انگلیسی حرف زدن چارلز اولیویرا سوژه‌ی کاربران شد + ویدئو

چالز اولیویرا پس از مبارزه با بنیل داریوش شروع به انگلیسی صحبت کردن می‌کند که واکنش هواداران را در پی داشت.
کدخبر (197637) 31 خرداد 1402 | ساعت 23:03
0 196
چالز اولیویرا پس از مبارزه با بنیل داریوش شروع به انگلیسی صحبت کردن می‌کند که واکنش هواداران را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، چارلز اولیویرا در UFC 289 بازگشتی رویایی را رقم زد. این قهرمان سابق دسته سبک وزن یو اف سی توانست یکی از مدعیان اصلی این وزن، یعنی بنیل داریوش، را در همان راند اول ناک اوت کند. این مبارزه تماشایی در شب دهم ژوئن در ورزشگاه راجرز آرنا در شهر ونکوور کانادا به انجام رسید. پیش از این مبارزه چارلز اولیویرا رتبه یک رنکینگ رسمی این وزن را در اختیار داشت؛ در حالیکه حریف ایرانی او رتبه 4 رنکینگ را در اختیار داشت. بنیل داریوش درحالی پا به روی رینگ می‌گذاشت که هشت مبارزه قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. اما نوار پیروزی درخشان داریوش توسط اولیویرا پاره شده و مبارز ایرانی در همان راند نخست با ناک اوت فنی مبارزه را به حریف واگذار نمود.

انگلیسی حرف زدن چارلز اولیویرا سوژه‌ی کاربران شد؛ خوشحالی زاید الوصف مبارز برزیلی پس از پیروزی برابر بنیل داریوش این پیروزی بازگشتی رویایی برای چارلز اولیویرا به‌شمار می‌رفت. اولیویرا در ماه اکتبر و در جریان UFC 280 کمربند قهرمانی خود را به اسلام ماخاچف واگذار کرده بود. حالا و با پیروزی برابر داریوش، مبارز برزیلی ثابت کرد که هنوز هم یکی از مدعیان اصلی دسته سبک وزن است.

واکنش کاربران به کلیپ انگلیسی حرف زدن چارلز اولیویرا

اتفاقات پس از مبارزه چارلز اولیویرا و بنیل داریوش نیز به اندازه خود مبارزه جذاب بود.
  در کلیپی که صفحه رسمی UFC در اینستاگرام منتشر کرد، چارلز اولیویرا دیده می‌شد که جمله معروف تام کروز در فیلم جری مگوایر را با همان لحن تام کروز چندین بار تکرار می‎کرد:
پولا رو نشونم بده.
طرفداران از شنیدن انگلیسی حرف زدن اولیویرا به‌‌شدت به وجد آمدند. چرا که مبارز برزیلی به‌ندرت انگلیسی حرف می‌زند. این‌ها شماری از واکنش‌های کاربران به این ویدئو بودند:
- انگار نه انگار که همین دقایقی پیش یک مبارزه سخت را پشت سر گذاشته. - انگلیسی حرف زدن، تازه‌ترین دستاورد چارلز اولیویرا. - لااقل بهتر از نیت دیاز انگلیسی حرف می‌زند. - پول‌هایی که بسیار راحت به‌دست آمدند. - او به‌‌زودی به‌سراغ اسلام ماخاچف خواهد رفت. - اگر اسلام ماخاچف مرد بود، در برزیل با اولیویرا مبارزه می‌کرد. همه می‌دانیم که او چنین کاری نخواهد کرد.
پیروزی برابر بنیل داریوش باعث شد تا چارلز اولیویرا بدل به خوشحال‌ترین مرد روی زمین شود. با این پیروزی حالا او احتمالا در مبارزه بعدی‌اش برای کسب کمربند در برابر اسلام ماخاچف قرار خواهد گرفت. آخرین خبرها از ورزش ام ام ای

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...