آرزوهای هادی چوپان بعد از قهرمانی در مستر المپیا 2022

هادی چوپان بعد از قهرمانی در مسابقات مستر المپیا 2022 گفت: امیدوارم که توانسته باشم نماینده و سرباز خوبی برای ایران باشم.
کدخبر (114859) | 28 آذر 1401 | ساعت 22:15
10 210
آرزوهای هادی چوپان بعد از قهرمانی در مستر المپیا 2022
هادی چوپان بعد از قهرمانی در مسابقات مستر المپیا 2022 گفت: امیدوارم که توانسته باشم نماینده و سرباز خوبی برای ایران باشم.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از همشهری، مستر المپیا 2022 با یک اتفاق غیرمنتظره برای ایرانی‌ها همراه بود و برای نخستین بار در تاریخ این رقابت‌ها یک ایرانی به نام هادی چوپان موفق به کسب عنوان قهرمانی مستر المپیا شد! پیش‌تر عناوین قهرمانی بین ورزشکاران آمریکایی، اروپایی و حتی آفریقایی دست به‌دست می‌شد و آخرین بار که یک آسیایی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود برمی‌گردد به ۴۰سال پیش که یک ورزشکار لبنانی جایزه ساندو (جایزه ویژه قهرمان مستر المپیا) را کسب کرد. حالا این جایزه معتبرترین رقابت‌های پرورش‌اندام به یک ایرانی رسیده است.

هادی چوپان پا جای پای بزرگان گذاشت

آرنولد، رونی کولمن، جی کاتلر، بیگ رمی، فیل هیث و دکستر جکسن اسطوره‌های ورزش بدنسازی هستند که پیش از این توانسته‌اند عنوان قهرمانی مستر المپیا را کسب کنند و حالا نام یک ایرانی در بین قهرمانان پرآوازه قرار گرفته است. هادی چوپان ملقب به گرگ پارسی در سومین دوره حضورش در این رقابت‌ها موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند و نخستین ایرانی باشد که با ساندو به کشور بازمی‌گردد. مسابقات مستر المپیا هر ساله اواخر سال میلادی به میزبانی لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌شود و بدنسازان حرفه‌ای دنیا در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. چوپان در ۲ دوره قبلی حضورش عناوین چهارم و سوم را کسب کرده بود و خیلی‌ها اعتقاد داشتند او به‌خاطر اینکه از طرف اسپانسر قدرتمندی حمایت نمی‌شود هر بار عنوان قهرمانی را از دست می‌دهد. اما این بارو  با مربیگری هنی رامبد، هادی چوپان  موفق شد قهرمان مستر المپیا 2022 شود و بالاتر از لانسفورد، نیک واکر، برندون کوری و بیگ رامی قرار گیرد. جایزه هادی چوپان برای قهرمانی در مستر المپیا 2022 چقدر بود؟

از گچ‌کاری تا قهرمانی در مستر المپیا 2022

بیگ رمی مصری که سال گذشته عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود پس از اعلام نام هادی چوپان به‌عنوان نفر نخست به سمت گرگ پارسی آمد و برای او دست زد تا کار بزرگ چوپان بیش از پیش مشخص شود. هادی چوپان اهل استان فارس است که سال‌ها در حرفه گچ‌کاری ساختمان فعال بوده. او همیشه این موضوع را با افتخار اعلام کرده است که «من کار را با زور بازویم انجام می‌دهم و از کسی توقعی ندارم!» چوپان که مشکل شنوایی دارد پس از قهرمانی اعلام کرد طی این سال‌ها به‌دلیل ناشنوایی خیلی اذیت شده است. او متولد سال۱۳۶۶ است که بدنسازی را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده و طی سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو تیم ملی بوده است. هادی چوپان پس از کسب کارت حرفه‌ای از رقابت‌های آماتور خداحافظی کرد و به‌صورت انفرادی و بدون حمایت مسئولین ورزش در رقابت‌های مختلف حاضر شده است.

هادی چوپان: به عشق مردم ایران قهرمانی در مستر المپیا را تکرار می‌کنم

هادی چوپان پس از قهرمانی در مستر المپیا 2022 گفت: «هدفم این است که باز هم این عنوان را به عشق مردم ایران تکرار کنم. امیدوارم این قهرمانی مقداری از غم‌های مردم ایران را کم کند و توانسته باشم نماینده و سرباز خوبی برای ایران باشم. این مدال را به بانوان شریف ایران تقدیم می کنم و همچنین مردم ایران در هر کجای دنیا هستند. امیدوارم شادی مهمان خانه همه باشد، نژادپرستی در بین ما نباشد، همه از هر کشوری که هستیم با هم دوست باشیم و به یکدیگر افتخار کنیم.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
دمتتتتت گرم قهرمان
کاربر سایت
04 شهریور 1402
دمت گرم سالار..❤
کاربر سایت
04 شهریور 1402
درود بد شرفت گرگ پارسی . ما بچه‌های اصفهان درود برات میفرستیم . و امیدواریم دوباره و دوباره این مقام رو حفظ بکنی. تو مایه افتخار ما هستی. تقدیم کردن مدالت به زنان ایران از کارهای نیک هست
کاربر سایت
04 شهریور 1402
آورین آورین
کاربر سایت
04 شهریور 1402
شیر مادر نان پدر حلالت مرد لر
کاربر سایت
04 شهریور 1402
دمت گرم مرد با غیرت و پرتلاش، فوتبالیست های تیم ملی خاک پایت هم نیستند.
کاربر سایت
04 شهریور 1402
ماشاالله به غیرتت، به فهم و شعورت🙏👌
کاربر سایت
04 شهریور 1402
فدایی داری پهلوان ،تو بزرگ مرد ورزش ایرانی خداوکیلی ،به امید دیدن قهرمانی دوباره شما
کاربر سایت
04 شهریور 1402
درود به غیرت و مرام پهلوانی شما، انشالاه که همیشه سالم و سرافراز باشید
کاربر سایت
04 شهریور 1402
هادی چوپان برترین بدنساز تمام دورانها برا ایران و برترین بدنساز تاریخ فعلی جهان که قهرمانی یکباره امروز او از قهرمانی 7 باره آرنولد یا دوریان یتس یا لی هنی در آن زمان بالاتر است چرا که امروز پرورش اندام دنیا بدنسازان حرفه ایش صدبرابر آن زمان است و بدنها نیز پیشرفته تر و کاملتر از آن دوران ، داداش افتخار آفرینم آقا هادی چوپان از خدا میخام در تمام مراحل زندگیت مثل امروز بدرخشید و طوفانی باشی برای تمام رقبات و افتخاری بزرگ برای ایران و ایرانی
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...