متئوز گَمرات به دنبال کشتن رافائل فیزیف با مهارت کشتی!

کدخبر (229657) | 31 شهریور 1402 | ساعت 11:54
0 227
متئوز گَمرات به دنبال کشتن رافائل فیزیف با مهارت کشتی
متئوز گمرات در UFC Vegas 79 به دنبال خاک کردن حریف خود است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در رویداد فرعی سازمان UFC به نام UFC Vegas 79 که روز یکشنبه (۲۳ سپتامبر) برگزار خواهد شد، در مبارزه اصلی رویداد در دسته وزنی سبک وزن (۷۰ کیلوگرم) متئوز گَمرات به مصاف رافائل فیزیف خواهد رفت.

گَمرات در آخرین مبارزه خود موفق شده بود جیلین تِرنِر را با رای متحد داوران شکست دهد. فیزیف هم در یک مبارزه دیدنی با رای متحد داوران به جاستین گیجی باخته بود. گَمرات ۲۲ پیروزی (۷ ناک اوت، ۵ سابمیشن، ۱۰ رای داوران)، ۲ شکست و یک مبارزه بدون نتیجه دارد.

 در آن طرف قفس مبارزه، فیزیف ۱۲ پیروزی (۸ ناک اوت، یک سابمیشن، ۳ رای داوران) و ۲ شکست در کارنامه خود می‌بیند. این مبارزه تقابل گمراتِ گرپلر (مبارز با مهارت‌های فنون گلاویزی و کشتی) و فیزیف استرایکر (مبارز با مهارت تهاجم سرپا مثل بوکس و موی تای) است.

متئوز گَمرات به دنبال کشتن رافائل فیزیف با مهارت کشتی

مصاحبه گمرات پیش از رویداد UFC Vegas 79

گمرات در مصاحبه پیش از رویداد گفته که می‌خواهد یک برتری قاطعانه داشته و نمی‌خواهد مبارزه نزدیک باشد و با رای داوران به پایان برسد:
این بار میخوام ثابت کنم که من یک حریف جدی برای هر کسی در دسته وزنی سبک وزن هستم. شما همیشه میتونید یک نمایش بهتر و عملکرد کامل‌تر از خودتون نشان بدید و جایگاه و ارزش خود را بالاتر ببرید. این بار می‌خواهم چنین کاری بکنم. البته که من یک مبارز حرفه‌ای هستم و مهم‌ترین چیز برای هر مبارزی، کسب پیروزی به هر قیمتی است ولی می‌خواهم که مبارزه رو با فینیش (ناک اوت یا سابمیشن) به پایان برسانم و برای دیگر مبارزان سبک وزن، خط و نشان بکشم.
گمرات گفته که از مهارت بالای مبارزه سرپای فیزیف نمی‌ترسد و می‌تواند پا به پای او ایستاده مبارزه کند ولی اینکه اصلا از مهارت‌های گرپلینگ و کشتی استفاده نکند یک حماقت محض هست:
فیزیف واقعا یک حریف خطرناکه. یک استرایکر سطح بالا و در کلاس جهانی. ولی من باور دارم که مبارز کامل‌تری هستم. صد البته که احترام زیادی برای فیزیف قائلم ولی چیزی که واضحه اینه که مهارت کشتی من، هر استرایکری رو خواهد کشت.
او در باره کسب پیروزی حساس در این مبارزه و نزدیک شدن به کورس قهرمانی سبک وزن گفت:
در دسته وزنی سبک وزن، فوق ستاره‌های زیادی وجود داره و ۱۰ مبارز برتر آن واقعا خطرناک هستند. در حال حاضر تمام تمرکزم بر روی مبارزه با فیزیف هست. این مبارزه بزرگیه. اون در رتبه ششم قرار داره. من در رتبه هفتم. برنده این مبارزه به جمع ۵ مبارز برتر صعود خواهد کرد و همه می‌دونن که ۵ مبارز برتر در کورس قهرمانی هستند. من به دنبال فتح قله‌ها هستم.
متئوز گَمرات اگر بتواند فیزیف را شکست دهد، ۶ پیروزی در ۷ مبارزه اخیر خودش کسب کرده است و تنها شکست اخیر او به ۲ مبارزه قبلش با بنیل داریوش برمی‌گردد که با رای متحد داوران شکست خورده بود.

 نظر شما در مورد این مبارزه جذاب و دیدنی چیست؟ به نظر شما گَمرات می‌تواند به مهارت کشتی و گرپلینگش اتکا کند یا فیزیف دفاع خوبی از خود نشان داده و در مبارزه سرپا دست بالاتر را خواهد داشت؟

ادعای جیمز جانسون بازیکن بسکتبال : «میتونم جان جونز رو شکست بدم !»

ادعای جیمز جانسون بازیکن بسکتبال : «میتونم جان جونز رو شکست بدم !»

بیشتر بخوانید
30 شهریور 1402 | ساعت 18:25
بیشتر بخوانید
تمجید گیلبرت برنز از قهرمان فوق سبک وزن لئون ادواردز : «مردم او را دست کم می‌گیرند»

تمجید گیلبرت برنز از قهرمان فوق سبک وزن لئون ادواردز : «مردم او را دست کم می‌گیرند»

بیشتر بخوانید
30 شهریور 1402 | ساعت 10:59
بیشتر بخوانید
یک طلسم عجیب در رویدادهای UFC؛ اسلام ماخاچف و جان جونز هم نفرین می‌شوند؟

یک طلسم عجیب در رویدادهای UFC؛ اسلام ماخاچف و جان جونز هم نفرین می‌شوند؟

بیشتر بخوانید
29 شهریور 1402 | ساعت 22:05
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...