نظر جنجالی کولبی کاوینگتون درباره اسلام ماخاچف : «اون یه چوپانه!»

کدخبر (230211) | 15 مهر 1402 | ساعت 01:23
0 200
کولبی کاوینگتون: اسلام ماخاچف یه چوپانه!
کولبی کاوینگتون نظر خودش را نسبت به مبارزه با اسلام ماخاچف بیان کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، قهرمان فعلی سبک وزن سازمان UFC گفته بود که کسب قهرمانی دوگانه جزو رویاهای او است و می‌خواهد پس از دفاع بعدی از کمربندش که در مقابل چارلز اولیویرا در رویداد UFC 294 در تاریخ 21 اکتبر خواهد بود، به دسته وزنی بالاتر رفته و با قهرمان فوق سبک وزن مبارزه کند.

او گفته بود که از بین لئون ادواردز و کولبی کاوینگتون ترجیح می‌دهد کولبی کاوینگتون قهرمان شود و یک مبارزه پرحاشیه و پرفروش داشته باشند.

نظر کولبی کاوینگتون درباره مبارزه با ماخاچف

کولبی کاوینگتون نیز از این مبارزه استقبال کرده بود و معتقد است که به‌راحتی می‌تواند ماخاچف را شکست دهد. اما او باور دارد که ماخاچف فقط حرف می‌زند و اهل عمل نیست:

اون می‌تونه هرچیزی که دلش می‌خواد به رسانه‌ها بگه ولی واقعا منظورش اون حرفا نیست . خودشم میدونه که دخلشو میارم و نابودش میکنم. اون نمیتونه در مقابل فولاد خالص آمریکایی (اشاره به خودش) مقاومت کنه. اون فقط یه چوپانه در کوهستان!

کاوینگتون با این حرف به محل زندگی اسلام ماخاچف که در روستای ماخاچ قلعه در ارتفاعات داغستان کشور روسیه است، اشاره می‌کند.

او معتقد است که مبارزان روسی مثل حبیب نورماگومدوف و اسلام ماخاچف در دسته وزنی واقعی خودشان مبارزه نمی‌کنند و انقدر وزن کم می‌کنند تا در دسته وزنی پایین‌تر مبارزه کرده و پس از وزن کشی، در زمان مبارزه در قفس نسبت به حریفانشان برتری حجم و وزن داشته باشند. او در این باره گفت:

وزن عادی ماخاچف قطعا از من بیشتره ولی من تصمیم گرفتم که در دسته وزنی نزدیک به وزن واقعیم مبارزه کنم و وزن خیلی زیادی کم نکنم و برتری نداشته باشم نسبت به حریفانم. دوست دارم که ماخاچف بیاد به وزن بالاتر و در وزن واقعیش اونو ببینم. اون و حبیب سال ها اینکارو کردند و خواهند کرد. به مقدار زیادی وزن کم می‌کنند و حاضر نیستند در وزن واقعی خودشون مبارزه کنند. ماخاچف میخواد در جدول بهترین مبارزان تمام اوزان ، در جایگاه اول باشه. پس به وزن بالاتر بیا و ثابت کن که لیاقتشو داری.

کولبی کاوینگتون: اسلام ماخاچف یه چوپانه!

اسلام ماخاچف در حال حاضر پشت سر الکساندر ولکانوفسکی و جان جونز در جایگاه سوم بهترین مبارزان تمام اوزان سازمان UFC قرار دارد .

سپس کاوینگتون به مقایسه ی سطح کشتی آمریکایی و کشتی داغستانی پرداخت و گفت:

ماخاچف هم مثل خیلیای دیگه فقط دهنشو باز میکنه و حاشیه درست میکنه تا مبارزاتش فروش بره ولی هیچوقت به حرفاش عمل نمیکنه. حبیب هم همینطوری بود . اونا میدونن که کشتی آمریکایی بهترینه و اون سامبوی مزخرفشون به هیچ دردی نمیخوره . اونا در آمریکا به راحتی شکست می‌خورند چه در بحث کشتی و چه در بحث گرپلینگ (فنون گلاویزی). اون داره در کشورش با گوسفندها بازی میکنه و در مقابل کشتی گیران آمریکایی حرفی واسه گفتن نداره. بله در سبک وزن واسشون جواب میده چرا که وزن و حجمشون از حریفانشون بیشتره و زورشون بهشون میچربه . حریفانشون در سبک وزن یه مشت بچه کوچولو هستند که هیچکدومشونم کشتی بلد نیستند ولی میدونند در مقابل یه کشتی‌گیر آمریکایی مثل من ، یک فولاد خالص آمریکایی مثل من چه بلایی سرشون میاد.

اسلام ماخاچف و حبیب نورماگدوف هر دو سابقه قهرمانی جهانی در رشته سامبو را دارند که شدیداً در ام ام ای مؤثر و کارآمد است؛ چراکه به نوعی ترکیبی از رشته‌های جودو، جوجیتسو و کشتی است.

حبیب نورماگومدوف در حال حاضر بهترین کارنامه در تاریخ دسته وزنی سبک وزن را از خودش به جا گذاشت و 3 دفاع از کمربند در مقابل کانر مک گرگور، داستین پوریر و جاستین گیجی ثبت کرد اما او هیچوقت در وزن بالاتر مبارزه نکرد که این موضوع باعث انتقاد عده‌ای از هواداران دنیای ام ام ای به او شده است. اما برخلاف او ، دوست و هم‌تیمیش اسلام ماخاچف، از مدت‌ها قبل در مورد این مسئله صحبت کرده و جزو اهداف او است.

باید منتظر باشیم ببینیم که آیا ماخاچف می‌تواند از عنوانش در مقابل چارلز اولیویرا دفاع کرده و از آن طرف ، کاوینگتون میتواند لئون ادواردزی که 8 ساله شکست نخورده را شکست دهد و قهرمان شود تا شاهد تقابل او و ماخاچف باشیم.

شما این مبارزه ی احتمالی بین اسلام ماخاچف و کولبی کاوینگتون را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا کشتی آمریکایی بهتر از کشتی داغستانی و سامبو است.

رویارویی بکی لینچ و ریا ریپلی در رسلمینا 40!

رویارویی بکی لینچ و ریا ریپلی در رسلمینا 40!

بیشتر بخوانید
14 مهر 1402 | ساعت 14:42
بیشتر بخوانید
مبارزه کشتی کج نردبان جف هاردی مقابل ادج در «اکستریم رولز ۲۰۰۹» بر سر کمربند قهرمانی جهان

مبارزه کشتی کج نردبان جف هاردی مقابل ادج در «اکستریم رولز ۲۰۰۹» بر سر کمربند قهرمانی جهان

بیشتر بخوانید
13 مهر 1402 | ساعت 11:45
بیشتر بخوانید
مبارزه کشتی کج ۴ جانبه آندرتیکر، ادی گوئررو، بوکر تی و جی بی ال در «آرماگدون ۲۰۰۴»

مبارزه کشتی کج ۴ جانبه آندرتیکر، ادی گوئررو، بوکر تی و جی بی ال در «آرماگدون ۲۰۰۴»

بیشتر بخوانید
03 مهر 1402 | ساعت 18:27
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...