آپدیت بدنی وحید بادپی ؛ او به دنبال شکستن طلسم مستر المپیا است! + ویدئو

کدخبر (203107) 13 تیر 1402 | ساعت 18:29
0 272
وحید بادپی بدنساز ایرانی دسته فیزیک کلاسیک که با قهرمانی در مسابقات شرو کلاسیک هند 2023 مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کرده، آپدیت بدنی خود را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، وحید بادپی بدنساز ایرانی دسته فیزیک کلاسیک بعد از قهرمانی در مسابقات شرو کلاسیک هند 2023 و کسب مجوز مستر المپیا، این روزها در تلاش است تا با کسب ویزای آمریکا حضور در استیج مستر المپیا را تجربه کند. وحید بادپی سال گذشته نیز با قهرمانی در تایلند موفق به کسب این مجوز شده بود اما در کسب ویزا ناکام ماند و حال در تلاش برای شکستن طلسم حضور در این رقابت بزرگ است.

آپدیت بدنی وحید بادپی ؛ او به دنبال شکستن طلسم مستر المپیا است! + ویدئوآپدیت بدنی وحید بادپی پیش از مسابقات مستر بیگ اوولوشن پرتغال

مسابقات بدنسازی مستر بیگ اوولوشون پرتغال 2023 در بخش مردان در چهار دسته روز 9 جولای (20 تیر) برگزار خواهد شد و حضور استفان ماتالا، بدنساز 27 ساله فرانسوی در دسته فیزیک کلاسیک یکی از موارد جذاب آن است. وحید بادپی نیز پیش از این قرار بود در این مسابقه حاضر شود و مخاطبان بدنسازی به دنبال تماشای رقابت جذاب وی با ماتالا بودند. با این حال تا این لحظه خبری از حضور بادپی در استیج پرتغال نشده و نام او در لیست شرکت کنندگان در این استیج مشاهده نمی‌شود. او پیش از حضور در هند، مدعی شده بود که برای حضور در پرتغال مشکل ویزا دارد، هر چند وی تاکید کرده بود که توجهی به قهرمانی در هند و کسب مجوز مستر المپیا نخواهد داشت و در صورت حل مشکل ویزا راهی پرتغال خواهد شد. این بدنساز ایرانی اخیرا آپدیت بدنی خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته و چند روز پیش از مسابقات پرتغال، آمادگی بدنی خود را به رخ کشیده است.

وحید بادپی در این آپدیت بدنی فیگور ریلکس از جلو و لت از جلو را به نمایش می‌گذارد و اولین چیزی که در این فیگور متوجه می‌شویم، V و X بودن این بدنساز ایرانی است. جدا از این مورد، پهنای عضلات لت وحید در این فیگور ها کاملا قابل مشاهده است و کمر باریک وی نیز دیگر نکته قابل توجه این ویدئو است. در فیگور لت از جلو عمدتا کات شکم بدنسازان مشخص نیست و ممکن است شکم بدنسازان در این فیگور حالت فلت داشته باشد اما در این فیگور وحید بادپی کات عضلات شکم خوبی را مشاهده می‌کنیم. عضلات چهار سر ران وحید بادپی همیشه چه از لحظات حجم و چه از لحاظ کات و کاندیشن فوق العاده بوده، به خصوص وضعیت استثنائی عضله پهن میانی (عضله اشکی) او کاملا مشهود است. مورد دیگری که در این ویدئو قابل مشاهده است، عضلات خطی و تفکیک وی در ناحیه سرشانه‌ها است و این بدنساز ایرانی در مقایسه با نسخه‌ها قبلی بدنی خود، در حالت اوج قرار دارد. او با این وضعیت بدنی می‌تواند در هر استیجی درخشان ظاهر شود و این امید وجود دارد که او در مستر المپیا نیز درخشان ظاهر شود. اخبار جدید ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...