تشویق نگرش مثبت به بدن از دمی لواتو و جی لو تا فلورانس پیو و کریس پرت / همه که نباید لاغر باشن!

کدخبر (229640) | 31 شهریور 1402 | ساعت 12:07
0 378
سلبریتی هایی که نگرش مثبت به بدن را تشویق می کنند: از دمی لواتو تا کریس پرت
میندی کالینگ، دمی لواتو و جمیلا جمیل و ستارگان دیگر دوز سالمی از مثبت بودن بدن و عشق به خود را ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، همانطور که سلبریتی‌های هالیوودی در حرف‌ها، اعمال و پست‌های آنلاینشان نشان داده‌اند، جنبش نگرش مثبت به بدن، به طور رسمی وارد جریان اصلی شده است. فعالان شناخته شده از شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزاری برای انتشار بیشتر پیام‌هایی با مضمون دوست داشتن خود به طرفدارانشان استفاده کرده‌اند.

میندی کالینگ در ژوئیه ۲۰۱۹ با انتشار مجموعه‌ای از عکس‌هایش سروصدا به پا کرد. 

نمی‌دانم کی باید این را بشنود اما…  لازم نیست سایز صفر باشید.

دمی لواتو هم با طرفداران در مورد مشکلات گذشته‌اش با اختلالات خوردن و تصورش از بدن، صادق بوده است. خواننده آهنگ Sorry Not Sorry که در سال 2021 خود را یک فرد غیر باینری اعلام کرد، قبلاً درمورد اینکه چگونه یاد گرفته خودش را دوست داشته باشد، صحبت کرده است.

لواتو در ژانویه 2018 در شوی الن دیجنرس گفت:

من در یک سال گذشته روی خودم کار کرده‌ام، بیشتر از همیشه روی خودم کار کرده‌ام. من واقعاً در برابر پروسه یاد گرفتن عشق به خودم تسلیم شدم و احساس می‌کنم که از عکس‌هایم مشخص است. من عکس‌های بیشتری با لباس زیر در اینترنت قرار می‌دهم. می‌خواهم به طرفدارانم نشان دهم که آن‌ها هم می‌توانند به این عشق به خود برسند.

در همین حال، جمیله جمیل از پلتفرمش برای صحبت در مورد نگاه بی‌طرف به بدن و نگرش مثبت به بدن استفاده کرده است. بنیانگذار جنبش I Weight اغلب از سلبریتی‌هایی که پست‌های تبلیغاتی برای محصولات رژیم غذایی نامناسب در شبکه‌های اجتماعیشان به اشتراک می‌گذارند، انتقاد می‌کند.

او در پست اینستاگرامیش در دسامبر 2018 نوشت:

در شبکه‌های اجتماعی مراقب باشید. بسیاری از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها طوری رفتار می‌کنند که انگار درمورد رژیم غذایی و سلامتی اطلاعات زیادی دارند و دوست شما هستند... (دوستان به شما ملین نمی‌فروشند...).

این بازیگر همچنین یادآوری‌هایی را برای دنبال‌کنندگانش پست کرد که به آن‌ها یادآوری کند که آن‌ها همانطور که هستند، عالی‌اند.

بازیگر فیلم Good Place در کپشن عکسی که از خودش در آوریل 2019 در اینستاگرام منتشر کرد نوشت:

حتی قسمت‌هایی که به شما گفته شده "اشتباه" هستند. آن‌ها اشتباه نیستند، عادی هستند. آن‌ها انسانی هستند. امروز از بدنت تشکر کن. (بدنت) دوست توست. چه مد و فیلم به شما گفته باشد که اینطور است یا نه.

در ادامه به بعضی از سلبریتی‌هایی که تلاش زیادی برای ترویج نگرش مثبت به بدن کرده‌اند، اشاره می‌کنیم.

فلورانس پیو

بازیگر فیلم Black Widow در ژانویه 2023 در پروفایلی به Vogue گفت:

من هرگز برای اینکه در نقشی فوق‌العاده به نظر برسم، وزن کم نمی‌کنم. بیشتر به این توجه می‌کنم که این شخصیت چگونه زندگی می‌کند؟ او چه می‌خورد؟

او ادامه داد:

ما انسان هستیم، ما بدنمان هستیم. بله، می‌توانم آرایش کنم و برای اولین نمایش فیلمم خوب به نظر برسم. اما به هرحال، من هم بالای لبم مو دارم و بعد از تمرین ورزشی، بو می‌دهم و وقتی استرس دارم لکه‌هایی روی بدن و صورتم ظاهر می‌شود. من فکر می‌کنم که این نگرش، قطعا از زمانی که کودک بوده‌ام کاهش پیدا کرده است.

پیو در ادامه از تصمیمش در جولای 2022 برای پوشیدن لباس والنتینوی بدن‌نما روی فرش قرمز دفاع کرد. او به مجله گفت:

من هرگز از چیزی که زیر این پارچه است، نترسیدم. اگر از یک لباس خوشم بیاید، می‌پوشمش. البته، من قصد توهین به کسی را ندارم، اما فکر می‌کنم چرا بدن من باید تا این حد شما را آزار دهد؟

دمی لواتو

لواتو در نوامبر 2019 به Teen Vogue گفت:

ما همیشه اصطلاح نگرش مثبت به بدن را می‌شنویم. صادقانه بگویم، من همیشه نسبت به بدنم احساس مثبتی ندارم. گاهی اوقات چیزی را که می‌بینم، دوست ندارم. نمی‌نشینم و روی آن فکر می‌کنم. به خودم دروغ نمی‌گویم.

این خواننده معروف در ادامه توضیح داد که او همیشه این اعتماد به نفس را نداشته که به جملات تاکیدی مثبتی مثل تو به زیبایی و شگفت‌انگیز ساخته شده‌ای، اعتقاد داشته باشند.

من مجبور نیستم به خودم دروغ بگویم و به خودم بگویم بدن شگفت‌انگیزی دارم. تنها چیزی که باید بگویم این است که من سالم هستم. در این گفته، من تشکر می‌کنم. من به خاطر قدرتم و کارهایی که می‌توانم با بدنم انجام دهم، سپاسگزارم. من می‌گویم سالم هستم و امروز بدنم را بدون تغییر می‌پذیرم.

کریس پرت

ستاره مارول در مارس 2018 در اینستاگرام نوشت:

بسیاری از مردم گفته‌اند که من در قسمت‌های اخیرم در #WHATSMYSNACK خیلی لاغر به نظر می‌رسم، بعضی تا آنجا پیش رفته‌اند که می‌گویند من اسکلتی به نظر می‌رسم، خب، فقط به این دلیل که من مرد هستم، به این معنی نیست که در برابر حرف‌های شما ضد ضربه هستم. بادی شیمینگ به من هم آسیب می‌زند.

او در پایان گفت:

پس برای اثبات اینکه از ظاهرم راضی هستم، یک سلفی فعلی از خودم با وزنی که به نظر من وزن بسیار سالمی است، پست می‌کنم. 227 کیلوگرم. صفر درصد چربی. شوخی کردم. این جمجمه تیرکس است. خیلی بد سرکارتان گذاشتم. ای خدا.

سلبریتی هایی که نگرش مثبت به بدن را تشویق می کنند: از دمی لواتو تا کریس پرت

جنیفر لوپز

لوپز در مورد فشارهایی که برای مطابقت با خواسته دیگران تحمل می‌کرده، صادقانه صحبت کرده است.

ستاره فیلم Hustlers در ماه مه 2018 به InStyle گفت:

آن‌ها می‌گفتند، "تو باید چند کیلو وزن کم کنی" یا "تو باید این کار را انجام بدهی یا آن کار را انجام بدهی." من اینجوری هستم. فرم من این شکلی است. همه کسانی که با آن‌ها بزرگ شدم، این شکلی هستند و همه آن‌ها برای من زیبا بودند. من چیز غلطی در آن ندیدم. هنوز هم نمی‌بینم!

سرنا ویلیامز

این ورزشکار در مصاحبه‌ای با Vogue در اکتبر 2020 جزئیات رابطه با بدنش را توضیح داد:

من افرادی را در تلویزیون ندیدم که شبیه من باشند که درشت باشند. نگرش مثبت به بدن وجود نداشت. زمانه متفاوتی بود.

برای ویلیامز، مادر شدن فقط باعث شد که با خودش راحت‌تر شود.

او گفت:

چقدر شگفت‌انگیز است که بدن من توانسته حرف‌های را که داشته‌ام را به من بدهد و من واقعاً از این بابت سپاسگزارم. فقط کاش زودتر شکرگزار بودم. وقتی به دخترم نگاه می‌کنم همه چیز کامل می‌شود.

سلبریتی هایی که نگرش مثبت به بدن را تشویق می کنند: از دمی لواتو تا کریس پرت

سلبریتی ها در زندان ! / از پاریس هیلتون تا دونالد ترامپ و امینم!

سلبریتی ها در زندان ! / از پاریس هیلتون تا دونالد ترامپ و امینم!

بیشتر بخوانید
30 شهریور 1402 | ساعت 11:16
بیشتر بخوانید
درآمد 1.3 میلیون دلاری جورجینا رودریگز از Vetements و جشنواره فیلم ونیز

درآمد 1.3 میلیون دلاری جورجینا رودریگز از Vetements و جشنواره فیلم ونیز

بیشتر بخوانید
27 شهریور 1402 | ساعت 01:47
بیشتر بخوانید
تیموتی شالامی و کایلی جنر در کنسرت بیانسه عشقشان را علنی کردند

تیموتی شالامی و کایلی جنر در کنسرت بیانسه عشقشان را علنی کردند

بیشتر بخوانید
26 شهریور 1402 | ساعت 14:55
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...