شکست امیرحسین فیروزپور مقابل ناتان جکسون در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲

امیرحسین فیروزپور در چارچوب فینال جام جهانی کشتی آزاد در وزن 92 کیلوگرم مقابل ناتان جکسون از تیم آمریکا شکست خورد.
کدخبر (110285) | 21 آذر 1401 | ساعت 01:39
1 90
شکست امیرحسین فیروزپور مقابل ناتان جکسون در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲
امیرحسین فیروزپور در چارچوب فینال جام جهانی کشتی آزاد در وزن 92 کیلوگرم مقابل ناتان جکسون از تیم آمریکا شکست خورد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مسابقات جام جهانی کشتی ۲۰۲۲ در جریان است و سومین رقیب شاگردان درستکار در فینال رقابت ها نیز تیم آمریکا است. بر این اساس امیرحسین فیروزپور هشتمین کشتی گیر ایران در وزن 92 کیلوگرم روی تشک رفت.  

فینال کشتی آزاد آمریکا / امیرحسین فیروزپور 4 – 8 ناتان جکسون

در هشتمین کشتی از بازی ایران و آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد، امیرحسین فیروزپور مقابل ناتان جکسون قرار گرفت. شروع طوفانی کشتی 4 امتیاز برای جکسون و یک امتیاز برای فیروزپور در بر داشت. در ادامه با رسیدن فیروزپور به پشت حریف، 2 امتیاز به وی داده شد که این صحنه با اعتراض آمریکا مواجه شد. این اعتراض مورد تایید قرار گرفت و این 2 امتیاز به فیروزپور تعلق نگرفت و تنها یک امتیاز به دلیل خروج از تشک به کشتی گیر ایرانی تعلق گرفت. در ادامه با جکسون تا نزدیکی ضربه فنی کردن فیروزپور پیش رفت اما با اقدام به موقع کشتی گیر ایرانی تنها موفق به گرفتن دو امتیاز شد. وقت اول با حساب 6 بر 2 به سود جکسون به پایان رسید. در وقت دوم تلاش‌های فیروزپور برای زیرگیری نتیجه نداشت و او دو امتیاز با کنده‌کشی گرفت و در لحظات پایانی خاک شد تا دو امتیاز از دست بدهد. کشتی امیرحسین فیروزپور و ناتان جکسون در نهایت با برتری 8 بر 4 جکسون به پایان رسید.

فیلم کشتی امیرحسین فیروزپور و ناتان جکسون

شما می‌توانید کشتی فینال امیرحسین فیروزپور برابر ناتان جکسون را از «این صفحه» مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
کامران قاسم پور را که مقابل منتخب جهان استراحت دادید حالا در این وزن می گذاشتید تا برنده بشوید... بعد آذرپیرا هم که با اقتدار منتخب جهان را برد در وزن خودش کشتی می گرفت نه این که کامران قاسم پور را جای آذرپیرا که وزن خودش نیست بگذارید...
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...