروع به «پخش یهودی‌ستیزی» در جلسات مدرسه، از جمله در مقابل بعضی از دانش‌آموزان کرده است.

اقدامات کانیه وست علیه زنان، کودکان و یهودیان

او ادعا می‌کند که وست گفته که «فقط دوست دارد با زنان سفیدپوست دوست شود» و به کارمندانش گفته که هیچکس نمی‌تواند چاق باشد، در غیر این صورت اخراج خواهد شد.

همچنین گفته می‌شود که وست برای سفر به پاریس «۲ میلیون دلار از بودجه مدرسه» را خرج کرده است.

فیلیپس ادعا می‌کند که وست در دسامبر ۲۰۲۲ در حین صرف شام در رستوران Nobu Malibu با او صحبت‌های یهودی‌ستیزانه داشته است. او ادعا می‌کند که وست مردم یهودی را «خسیس» توصیف کرده و آدولف هیتلر را یک «نوآور» معرفی کرده و در عین حال ادعا کرده که هولوکاست «جعلی» بوده است.

شکایت کارمند سابق کانیه وست از او به دلیل تبعیض نژادی! ادعاهای باورنکردنی در مورد مدارس رپر معروف!

فیلیپس همچنین ادعا می‌کند که وست کارکنان هتل را به اتاق آورده و فیلم «بتمن» ۲۰۲۲ را بدون صدا برای آن‌ها پخش کرده است.

او اضافه می‌کند که وست در حالی که دراز کشیده بود، «شروع به حرکات دست به صورت بالا و پایین درست بالای اندام تناسلی خود کرده، انگار که در حال خودارضایی است» و در مورد زندگی جنسیش صحبت کرده است.

سپس این خواننده رپ با زنی از طریق فیس‌تایم تماس گرفته و از او خواسته که لباس زیر و کفش‌هایی را که برای او خریده بوده، بپوشد. فیلیپس بلافاصله نام زن را تشخیص داده، چون فقط چند هفته قبل، در حالی که در دفتر مرکزی Yeezy بوده، کانیه عکس‌های برهنه او را به بسیاری از کارکنانش نشان داده بوده است.

در این شکایت آمده است:

چیزی که قرار بود جلسه‌ای با رئیس او در مورد آکادمی دوندا، برنامه درسی و باغبانی آن باشد، به یک سخنرانی طولانی و متعصبانه با چاشنی آزار جنسی ختم شد.

فیلیپس ادعا می‌کند که بعد از اینکه گروه شامشان را دریافت کردند، وست «شروع به تهدید جامعه LGBTQ کرده» و گفته:

آره، من سراغ همجنسگراها می‌روم! اول یهودی‌ها، بعد همجنسگراها!

فیلیپس ادعا می‌کند که وست همچنین ادعا کرده که غول مایکروسافت، بیل گیتس،

مردم همجنسگرا را کنترل می‌کند تا برای کنترل جمعیت، بچه‌دار نشوند.

شکایت کارمند سابق کانیه وست از او به دلیل تبعیض نژادی! ادعاهای باورنکردنی در مورد مدارس رپر معروف!

کانیه وست، سیاه پوستی علیه سیاه پوستان

فیلیپس - که یک مرد سیاه‌پوست است - ادعا می‌کند که وست «با کارمندان سیاه‌پوستش آشکارا بدتر از کارمندان سفیدپوست رفتار می‌کرده»، «بر سر کارمندان سیاه‌پوست فریاد می‌زده و آن‌ها را تحقیر می‌کرده، در حالی که هیچ وقت روی کارکنان سفیدپوست صدایش را بلند نمی‌کرده است.»

او ادعا می‌کند که به یک نگهبان امنیتی سیاه‌پوست در دانشگاه «دستور داده» که «موهای مدل آفریقاییش را بتراشد» یا اخراج شود که در نهایت این کارمند استعفا داده است.

خود فیلیپس ادعا می‌کند که در ماه مه ۲۰۲۳، در حین یکی از مراسم‌های یکشنبه‌اش توسط وست اخراج شد و وست عصبانی شده و او را تهدید به کتک‌کاری کرده است.

طبق این شکایت، ظاهرا وست از باغچه‌ای که فیلیپس از آن نگهداری می‌کرده، راضی نبوده و با فریاد و با فحش‌های رکیک او را جلوی جمعیت بیرون کرده و به او گفته است که اخراج شده است.

فیلیپس می‌گوید برای حفظ شغلش تلاش کرده، چون دختر و برادر کوچکش به این مدرسه می‌رفتند و خودش هم وضعیت پزشکی‌ خاصی دارد. او ادعا می‌کند وست به بیماری او بی‌احترامی کرده:

کانیه دستش را بلند کرد و به گردن فیلیپس اشاره کرد و فریاد زد: به درک واصل بشه گردنت! سپس به سمت مدرسه اشاره کرد، آروغ زد و گفت: به درک واصل بشه دخترت. هیچ کدومشون برام مهم نیست.

در این شکایت ادعا شده است که وست سپس به سمت باغچه دویده و سعی کرده تا آن را نابود کند، اما به دلیل ضعیف بودن و نداشتن تناسب اندام – نتوانسته آن‌ها را بلند کند. در عوض، او شروع به بیرون کشیدن گلدان‌ها و تک تک وسایل داخل جعبه‌ها کرده، آن‌ها را پاره کرده و روی زمین انداخته، عصبانیتی به مراتب بدتر و بچه‌گانه‌تر از هر عصبانیتی که حتی کوچک‌ترین دانش‌آموزان دوندا تا به حال نشان داده بودند.

فیلیپس سپس ادعا می‌کند که وست چندین بار او را تهدید کرده که مشت تو صورتش می‌زند و شروع به تقلید از رقص جشن ماریو از بازی ویدیویی معروف سوپر ماریو کرده است.

کانیه با مشت گره کرده در هوا پرید، در حالی که می‌گفت "بهت یه فرصت دیگه میدم. یه زندگی دیگه!

فیلیپس ادعا می‌کند بعد از اینکه مأموریت پیدا کرد تا مزرعه‌ای را که وست می‌خواسته بخرد را بررسی کند، دوباره اخراج شده و آخرین روز کاری او آگوست ۲۰۲۳ بوده است.

شکایت کارمند سابق کانیه وست از او به دلیل تبعیض نژادی! ادعاهای باورنکردنی در مورد مدارس رپر معروف!

کارنی آر. شگریان، وکیل فیلیپس به این نشریه گفته:

با ثبت این شکایت، امیدواریم حقوق موکلان آسیب‌دیده ما احیا شود و آقای وست، این هنرمند مشهور، بفهمد که پیام‌های او – که ادعا می‌کنیم تبعیض، یهودی‌ستیزی و عشق به هیتلر را ترویج می‌کند – جایی در دنیا ندارند.

فیلیپس از وست به دلیل تبعیض، آزار و اذیت، ایجاد محیط خصومت‌آمیز در کار و سایر موارد شکایت کرده است. او خواستار  دریافت خسارت‌های کلی و جزئی بالغ بر ۳۵۰۰۰ دلار، حق‌الوکاله و دستور قضایی برای جلوگیری از افتتاح هر نوع مدرسه‌ای برای کودکان زیر ۱۸ سال در کالیفرنیا توسط وست شده است.

DailyMail.com برای اظهارنظر با نماینده وست تماس گرفته است.

این آکادمی که شهریه سالانه آن ۱۵۰۰۰ دلار است، در سال ۲۰۲۱ توسط وست در کالیفرنیا افتتاح شد. او الان مدیرعامل، منشی و مدیر مالی این مؤسسه است.

این مدرسه ابتدا در Simi Valley افتتاح شد، اما بعدها به Chatsworth  در همان نزدیکی نقل مکان کرد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، والدینی که فرزندانشان را در این آکادمی ۱۵ هزار دلاری ثبت‌نام می‌کردند، ملزم به امضای توافقنامه‌های عدم افشا بودند.

در ژوئن گذشته، یکی از معلمان سابق که در دو مدرسه تأسیس‌شده توسط وست کار می‌کرده و به دلیل اعتراض به نقض بهداشت و ایمنی اخراج شده، از او و مدارس مسیحی‌اش شکایت کرده است.

این شکایت ادعا می‌کرد که «آکادمی مسیحی Yeezy»، که قبل از «آکادمی دوندا» افتتاح شده بوده، به دلیل عدم تمایل کانیه به استفاده از شیشه، از بهداشت ضعیف، مشکلات برقی و پنجره‌ها و نورگیرهای خالی رنج می‌برده و همچنین انبوهی از مشکلات را در آکادمی دوندا به همراه داشته است.

مؤسسه‌ی آرمان‌شهری برای ارضای تمایلات عجیب‌وغریب‌ کانیه وست

عیسی میدوز، مدیر معاون سابق این آکادمی، گفته که بعد از طرح این شکایت‌ها، از مدرسه در جنوب کالیفرنیا تعلیق و بعداً اخراج شده است.

این تازه‌ترین مورد از سلسله اتهاماتی است که علیه کانیه و مدارسش مطرح شده، مدارسی که طبق وب‌سایت آکادمی دوندا،

رسالتی برای فراهم کردن شور، هدف و پایه‌های معنوی‌ای دارند که جوانان برای پیشرفت در دنیای فردا به آن نیاز دارند.

شکایت قبلی که فرد دیگری هم در ژوئن به آن پیوسته، ادعای نقض کدهای بهداشتی، ایمنی و آموزش و همچنین تبعیض نژادی غیرقانونی را مطرح کرده بود.

همان مؤسسه حقوقی که این شکایت را تنظیم کرده بود، شکایت جداگانه‌ای را هم مطرح کرده که در آن دو معلم سابق دیگر، کانیه و آکادمی دوندا را به اخراج غیرقانونی متهم کرده‌اند.

آن‌ها در این شکایت، تصویری از یک مدرسه با مدیریت ضعیف را ترسیم کرده‌اند که در آن قلدری بیداد می‌کرده، قوانینی وجود داشته که پوشیدن لباس‌هایی که یا سیاه نبودند یا کانیه آن‌ها را طراحی نکرده بوده، ممنوع می‌کرده، استفاده از چنگال در آن ممنوع بوده و هیچ سرایدار یا کادر پزشکی وجود نداشته است.

در تاریخ ۱ ژوئن، فرد سومی به نام «تیمانی میک» به این شکایت اضافه شد. این معلم سابق ادعا می‌کند که سال گذشته به دلیل گزارش دادن تعدادی از مشکلات در مدرسه، اخراج شده است.

گریگوری سوهار، وکیل کانیه، پیش از این، اتهامات معلمان سابق را رد کرده و گفته بود که توصیف آکادمی به عنوان یک «مؤسسه‌ی آرمان‌شهری برای ارضای تمایلات عجیب‌وغریب‌ کانیه» نادرست است.
سوهار هفته گذشته در لایحه‌ای به دادگاه عالی شهرستان لس‌آنجلس گفت:

هیچ‌کدام از این ادعا‌ها درست نیست و این اتهامات به کارکنان و دانش‌آموزان فعلی آکادمی دوندا و والدین آن‌ها که تجربه مثبت خودشان را تأیید می‌کنند، بی‌احترامی کرده است.

جنجال بین واندا نارا و پاریس هیلتون! همسر ایکاردی این میلیاردر معروف را به کپی کردن متهم کرد!

جنجال بین واندا نارا و پاریس هیلتون! همسر ایکاردی این میلیاردر معروف را به کپی کردن متهم کرد!

بیشتر بخوانید
15 فروردین 1403 | ساعت 13:00
بیشتر بخوانید
فریبکاری بزرگ در یک کنسرت؛ آیا شکیرا هم اجرای پلی بک دارد؟

فریبکاری بزرگ در یک کنسرت؛ آیا شکیرا هم اجرای پلی بک دارد؟

بیشتر بخوانید
15 فروردین 1403 | ساعت 10:00
بیشتر بخوانید
10 نفر اول با بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان در سال 2024 / کریستیانو رونالدو صدرنشین است

10 نفر اول با بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان در سال 2024 / کریستیانو رونالدو صدرنشین است

بیشتر بخوانید
14 فروردین 1403 | ساعت 14:00
بیشتر بخوانید
ویدئویی از شکیرا که ممکن است نشان دهنده رابطه پنهان با لوییس همیلتون باشد

ویدئویی از شکیرا که ممکن است نشان دهنده رابطه پنهان با لوییس همیلتون باشد

بیشتر بخوانید
08 فروردین 1403 | ساعت 19:00
بیشتر بخوانید
ارتباط عجیب شکیرا با دیوید بکهام ؛ مردی که شبیه به لوییس همیلتون است!

ارتباط عجیب شکیرا با دیوید بکهام ؛ مردی که شبیه به لوییس همیلتون است!

بیشتر بخوانید
07 فروردین 1403 | ساعت 19:00
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...