فیگور گیری تبلیغاتی آرنولد شوارتزنگر با یک پوشش عجیب؛ بلندپروازی ترمیناتور در خیابان‌های مونیخ

آرنولد شوارتزنگر بعد از افتتاح باشگاه بدنسازی خود در مونیخ، برای جذب ورزشکاران، اقدام به کاری عجیب کرد.
کدخبر (199398) | 06 تیر 1402 | ساعت 11:23
5 242420
فیگور گیری تبلیغاتی آرنولد شوارتزنگر با یک پوشش عجیب؛ بلندپروازی ترمیناتور در خیابان‌های مونیخ
آرنولد شوارتزنگر بعد از افتتاح باشگاه بدنسازی خود در مونیخ، برای جذب ورزشکاران، اقدام به کاری عجیب کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر از آنجایی که از یک شهر کوچک در اتریش آمده بود، در دوران جوانی و در ابتدای شروع فعایتش در رشته بدنسازی، تعداد زیادی از مردم اطرافش را نمی‌شناخت. او می‌دانست که برای رسیدن به شهرت باید به شهر بزرگی مانند مونیخ نقل مکان کند. بعد از مدتی، او باشگاه خود را افتتاح کرد اما مشکل از آن زمان آغاز شد که مردم چندان به ورزش کردن، مخصوصاً در باشگاه‌ها علاقه نداشتند. به همین دلیل، نبودن مشتری باعث نگرانی او شد. فیگورگیری تبلیغاتی آرنولد شوارتزنگر با زیر شلوار؛ بلندپروازی ترمیناتور در خیابان های مونیخدر آن زمان تبلیغات بسیار گران بود و ازسوی دیگر، باشگاه‌های ورزشی درآمد چندانی نداشتند. چیزی که آرنولد شوارتزنگر نیاز داشت، مشتریان وفاداری بودند که فقط با یک هدف به باشگاه می‌آمدند و آن مشابه آرنولد شدن بود. برای این، چه راهی بهتر از این وجود داشت که خودش محصول نهایی باشگاهش و خدمات را که ارائه می‌داد، به‌طور واقعی به این مشتریان نشان می‌داد. بنابراین، آرنولد شوارتزنگر زیرشلواری خود را پوشید و به گردش در مرکز مونیخ رفت تا باشگاه خود را تبلیغ کند.

روش جالب آرنولد شوارتزنگر برای تبلیغ باشگاه بدنسازی خود

در آن دوره زمانی، بدنسازی یک ورزش کاملاً جدید بود که آرنولد شوارتزنگر بعداً آن را به یک ورزش مبتنی بر آهن تبدیل و سنگ بنای ساخت یک صنعت جدید به نام بدنسازی را ایجاد کرد. وقتی او در میان شهر مونیخ قدم می‌زد، مردم باور نمی‌کردند که مردی با چنین عضلات کارتونی و سه بعدی بتواند وجود داشته باشد. آن‌ها چیزی را که با چشم خود می‌دیدند، باور نمی‌کردند.

مهم‌تر از همه، آن‌ها نمی‌توانستند باور کنند که چنین هدفی قابل دستیابی است. اینجاست که آرنولد شوارتزنگر وارد عمل شد و به آن‌ها قول داد که اگر به ورزشگاه او بیایند، یک روال تمرینی سخت را دنبال کنند و هرروز تمرینات بیشتری انجام دهند، نه‌تنها شبیه آرنولد شوند؛ بلکه فیزیک بهتر و بزرگ‌تری نسبت به وی داشته باشند. بازاریابی مستقیم، به‌ویژه برای مشاغل محلی مانند چنین چیزی، هنوز یکی از کارآمدترین راه‌ها برای جلب توجه بسیاری از افراد در مدت زمان کوتاه محسوب می‌شود. با این حال، باید مانند آرنولد شوارتزنگر منحصربه‌فرد باشید. شاید دیدن افرادی که با شلوار زیرشان راه می‌روند، در سال 2020 رایج‌تر باشد اما در دهه 1960 این مسئله بسیار غیرمعمول بود. حالا تصور کنید این مرد، نه‌تنها زیرشلوار به تن دارد؛ بلکه از یک هیکل عضلانی هم برخوردار است. فیگورگیری تبلیغاتی آرنولد شوارتزنگر با زیر شلوار؛ بلندپروازی ترمیناتور در خیابان های مونیخ

قهرمان مستر یونیورس در خیابان قدم زده و توجه شهروندان مونیخی را به خود جلب می‌کرد. او هرازگاهی فیگورهای مخصوص خود را می‌گرفت. در نزدیکی بازار بود که یک زن مسن سختی عضله دو سر آرنولد را امتحان کرد و مردم مونیخ از آنچه در حال رخ دادن بود، تعجب کرده بودند. برخی هم سعی می‌کردند فرزندان خود را از آرنولد دور نگه دارند؛ چراکه هنوز در آن زمان بدنسازی یک تابو بود.

نتیجه تبلیغات آرنولد شوارتزنگر برای باشگاه بدنسازی خود

همانقدر که بازاریابی مستقیم به شجاعت نیاز دارد، می‌تواند ریسک‌های خاص خودش را هم داشته باشد و نتیجه معکوس بدهد. آرنولد شواتزنگر این ریسک را پذیرفت و علی‌رغم انتقاداتی که به وی وارد شد، وارد این مسیر شد؛ مسیری که ممکن بود نه‌تنها سالن بدنسازی او را برای همیشه خالی کند، بلکه کل حرفه او را به عنوان یک بدنساز خراب کند.

 

بنابراین این مفهوم بازاریابی مستقیم شخصی‌تر می‌شود؛ جایی که می‌توانید به‌عنوان یک فرد فیزیکی به‌سمت موفقیت سوق پیدا کنید یا به‌سمت نابودی پیش بروید. این واقعاً نشان می‌دهد که افراد موفق همیشه این شجاعت را نشان می‌دهند که ریسک کنند و اشتیاق خود را به هنر، ورزش یا هر کاری که دوست دارند انجام دهند، برای همه مردم به تصویر بکشند. این بازاریابی مستقیم کوچک اما بسیار مؤثر، نه‌تنها باشگاه آرنولد را پر کرد، بلکه باعث شد بدنسازی موردتوجه تمام مردم آلمان قرار بگیرد.

اخبار جدید ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
آیا بدنی که خداوند برای آدم و حوا ساخت چگونه بود ؟ بله بدنی فوق عضلانی و بسیار بسیار زیبا بود که شیطان با دیدن آن حسد ورزید و ما را با فریب به سمت بدبختی هدایت کرد و الآن ما حتی با بدنی شبیه آرنولد هم نمی‌توانیم به گرد پای بدن آدم و حوا برسیم ، چرا ؟ چون باید خالص بشویم و خالص شدن رهایی از صدای شیطان را در بر دارد و باید فقط به صدای خداوند متعال گوش فرا دهیم که راهی بسیار سخت و دشوار است اما در عین حال آسان...
کاربر سایت
04 شهریور 1402
حرفه و شهرتی که آدم مجبور باشه خودش رو اینطور برهنه کنه تا به چشم بیاد فقط فتنه و بلا و حماقت است ... خدا رو شکر که آرنولد تولیدی پودر موبر نداشت .. وگرنه چهرصحنه هایی رو شاهد میبودیم ...!!!؟؟؟
کاربر سایت
04 شهریور 1402
واقعا دس خوش به ارنولد.ایولا..همین موفقیت تاریخی شد .قدیم پیشرفت بهتر یود الان دست رو دست زیاده
کاربر سایت
04 شهریور 1402
اسطوره 1971
کاربر سایت
04 شهریور 1402
باعرض سلام وخسته نباشید بسیارعالی وقشنگ وزیباست این کاراقای ارنولدشواردزنگرمادرنزایده بدنی روی کاربیادبه زیبای وقشنگی آرنولد من ندیم قهرمان بلامنازع تاریخ بدنسازی جهان فقط خودش وخودش این بازوش بااون یکی یک میل کم زیاد نیست به هیچ وجه وبه هیچ عنوان دربقیه این تناسب بدنی زیباوبی نقص به چشم نمیخوره اگه ادامه میدادقطعاقهرمانیش از10دوره هم ردمیشد
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...