عکس های جورجینا رودریگز و رونالدو در ریاض، این زوج زیبا از زندگی در عربستان لذت میبرند!

کدخبر (229858) | 05 مهر 1402 | ساعت 18:07
0 763
عکسهای جورجینا رودریگز و رونالدو در ریاض، این زوج زیبا از زندگی در عربستان لذت میبرند!
مدل آرژانتینی و شریک زندگی کریستیانو رونالدو، اسطوره فوتبال، پستهای منظمی از زندگیش در عربستان سعودی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد. رودریگز اخیراً پستی در اینستاگرام درباره ریاض منتشر کرده که در کپشن آن به سادگی نوشته: «خانه».

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، انتقال جورجینا رودریگز، مدل آرژانتینی به ریاض بعد از پیوستن شریک زندگی‌اش، کریستیانو رونالدو، به تیم فوتبال النصر عربستان سعودی، توجه جهانی را به خودش جلب کرده است.

از آنجایی که کانون توجهات از زمین فوتبال به زندگی خانوادگی آنها تغییر کرده، تجربیات رودریگز در ریاض به سوژه گفتگوهای بین المللی تبدیل شده و طرفداران در سراسر جهان به اکانت اینستاگرام او هجوم آوردهاند تا شاهد تفریحات این خانواده در پایتخت عربستان باشند.

رودریگز از زمان ورودش به عربستان سعودی در ژانویه، عکس‌هایی از گردش‌هایش در شهر، تفریح در منطقه بیابانی اطراف ریاض و لحظاتی با رونالدو و فرزندانشان در این کشور پادشاهی را به اشتراک گذاشته است.

اولین حضور او در ریاض، در مراسم امضای قرارداد رونالدو با النصر بود، وقتی که او در رسانه‌های اجتماعی غوغا بپا کرد، چون طرفدارانش در عربستان سعودی و جاهای دیگر سعی کردند که سبک او را در TikTok و اینستاگرام کپی کنند.

عکسهای جورجینا رودریگز و رونالدو در ریاض، این زوج زیبا از زندگی در عربستان لذت میبرند!
فعالان حوزه زیبایی در فضای آنلاین، برای کسب میلیون‌ها بازدید، برداشتشان را از آرایش صورتی رودریگز، با گونه‌های برجسته قرمز و لبهای قهوهای براق، مطابق با مد روز ژانویه، به اشتراک گذاشتند.

او در آن زمان در اینستاگرامش نوشت:

از عربستان سعودی برای چنین استقبال شگفت انگیزی بسیار متشکرم. ما برای این ماجراجویی جدید با باشگاه النصر بسیار هیجان‌زده هستیم و می‌خواهیم از همه کسانی که آن را ممکن کردند، تشکر کنیم.


بعد از نقل مکان به این کشور، این زوج و فرزندانشان شروع به گردش در ریاض کردند. رودریگز و رونالدو با هم دو فرزند دارند و رودریگز، نامادری سه فرزند رونالدو است.
فعالیت‌های خانوادگی آنها در ژانویه شامل سینما رفتن، بازدید از مراکز خرید و توقف در بلوار جهانی ریاض است.

منطقه سرگرمی که بخشی از جشن‌های فصل ریاض بود، مملو از جاذبه‌ها و فعالیت‌هایی برای بازدیدکنندگان در هر سنی بودکه شامل تله‌کابین، سواری‌های تفریحی، بازی‌های کارناوالی و مسیرهای مانعدار تفریحی می‌شد. این مدل، مجموعه‌ای از عکس‌های گرفته شده در این روز پر از سرگرمی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و زیر آن نوشته بود:

ریاض، چقدر زیبا هستی.

عکسهای جورجینا رودریگز و رونالدو در ریاض، این زوج زیبا از زندگی در عربستان لذت میبرند!
در یکی از تصاویر، او در حالی که یک عروسک بزرگ در دست گرفته، جلوی سواری Sky Loop که با ارتفاع 43 متریش، رکورد گینس را به عنوان بلندترین ترن هوایی قابل حمل جهان به ثبت رسانده، ایستاده است.

در همان هفته، این زوج در یک قرار عاشقانه به رستوران فرانسوی Le Maschou رفتند.

رودریگز همچنین در اختتامیه فرش قرمز جوایز Joy 2023 حضور داشت. این جوان 29 ساله یک لباس شب مخمل آبی از طراح تونسی مستقر در دبی، علی کروی، کفشهای طلایی از طراح کفش لوکس ایتالیایی Le Silla و جواهراتی از جواهرات بهارایی Kooheji پوشیده بود.

رونالدو همچنین تولد رودریگز را در این کشور پادشاهی با رفتن به رستوران ارمنی Lavash در بلوار، جشن گرفت.

از او با یک کیک تولد سه طبقه که طرحهای گل داشت و در متن طلاییش به زبان پرتغالی "تولدت مبارک" نوشته شده بود، استقبال شد.

رودریگز هم برای تولد رونالدو، او را سورپرایز کرد و روز خاصش را در ماه فوریه با خانواده و دوستان نزدیکش در یک جمع صمیمی جشن گرفت.

رونالدو در اینستاگرامش، چند عکس از آن روز به اشتراک گذاشت و در زیر پستش نوشت:

از همه برای پیام‌های تولد متشکرم. از اینکه روزی را با خانواده و دوستانم گذراندم، سپاسگزارم.


در این عکسها، فوق ستاره فوتبال در حال ژست گرفتن سر میز کیک تولد دیده میشود. در عکس دیگری، رونالدو در سفری به صحرای عربستان سعودی، از آب و هوای زمستانی استفاده میکند که با آتش خروشان و چادرهای سنتی کامل شده است.

رودریگز و رونالدو که از سال 2016 با هم رابطه دارند، اولین روز ولنتاینشان را در عربستان سعودی با یک وعده عاشقانه در Clap Riyadh جشن گرفتند.

رودریگز عکسی از میزشان در رستوران ژاپنی که با گلبرگهای رز تزئین شده بود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

در کپشن نوشته بود: «با شوهرم»، اگرچه این زوج که حدود هفت سال است با هم رابطه دارند، هنوز ازدواج نکرده‌اند.
ستاره نتفلیکس و فرزندانش در طول بازیهای النصر از رونالدو حمایت کردهاند، پیراهنهای این تیم را پوشیدهاند و تقریباً در همه بازیها، در کنار زمین او را تشویق می‌کنند. رودریگز روز جمعه فرزندانش را برای حضور در بازی رونالدو در النصر، به استادیوم برد. در این بازی، او مقابل الاهلی بازی کرد.
رودریگز در استوری اینستاگرامش با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از دویدن فرزندانش در زمین فوتبال نوشت:

ما چقدر خوش شانسیم.

رودریگز از وقتی که به عربستان سعودی رفته، در کمپینهای متعددی برای برندهای عربی حضور داشته است. او با برند عطری سعودی Laverne همکاری کرده و در کلیپی که این برند به اشتراک گذاشته، به سوالاتی در مورد دوران اقامتش در این کشور پادشاهی پاسخ داده است. جورجینا، در ویدئویی که در ماه اوت در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، گفت:

در این کشور احساس امنیت می‌کنم و واقعاً از ارزش‌های خانوادگی آن، قدردانی می‌کنم. از اینکه توانستم با این بهشت روی زمین ارتباط برقرار کنم، بسیار خوشحالم. قدرت و جادویی که در صحرای عربستان وجود دارد، باورنکردنی است.

عکسهای جورجینا رودریگز و رونالدو در ریاض، این زوج زیبا از زندگی در عربستان لذت میبرند!
این مدل در ادامه، هیجانش را از تجربه ماه رمضان در عربستان سعودی به اشتراک گذاشت. او همچنین به عنوان سفیر لنزهای عربی Amara انتخاب شده است.
خانواده برای تعطیلات تابستانیشان کشور را ترک کردند، اما در ماه اوت به ریاض برگشتند. در برگشت به این کشور، رودریگز تصاویری منتشر کرد و در کپشن آن نوشت: "خانه" و یک ایموجی قلب هم اضافه کرد.

همینطور که رودریگز از زندگیش در عربستان سعودی و در کنار رونالدو لذت میبرد، سفر او در ریاض، منبع مستمری از شیفتگی برای فالوورهایش در سراسر جهان است. با اشتیاقی که او به فرهنگ این کشور دارد و بخاطر حضور فعالش در رسانههای اجتماعی، طرفداران میتوانند بیشتر با ماجراها و تجربیاتش در قلب این کشور پادشاهی آشنا شوند.

کیم کارداشیان ، راکت تنیس و جنجال جدید / پیشنهاد سرنا ویلیامز : بیا بهت تنیس یاد بدم!

کیم کارداشیان ، راکت تنیس و جنجال جدید / پیشنهاد سرنا ویلیامز : بیا بهت تنیس یاد بدم!

بیشتر بخوانید
04 مهر 1402 | ساعت 11:13
بیشتر بخوانید
 
پیام های محبت آمیز آنتونلا روزکازو و جورجینا رودریگز

پیام های محبت آمیز آنتونلا روزکازو و جورجینا رودریگز

بیشتر بخوانید
03 مهر 1402 | ساعت 11:58
بیشتر بخوانید
تشویق نگرش مثبت به بدن از دمی لواتو و جی لو تا فلورانس پیو و کریس پرت / همه که نباید لاغر باشن!

تشویق نگرش مثبت به بدن از دمی لواتو و جی لو تا فلورانس پیو و کریس پرت / همه که نباید لاغر باشن!

بیشتر بخوانید
31 شهریور 1402 | ساعت 12:07
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...