آخرین خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس / مذاکره فشرده سرخ‌ ها با کنعانی زادگان، صادقی، سلمانی و آل کثیر

آخرین خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس حکایت از این دارد که مدیران این باشگاه در آستانه تمدید قرارداد و جذب چند بازیکن جدید قرار دارند.
کدخبر (199430) | 04 تیر 1402 | ساعت 18:43
0 153
آخرین خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس / مذاکره فشرده سرخ‌ ها با کنعانی زادگان، صادقی، سلمانی و آل کثیر
آخرین خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس حکایت از این دارد که مدیران این باشگاه در آستانه تمدید قرارداد و جذب چند بازیکن جدید قرار دارند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بازار نقل و انتقالات لیگ برتر با مشخص شدن وضعیت نیمکت استقلال و ورود رسمی تراکتور جان تازه‌ای گرفته و حال پرسپولیسی‌ها در انتظار اخبار نقل و انتقالاتی قطعی از سوی مدیران این تیم هستند. پرسپولیس هنوز به طور رسمی با بازیکن به توافق نرسیده اما تلاش‌ها برای نهایی کردن قرارداد چند بازیکن تا پیش از آغاز تمرینات این تیم ادامه دارد. در ادامه مروری خواهیم داشت بر آخرین خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس.

نقل و انتقالات پرسپولیس - لیست مازاد غیر رسمی

هنوز خبری از لیست مازاد رسمی پرسپولیس منتشر نشده اما قابل پیش بینی است که کدام بازیکنان در این لیست حضور خواهند داشت. لیستی که به نظر به دو بخش قطعی و احتمالی تقسیم شده، گروهی اول بازیکنانی که به طور قطع از تیم جدا خواهند شد و گروه دوم بازیکنانی که جدایی آنها ارتباط مستقیم با وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس در جذب بازیکنان جدید و تمدید با بازیکنان سال گذشته خواهد داشت. در بخش اول این لیست، حضور نام سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا و علی جودکی و چند بازیکن سال گذشته تیم امید پرسپولیس قطعی است. شیخ دیاباته نیز به طور قطعی از جمع سرخ‌ها جدا شده و بازیکنانی چون لئاندرو پریرا، احمد گوهری، وحدت هنانوف و فرشاد فرجی در گروه دوم حضور خواهند داشت، بازیکنانی که با شروع تمرینات به احتمال فراوان به جمع بازیکنان اضافه خواهند شد و در هفته‌های پیش رو احتمال جدایی‌شان وجود خواهد داشت.

نقل و انتقالات پرسپولیس - تمدیدی ها

در لیست بازیکنان آزاد پرسپولیس نام چند بازیکن کلیدی فصل گذشته این تیم دیده می‌شود و تلاش مدیران پرسپولیس برای تمدید قرارداد این بازیکنان ادامه دارد.

سعید صادقی

سعید صادقی یکی از مهم‌ترین این بازیکنان است، بازیکنی که در روزهای گذشته مدیربرنامه‌هایش صحبت‌هایی برای تمدید قرارداد با مدیران پرسپولیس داشته و بعید به نظر می‌رسد که مشکلی جز سقف قرارداد مانع از تمدید قرارداد وی با پرسپولیس شود. گفتنی است صادقی فصل گذشته نیز یکی از گران‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود.

عیسی آل کثیر

مهاجم با تجربه سرخ‌ها در فصل گذشته نقش مهمی در اوج گرفتن سرخ‌ها در روزهای پایانی داشت و یکی از بازیکنانی است که گل‌محمدی خواهان تمدید قرارداد وی شده است. آل کثیر سال گذشته خواهان عقد قرارداد بلندمدت با پرسپولیس شده بود، با این حال مدیران این تیم در مورد وی ریسک نکردند و تنها تا آخر فصل با او قرارداد بستند. حال او دست بالاتری در قرارداد دارد، با این حال بعید است مشکلی در تمدید قرارداد وی نیز وجود داشته باشد.

میلاد سرلک

هافبک کلیدی سرخ‌ها به احتمال فراوان سخت‌ترین پروژه نقل و انتقالات پرسپولیس در میان بازیکنان آزاد خواهد بود. هافبک محوری سرخ‌ها که اخیرا تیم ملی را از دست داده احتمالا پیشنهاداتی از حوزه خلیج فارس دارد و هنوز مشخص نیست که سرلک قصد تمدید قرارداد با پرسپولیس را خواهد داشت یا خیر. او سال گذشته نیز با سر و صدای فراوان و با یک تیپ خاص و البته خودرویی عجیب برای تمدید قرارداد راهی باشگاه پرسپولیس شد و باید دید آیا امسال نیز چنین روندی تکرار خواهد شد یا خیر.

امید عالیشاه

کاپیتان سرخ‌ها فصل گذشته شانس چندانی برای بازی نداشت با این حال هر بار به کار گرفته شده کیفیت خود را نشان داد. او جز آن دسته از بازیکنانی است که سبک بازی‌اش مورد علاقه یحیی گل‌محمدی بوده و به نظر می‌رسد گل‌محمدی امسال نیز خواهان تمدید قرارداد او شود. عالیشاه دو فصل پیش قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید کرده بود و از تورم سال گذشته بی‌بهره بوده، همین موضوع احتمالا سبب خواهد شد تا وی درخواست افزایش مبلغ قرارداد خود را داشته باشد، موضوعی که می‌‌تواند پروسه تمدید قرارداد را تا حدودی پیچیده کند.

گیورگی گولسیانی

مدافع کلیدی سرخ‌ها قرارداد مشروط با این باشگاه دارد و تداوم همکاری نیاز به توافق بر سر مبلغ قرارداد دارد. با این حال مشکل بزرگ عقد قرارداد دلاری/یورویی با وی خواهد بود و سرخ‌ها در تلاش هستند تا با استفاده از درهم این مشکل را حل کنند.

علیرضا بیرانوند

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی با پرسپولیس دو فصل دیگر قرارداد دارد اما اختلافات مالی سبب شده تا دو بار برای فسخ قرارداد اقدام به ارسال نوتیس کند. از مهلت بیرو به باشگاه پرسپولیس زمان زیادی باقی نمانده با این حال به نظر می‌رسد با توجه به ملاقات اخیر درویش از وی، اختلافات طرفین تا حدود زیادی برطرف شده باشد و بیرو در فصل پیش رو نیز شماره یک سرخ‌ها باشد.

آینده ای ترسناک در انتظار فوتبال ایراننقل و انتقالات پرسپولیس - خریدها

از مدت‌ها پیش اخباری پیرامون جذب یک هافبک میانی، یک مهاجم سایه و یک مهاجم نوک در حاشیه اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس به گوش می‌رسید و این روزها این خبرها به اوج خود رسیده‌اند. پرسپولیسی‌ها مذاکرات خود را برخی گزینه‌ها شروع کرده‌اند و تلاش سرخ‌ها برای جذب بازیکنان جدید ادامه دارد.

محمد حسین کنعانی زادگان

مدافع پیشین سرخ‌ها و بازیکن ثابت تیم ملی یکی از گزینه‌های خرید یحیی گل‌محمدی است. خط دفاعی نقطه قوت پرسپولیس در فصل گذشته محسوب می‌شد با این حال تفاوت نفرات اصلی و ذخیره در این پست بسیار زیاد بود و یکی از برنامه‌های گل‌محمدی برای ترمیم اسکواد فصل آتی سرخ‌ها، جذب یک مدافع میانی است. در همین رابطه، امروز مدیربرنامه‌های محمدحسین کنعانی‌زادگان که نماینده مربیان خارجی این تیم نیز بوده در باشگاه پرسپولیس حضور داشته است. از مذاکرات مدیربرنامه‌های کنعانی‌زادگان و پرسپولیس اخبار ضد و نقیضی به گوش رسیده هر چند برخی مدعی شده‌اند که طرفین به توافق نزدیک هستند. در این میان برخی منابع خبری غیررسمی نیز مدعی شده‌اند که در صورت جذب کنعانی‌زادگان، مذاکره با گولسیانی برای تمدید قرارداد متوقف خواهد شد، ادعایی که برای بررسی صحت آن، نیاز به زمان خواهیم داشت و بعید است شاهد واکنش رسمی سرخ‌ها در این باره باشیم.

یاسین سلمانی

هافبک میانی سپاهان در فصل گذشته و ستاره تیم امید ایران دیگر گزینه یحیی گل‌محمدی برای تقویت میانه میدان است. در روزهای اخیر صحبت از جذب محمد خدابنده‌لو از گل‌گهر و مهدی حسینی از تراکتور بود که پرسپولیسی‌ها از جذب‌شان عقب‌نشینی کردند و در حال حاضر خدابنده‌لو در آستانه انتقال به مس رفسنجان و حسینی در آستانه حضور در تراکتور است. نماینده سلمانی مدعی شده این بازیکن قصد لژیونر شدن را دارد با این حال به نظر می‌رسد او به فوتبال خود در ایران ادامه می‌دهد و لژیونر شدن او در این مقطع چندان به واقعیت نزدیک نخواهد بود. امتیاز ویژه سلمانی، حضور او در میان بازیکنان زیر 23 است، جایی که پرسپولیس با توجه به محدودیت‌های جدید نیاز به بازیکن جدید خواهد داشت. امروز خبرگزاری ایرنا در خبری مدعی شده بود سلمانی در پاسخ به پرسپولیسی‌ها گفته که در صورت لژیونر نشدن با این تیم قرارداد خواهد بست، هر چند باید دید پرسپولیسی‌ها تا چه زمانی برای او صبر خواهند کرد.

سعید عزت اللهی

عزت‌اللهی در حالت عادی نباید گزینه خرید سرخ‌ها باشد، با این حال احتمال جدایی میلاد سرلک سبب شده تا این هافبک نیز در لیست نقل و انتقالات پرسپولیس قرار بگیرد. او البته از استقلال نیز پیشنهاد جدی دارد هر چند جدایی وی از تیم دانمارکی به سادگی ممکن نخواهد بود.

رضا اسدی

رضا اسدی یک نام عجیب در میان گزینه‌های نقل و انتقالات پرسپولیس است. هافبک سابق سرخ‌ها در فصل گذشته در خط حمله تراکتور درخشید و حال یکی از نام‌های جذاب نقل و انتقالات لیگ برتر است. به نظر می‌رسد این بار گل‌محمدی در پست مهاجم نوک روی این بازیکن نظر مثبت دارد و در تلاش است تا با جذب وی، نیروی هوایی خود در خط حمله را تقویت کند. افراد نزدیک به باشگاه پرسپولیس به طور غیرمستقیم در این باره اقدام کدهایی منتشر کرده‌اند و هنوز خبر موثقی در این باره به گوش نرسیده است.

رضا شکاری

او یکی از گزینه‌های خرید گل‌محمدی در نقل و انتقالات تابستانی بود با این حال درخواست دلاری باشگاه گل‌گهر برای صدور رضایت‌نامه منجر به عقب‌نشینی سرخ‌ها از جذب این بازیکن شده و به نظر می‌رسد شکاری در نهایت راهی سپاهان خواهد شد.

شهریار مغانلو

حضور در یک برنامه تلویزیونی و افشاگری از نحوه جدایی از پرسپولیس بعد از دو سال سبب شد تا بار دیگر خبرهای بازگشت وی به پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر شود. مغانلو یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و جدایی وی به مقصد رقیب این تیم چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان نیز روابط حسنه‌ای ندارند و بعید است دو باشگاه بر سر معاوضه بازیکن به توافق برسند. مغانلو را باید دورترین گزینه ممکن نسبت به پرسپولیس دانست، هر چند کسی نمی‌تواند منکر علاقه شدید گل‌محمدی به وی شود.

جدول گلزنان لیگ برتر / مغانلو به تنهایی در صدرعلی قلی زاده

وینگر ایرانی فصل گذشته روزهای خوبی را پشت سرنگذاشت با این حال علی قلی زاده یک نام جذاب در نقل و انتقالات پرسپولیس است و او می‌تواند گزینه خرید هر تیمی باشد که توانایی مالی جذب این بازیکن را دارد. گل‌‌محمدی در ترکیب خود به اندازه کافی وینگر در اختیار دارد با این حال وی خواهان جذب یک بازیکن خلاق و تکنیکی برای خط حمله شده و مطرح شدن نام رضا شکاری و علی قلی‌زاده از همین لحاظ بوده است. او همچنان تحت قرارداد باشگاه بلژیکی است و جذب او با جلب رضایت این باشگاه کار چندان آسانی نخواهد بود.

نقل و انتقالات پرسپولیس - خارجی‌ها در اولویت بعدی

پرسپولیس خرید بازیکنان خارجی را به پس از مشخص شدن تکلیف بازیکنان داخلی موکول کرده است. پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات احتمالا در پست مهاجم نوک و دفاع چپ برای جذب بازیکن خارجی تلاش کنند. نکته جالب در جذب بازیکنان خارجی توسط سرخ‌ها، احتمال جذب بازیکن زیر 23 سال خارجی است، موضوعی که با توجه به ترافیک لیست بزرگسال و کمبود گزینه زیر 23 سال داخلی می‌تواند در دستور کار سرخ‌ها قرار بگیرد.   آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...