یورگن کلینزمن دلیل خنده اش را فاش کرد: پیش بینی می کردم آن توپ گل شود

کدخبر (233523) | 09 بهمن 1402 | ساعت 16:46
0 60
یورگن کلینزمن دلیل خنده اش را فاش کرد: پیش بینی می کردم آن توپ گل شود
یورگن کلینزمن در کنفرانس خبری پیش از بازی کره جنوبی مقابل عربستان شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یورگن کلینزمن در نشست خبری پیش از کره جنوبی بازی مقابل عربستان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا، اظهار داشت:

حضور در اینجا خیلی هیجان‌انگیز بوده و بی‌صبرانه منتظر بازی فردا هستیم. باید با تیم خیلی خوب و قدرتمند عربستان بازی کنیم. قطعاً اتمسفر ویژ‌ه‌ای را در استادیوم شاهد خواهیم بود‌.

وی در پاسخ به این پرسش که با وجود تاریخچه دیدارهای دو تیم چرا بازی با عربستان را به تقابل با ژاپن در یک هشتم ترجیح داد، چون پس از گل تساوی مالزی خندید، تصریح کرد:

ما تلاشی برای این موضوع نکردیم و هیچ قصدی بابت آن خنده نداشتم. فقط در بازی آخر اشتباهاتی داشتیم و گل خوردیم. حدود 85 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و حدود 30 کرنر زدیم، اما وقتی نتوانستیم با برد بازی را تمام کنیم، عصبانیت من بابت اشتباه منجر به گل سبب خنده‌ام شد. مالزی مثل ما کرنرهای زیادی داشت و کره جنوبی هم موقعیت گل زیادی داشت‌، اما بدشانس بودیم که این تیم را نبردیم. خیلی برای عربستان احترام قائلم و از نبردن مالزی  ناراحت بودم. برای ما فرقی نمی‌کرد در یک هشتم نهایی با چه تیمی بازی داریم.

کنفرانس خبری یورگن کلینزمن پیش از بازی کره جنوبی مقابل عربستان

سرمربی کره جنوبی راجع به شیوه تدافعی تیمش در تمرینات روزهای اخیر، توضیح داد:

خیلی خوب روبرتو مانچینی و تفکراتش را از زمان بازی کردن خود می‌شناسم و زیاد مقابل او بازی کرده‌ام. همانطور که گفتم احترام زیادی برای عربستانی‌ها قائلم، اما تشنه پیروزی هستیم. برای هر اتفاقی در بازی با این تیم آمادگی ایجاد کردم. روی پنالتی‌ها هم کار کردیم، چون هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد. باید بهترین بوده و تمرکز کامل روی دقایق بازی داشته باشیم.

کلینزمن درباره اظهارنظر یانگ هیون جو مبنی بر اینکه عربستان به این دلیل زیاد گل نخورده که تاکنون با کره جنوبی بازی نکرده است، گفت:

در سپتامبر گذشته با عربستان روبه‌رو شدیم و هر دو تیم شناخت خیلی خوبی از هم دارند. این تیم از زمان روی کار آمدن مانچینی حدود 10 بازی انجام داده و تأثیر این مربی کاملاً مشهود است. کره هم در سه بازی اخیر اشتباهات زیادی داشت، اما در حال اصلاح آنها هستیم. با این وجود پیروز می‌شویم و به مرحله یک چهارم صعود می‌کنیم.

وی درمورد نحوه بازی گرفتن از کیم یونگ گوون در دیدار با عربستان، توضیح داد:

بودن در کنار او باعث افتخار است. کیم یک بازیکن حرفه‌ای‌تر است، حرفه‌ای‌تر از هر کس دیگری و اغلب با او شوخی می‌کنم. چیزی که بیشتر از همه بابت آن سپاسگزارم این است که بعد از اینکه هدایت کره را برعهده گرفتم، بازیکنان جوانی را به خدمت گرفتم، اما کیم گفت حتی اگر نتوانم بازی کنم باعث افتخار است که در کنار تیم باشم، زیرا می‌خواهیم در یک فضای تیمی نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی کره‌ جنوبی تأکید کرد:

نسبت به بازی فردا احساس فشار نکرده و منفی فکر نکنید‌، حتی اگر عربستان تیم قدرتمندی باشد. باید به تیم خودمان اعتماد داشته باشیم. بازی سختی است، اما هدف ما مشخص است.

یورگن کلینزمن : از عربستان نمی ترسیم

کلینزمن در مورد اینکه کره جنوبی تاکنون یک برد و سه تساوی در تقابل با عربستان در جام ملت‌های آسیا به دست آورده و شکست نخورده است، اما چه تهدیدی برای این مسابقه او را می‌ترساند، گفت:

نمی‌ترسم، فقط به عربستان احترام می‌گذارم. تلاش‌های مانچینی به تدریج در عربستان گنجانده شد و به نظر می‌رسد در بازی فردا هم قابل مشاهده باشد‌. همه منتظر بازی سخت فردا هستند، اما نکته مهم این است که من هم به کره جنوبی آمدم تا چالش جدیدی را قبول کنم. از حضور در این مسابقات احساس خوشحالی و افتخار می‌کنم. دو تیم با مهارت بالا برای رسیدن به هدف مقابل هم بازی می‌کنند، اما امیدوارم نتیجه برای کره مثبت باشد‌ و ما بیشتر بخندیم.

در ادامه مدافع تیم ملی کره جنوبی، کیم یونگ گوون هم در این نشست، خاطر نشان کرد:

من هم مانند سرمربی تیم برای بازی فردا خیلی هیجان دارم. امیدوارم فردا شرایط خیلی خوبی داشته باشیم و بتوانیم عملکرد ایده‌آل خود را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به اینکه در مورد تلاش کره جنوبی برای جلوگیری از تقابل با ژاپن در این مرحله صحبت‌های زیادی مطرح شده است، گفت:

هرگز به این فکر نکردیم که قرار است در یک هشتم نهایی با چه تیمی بازی کنیم. همیشه به هر تیمی احترام می‌گذاریم. می‌خواستیم صدرنشین گروه‌مان شویم، اما نتایج فوتبالی باعث تغییرات در جدول شد.

مدافع کره جنوبی در مورد تعداد گل‌های خورده بالای این تیم در مرحله گروهی، توضیح داد:

اگرچه گل خوردن از برخی جهات مشکل‌ساز است، اما خوشبختانه در مرحله گروهی این اتفاق افتا‌د. بازیکنان می‌دانند اگر در مراحل حذفی گل بخوریم، نتیجه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل باید به خوبی برای این بازی آماده باشیم و گل‌های زیادی نخوریم. عربستان تیم قدرتمندی است، اما مشتاقانه منتظر صعود هستیم و می‌توانیم بازی خوبی با این تیم انجام بدهیم.

کیم در پاسخ به این سؤال که سال گذشته در جام جهانی موفق به گلزنی در ورزشگاه اجوکیشن سیتی شد و اکنون انگیزه خاصی برای بازی در این ورزشگاه دارد، اظهار داشت:

هر چند خاطرات خوبی از این استادیوم دارم، اما جام جهانی با جام ملت‌ها متفاوت است. بازیکنان و کادر فنی ما از آن زمان تغییرات زیادی کرده‌اند و زمان حال مهم است. در هر پستی تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم ملی کشورمان در این ورزشگاه با خاطره‌ای خوب برنده و در نهایت قهرمان شود.

واکنش روبرتو مانچینی به پشیمانی کلینزمن از تقابل مصلحتی با عربستان

واکنش روبرتو مانچینی به پشیمانی کلینزمن از تقابل مصلحتی با عربستان

بیشتر بخوانید
09 بهمن 1402 | ساعت 16:33
بیشتر بخوانید
مصدومیت بد موقع فوق ستاره؛ تقابل رونالدو و مسی لغو می شود؟

مصدومیت بد موقع فوق ستاره؛ تقابل رونالدو و مسی لغو می شود؟

بیشتر بخوانید
09 بهمن 1402 | ساعت 10:43
بیشتر بخوانید
شادی بعد از گل حماسه ساز وحدت هنانوف با چاشنی مرگ برادر: ای کاش بودی! + عکس

شادی بعد از گل حماسه ساز وحدت هنانوف با چاشنی مرگ برادر: ای کاش بودی! + عکس

بیشتر بخوانید
09 بهمن 1402 | ساعت 10:28
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...