کنفرانس خبری مهدی رحمتی پیش از بازی نساجی مقابل بمبئی سیتی

کدخبر (232001) | 06 آذر 1402 | ساعت 18:17
0 124
کنفرانس خبری مهدی رحمتی پیش از بازی نساجی مقابل بمبئی سیتی
مهدی رحمتی در کنفرانس خبری پیش از بازی نساجی مقابل بمبئی سیتی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی نساجی مقابل بمبئی سیتی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت:

نساجی یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا است. با توجه به قوانینی که در فوتبال ایران بابت بازیکنان بزرگسال، زیر ۲۳ و زیر ۲۵ سال وجود داشت ما از همه تیم‌ها بیشتر متضرر شدیم.

وی در خصوص شرایط تیمش، بیان کرد:

در لیگ برتر هر طوری بود، بازی‌های فشرده را برگزار کردیم و همین کمبود بازیکن به تیم ما لطمه زد. اولین سال حضور در آسیا از چهار بازی سه امتیاز گرفتیم و در بازی فردا با تمام توان حاضر خواهیم شد و هدف ما کسب سه امتیاز است. در این وقفه لیگ تغییرات خوبی را در کادرفنی و شاکله تیم ایجاد کردیم. فردا تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در تیم خود خواهیم داشت که بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

رحمتی در خصوص توقعاتی که از نساجی در آسیا می‌رفت، توضیح داد:

روزی که قرعه کشی انجام شد در گروهی قرار گرفتیم که قهرمان آسیا در آن حضور داشت. آسیا بازیکن بزرگ می‌خواهد. بازیکنان ما خوب هستند، اما تجربه بین‌المللی ندارند. سپاهان و پرسپولیس در آسیا بازی می‌کنند و با آن‌ همه بازیکن به چالش کشیده شده‌اند. نساجی یک تیم جوان است و هدف ما این است که برای آینده نساجی شرایطی را ایجاد کنیم که یک سال یا ۲ سال در میان به آسیا برود.

وی افزود:

بازیکنان ما با تمام توان در آسیا حضور پیدا کرده‌اند و مقابل نوبهار هم خیلی خوب بودیم ولی با اخراجی که داشتیم نتیجه را واگذار کردیم. دقیقه ۹۰ داور ۱۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد! در بازی ازبکستان و ایران دیدم همان داور که در آسیا بازی کردیم در این بازی هم بود. شاید اگر تجربه کافی داشتیم و گل به خودی نمی‌زدیم، شرایط این را داشتیم که در تهران به نوع دیگری با نوبهار بازی کنیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم. در بازی فردا ۲ بازیکن مهم خود را نداریم و ۲ یا سه بازیکن هم مصدوم هستند. تیم خوبی داریم و همه بچه‌ها هم‌قسم شده‌اند از این شرایط خارج شویم.

سرمربی نساجی گفت:

در لیگ، بازی‌های خارج از خانه ما لغو شد و داخل خانه بازی کردیم که روی ما فشار زیادی ایجاد کرد. بعد از مسابقات آسیایی به نوار موفقیت برمی‌گردیم. روی قولم هستم و در این فصل رتبه تک رقمی کسب می‌کنیم.

رحمتی خطاب به هواداران تیمش، بیان کرد:

بهترین هواداران ایران را داریم و می‌دانیم که توقع نتیجه دارند. توقع صعود در آسیا داشتند ولی ما بهترین هواداران ایران را داریم و باید تمام توان‌مان را بگذاریم. آنها فوتبال فهم هستند و شرایط را کامل درک می‌کنند. از بازیکنان جوان بومی استفاده می‌کنیم که شاید در آینده در تیم ملی بازی کنند. ما توان مقابله فوتبالی با الهلال را نداریم. همینطور نوبهار که تیم خوبی است.

وی ادامه داد:

فردا سه یا چهار بازیکن جوان ما از ابتدا بازی را شروع می‌کنند. انتقاد هواداران را روی چشمم می گذارم اما توقع دارم فشار را از روی بازیکنان بردارند. وقتی مقابل نوبهار پنج موقعیت گل داشتیم یعنی خوب بازی می‌کنیم. مقابل ذوب آهن هم بازیکنان تحت فشار بودند و هجمه زیادی روی آنها ایجاد شده بود. بازیکن تمرکز ندارد و اشتباهات به تیم لطمه می‌زند. بیاییم در زمانی که هستیم فشار را از روی تیم برداریم. شاید در مربیگری جوان باشم اما در ۲ تیم قبلی این تجربه را داشتم. در پدیده بعد از نیم فصل شرایط تیم‌مان عوض شد و حتی شانس کسب سهمیه هم داشتیم.

نساجی در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا میزبان نماینده هند است که شاگردان رحمتی باتوجه به نتایج چهار دیدار قبلی خود، شانسی برای صعود به مرحله حذفی ندارند.

غیبت آقای گل‌ها در دیدار النصر مقابل پرسپولیس

غیبت آقای گل‌ها در دیدار النصر مقابل پرسپولیس

بیشتر بخوانید
06 آذر 1402 | ساعت 14:49
بیشتر بخوانید
نشست هماهنگی دیدار النصر مقابل پرسپولیس برگزار شد

نشست هماهنگی دیدار النصر مقابل پرسپولیس برگزار شد

بیشتر بخوانید
06 آذر 1402 | ساعت 13:31
بیشتر بخوانید
ترکیب احتمالی النصر مقابل پرسپولیس / رونالدو رسید، تالیسکا غایب است

ترکیب احتمالی النصر مقابل پرسپولیس / رونالدو رسید، تالیسکا غایب است

بیشتر بخوانید
06 آذر 1402 | ساعت 11:57
بیشتر بخوانید
پروفسور چراغ سبز نشان داد؛ برانکو به پرسپولیس بازمی‌گردد؟

پروفسور چراغ سبز نشان داد؛ برانکو به پرسپولیس بازمی‌گردد؟

بیشتر بخوانید
06 آذر 1402 | ساعت 11:03
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...