واکنش جالب آرنولد شوارتزنگر به عضلات همبازی زن او در ترمیناتور؛ لعنتی از من کات‌ تر است!

آرنولد شوارتزنگر بازوهای تراشیده و کات لیندا همیلتون را به بازوهای یک بدنساز تشبیه کرده و گفت: نمی‌ توانستم باور کنم که عضلات بازوی آن لعنتی از من کات‌ تر است.
کدخبر (192763) | 24 خرداد 1402 | ساعت 15:09
0 239044
واکنش جالب آرنولد شوارتزنگر به عضلات همبازی زن او در ترمیناتور؛ لعنتی از من کات‌ تر است!
آرنولد شوارتزنگر بازوهای تراشیده و کات لیندا همیلتون را به بازوهای یک بدنساز تشبیه کرده و گفت: نمی‌ توانستم باور کنم که عضلات بازوی آن لعنتی از من کات‌ تر است.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی، استعدادهای فراوانی دارد. او پس از اینکه از عرصه رقابت‌های بدنسازی خارج شد، در دنیای سرگرمی نامی برای خود دست و پا کرد و حتی در سیاست نیز به موفقیت دست یافت. اخیرا مینی سریال تلویزیونی از زندگی آرنولد شوارتزنگر از شبکه نتفلیکس در حال پخش است که در یکی از قسمت‌های آن آرنولد فاش کرده که حین بازی در فیلم ترمیناتور 2، او از دیدن بازوهای عضلانی و کات همبازی‌اش، لیندا همیلتون حیرت زده شده بود.

آرنولد شوارتزنگر از هفت قهرمانی در مستر المپیا تا حضور در هالیوود

آرنولد شوارتزنگر در دهه 70 میلادی به دلیل ساختن یک توده عضلانی غول پیکر، در بخش آزاد لیگ حرفه‌ای بدنسازی به شهرت زیادی رسید. او که اصلاتا اتریشی است، از همان سنین جوانی اشتیاق خود را برای حضور در رشته بدنسازی نشان داد و به آمریکا سفر کرد تا پتانسیل خود را در این ورزش به کار گیرد. آرنولد شوارتزنگر پس از اینکه در سه دوره مستر المپیا مقابل سرجیو اولیوا شکست خورد، قوی‌تر از همیشه برگشت تا اولین جام ساندو خود را در سال 1970 به دست آورد. او در 5 سال آینده توانست از این قهرمانی خود به طور متوالی دفاع کند و پس از پنج سال وقفه برای کسب هفتمین عنوان مستر المپیا در سال 1980 به صحنه مسابقات بازگشت. آرنولد شوارتزنگر اسطوره دنیای بدنسازیشوارتزنگر پس از گذراندن دوران موفق در بدنسازی، حضور در فیلم‌های هالیوودی را امتحان کرد. او همان اخلاق کاری فوق‌العاده‌ای که در بدنسازی داشت را در سینما هم به کار گرفت و به سرعت در حرفه جدیدش به موفقیت رسید. بازی او در نقش اصلی فیلم کونان بربر در سال 1982 به شدت محبوبیتش را افزایش داد. آرنولد به مرور ثابت کرد که ستاره طلایی در هالیوود است و چندین فیلم پرفروش و موفق را در باکس آفیس سینمای جهان بر جای گذاشت. وی جایگاه خود را به عنوان یک ستاره سینما با بازی در فیلم پرطرفدار و اکشن تخیلی ترمیناتور در سال 1984 تثبیت کرد. این فیلم توانست طرفداران آرنولد را بیش از پیش کند و جایگاه او را در میان جامعه طبقه متوسط و پایین آمریکا تقویت کند.

توصیه آرنولد شوارتزنگر به هوادرانش : هر شب حداقل هفت ساعت بخوابید

شوارتزنگر حالا که پا به سن گذاشته و دوست دارد با به‌روزرسانی‌های تمرینی و نکاتی در مورد چگونگی داشتن یک سبک زندگی سالم به طرفدارانش انگیزه دهد. او اخیرا یک تمرین سریع پنج دقیقه‌ای ارائه داده که می‌تواند اول صبح آن را بدون داشتین هیچ تجهیزاتی انجام داد. به پیشنهاد آرنولد این تمرین برای گرم کردن و به جریان انداختن بیشتر خون در ابتدای روز باید صورت بگیرد. در ادامه او چند برنامه تمرینی هفتگی که مشتمل بر چند تمرین است را برای افزایش قدرت و تحریک پمپ شدن عضلات در نظر گرفته است. بلوط اتریشی چند هفته پیش اثرات منفی نخوابیدن کافی در حین تلاش برای کاهش وزن را بیان کرد. او به طرفدارانش توصیه کرد که هر شب حداقل هفت ساعت بخوابند و بر اساس تحقیقات دانشمندان هاروارد برای کمک به اهداف کاهش وزن خود در حالت ایده‌آل حدود هشت ساعت بخوابند. آرنولد شوارتزنگر اسطوره دنیای بدنسازیآرنولد شوارتزنگر 75 ساله ماه گذشته تغییراتی را که در طول سال‌ها در فیزیک بدنی خود ایجاد کرده بود، با هوادارانش در میان گذاشت. او اعتراف کرده است که حالا که پیر شده دیگر از فرم بدنش خوشش نمی‌آید چراکه در گذشته لقب بهترین مرد روی زمین را یدک می‌کشید. او برای اینکه همیشه فعال و سرحال بماند، برنامه‌هایی دارد و اشاره کرد که قصد ندارد به این زودی‌ها بازنشسته شود.

وقتی عضلات کات بازوهای لیندا همیلتون توجه آرنولد شوارتزنگر را جلب کرد

آرنولد شوارتزنگر سه هفته قبل، چهار راه بسیار موثر برای ایجاد یک روند مخصوص تمرینی که برای هر برنامه زمانی مناسب است را شرح داد. او معتقد است که می‌توان عادت‌هایی را ایجاد کرد که بدون پیچیدگی بیش از حد، مسائل را به طور مداوم دنبال کرد. آرنولد شوارتزنگر ماه گذشته دیانابول و تستوسترون را به عنوان دو داروی تقویت کننده عملکرد مورد علاقه خود معرفی کرد که در طول روزهای رقابت روی صحنه از آنها استفاده میکرد. با توجه به افزایش تعداد بدنسازانی که در اثر سو مصرف استروئید جان خود را از دست می‌دهند، شوارتزنگر به علاقه‌مندان تناسب اندام نسبت به استفاده از استروئیدها به دلیل خطرات سلامتی هشدار داد. واکنش جالب آرنولد شوارتزنگر به عضلات همبازی زن او در ترمیناتور؛ لعنتی از من کات‌ تر است!در سریال نتفلیکس به نام آرنولد، این اسطوره بدنسازی واکنش خود را نسبت به عضلات کات بازوهای لیندا همیلتون زمانی که این زوج در فیلم ترمیناتور 2 با هم کار می‌کردند، بیان کرد. او بازوهای تراشیده و کات همیلتون را به بازوهای یک بدنساز تشبیه کرد و گفت:

چند روز قبل از شروع فیلمبرداری، جیمز کامرون به من گفت، بیا همه دور هم جمع شویم و یک شام خوب بخوریم. لیندا وارد شد و سپس ژاکتش را در ‌آورد و من به بازوهایش نگاه می‌کردم. رگ‌های روی عضلات دو سر و سه سر او بیرون زده بود. همه چیزش شبیه یک بدنساز بود. نمی‌توانستم باور کنم که عضلات بازوی آن لعنتی از من کات‌تر است.

اخبار روز بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...