وقتی پوریای ولی زمانه، مردم را به باد کتک می گیرد!

مدیران استقلال نه تنها خود را مقصر اتفاقات اخیر این باشگاه نمی دانند که معتقدند کتک زدن هواداران ساختگی بوده است!
کدخبر (202273) | 11 تیر 1402 | ساعت 12:47
0 157
وقتی پوریای ولی زمانه، مردم را به باد کتک می گیرد!
مدیران استقلال نه تنها خود را مقصر اتفاقات اخیر این باشگاه نمی دانند که معتقدند کتک زدن هواداران ساختگی بوده است!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، با گذشت چند روز از اتفاقات جنجالی تمرین استقلال هنوز حاشیه های آن فروکش نکرده است و هر روزی که می گذرد یک رفتار جدید از سوی مدیریت این باشگاه سر می زند. بعد از اینکه برخی لیدرهای این باشگاه به همراهی چند ارازل و اوباش، هوادارانی را که از مدیرعامل انتقاد کرده بود به باد کتک گرفته اند، باشگاه استقلال تنها به انتشار یک بیانیه بسنده کرد و بابت رفتارهای زشتی که در تمرین رخ داده عذرخواهی کرد، بدون اینکه مسئولیت این اتفاق را برعهده بگیرد تا دنبال پیدا کردن مقصرین آن باشد. حتی قائم باشگاه با اطمینان خاطر عجیبی ادعا داشت کسی از اعضای تیم و باشگاه در رخ دادن این مسئله نقشی نداشته است و جناب مدیرعامل نیز همه کارها را ساختگی دانست! به زعم حجت کریمی خبرنگاران مقصر حاشیه های استقلال هستند و لابد آن بنرهایی هم که در مدح و ثنای مدیرعامل از خود گذشته استقلال روی در و دیوار کمپ محل تمرین نصب شد خودجوش انجام گرفت.

وقتی پوریای ولی زمانه، مردم را به باد کتک می گیرد!

ادعای عجیب کریمی

به فرض که به گفته علی امیری حراست ورزشگاه نتوانسته است به دلیل ازدحام، ورود افراد را کنترل کند، چرا بعد از حضور برخی افراد معلوم الحال کاری در این زمینه صورت نگرفت؟ هانی کرده و نوچه هایش آن قدر طی این سال ها آن قدر در تمرین استقلال رفت و آمد داشته و از خود دست گل به جا گذاشتند که به اندازه بازیکنان استقلال شناخته شده و مطرح هستند! حال اینکه چطور مدیرعامل استقلال بعد از مواجه با این فرد در در کنار زمین با او سلام‌وعلیک کرده و دست داده جای پرسش دارد. جالب تر اینکه به وی اجازه داده شد که در جایگاه ویژه بنشیند! خوشبختانه این افراد دستگیر شده اند و پس از بازجویی پشت پرده این داستان بهتر مشخص خواهد شد.

وقتی پوریای ولی زمانه، مردم را به باد کتک می گیرد!

حمایت از افراد شرور

اما انتظار می رفت مدیران استقلال بعد از مشاهده این افراد در تمرین، از حضور آن ممانعت کنند، اما این اتفاق رخ نداد تا در ادامه آن فجایا شکل بگیرد. نکته اینجاست که این فرد شرور و سابقه دار آخرین بار زمان مربیگری محمود فکری در زمستان ۹۹ در محل تمرین استقلال آفتابی شده بود که حاشیه ساز شد. اما سرمربی وقت آبی ها پس از انتقادات صورت گرفته از حضور این شخص حمایت کرد و در یک برنامه تلویزیونی گفته بود:
ما که نمی توانیم جلوی هواداران را بگیریم و نگذاریم به محل تمرین تیم بیایند. اگر همین افراد در تمرین تیم های دیگر حضور پیدا کنند پوریای ولی می شوند!
[gallery columns="2" size="full" ids="202279,202278"] گفتنی است این فرد در زمانی که امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان نیز در استقلال مربیگری می کردند در تمرینات حضور می یافت. بی شک اگر در سال های گذشته مربیان و پیشکسوتان استقلال به جای استقبال از اوباش، درهای تمرین را روی چنین افرادی می بستند بساط این داستان ها خیلی زودتر بر چیده می شود و هیچ مدیری جرات نمی کرد برای رسیدن به مانع خود پای این افراد را دوباره به باشگاه استقلال باز کند. آخرین خبرها از فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...