آرزوی مشابه مادران اسلام ماخاچف و حبیب نورماگومدوف ؛ زود تمامش کنین!

مادر اسلام ماخاچف از او خواسته است تا مانند حبیب نورماگومدوف، وداعی زود هنگام با مبارزات حرفه ای UFC داشته باشد..
کدخبر (145903) | 03 اسفند 1401 | ساعت 22:18
0 559
آرزوی مشابه مادران اسلام ماخاچف و حبیب نورماگومدوف ؛ زود تمامش کنین!
مادر اسلام ماخاچف از او خواسته است تا مانند حبیب نورماگومدوف، وداعی زود هنگام با مبارزات حرفه ای UFC داشته باشد..

به گزارش سرخ نیوز، اسلام ماخاچف پس از ابراز آرزوهای مادرش، طرفداران را نگران کرده است. همانند مادر حبیب نورماگومدوف، والدین قهرمان سبک وزن کنونی جهان هم از اسلام ماخاچف خواسته‌اند که خیلی زودتر از تصور به حضورش در MMA پایان دهد. این باعث شده تا هواداران به این باور برسند که ماخاچف نیز ممکن است زودتر از موعد بازنشسته شود.

درخواست مادر اسلام ماخاچف از فرزندش

اسلام ماخاچف در مصاحبه اخیر خود هنگام بازگشت به داغستان به عنوان قهرمان UFC، واکنش مادرش که از مخالفان سرسخت مبارزه است را فاش کرد. ماخاچف در مصاحبه‌ای عنوان کرد:
مادرم گفت تو الان قهرمانی. تمامش کن. حبیب به حرف مادرش گوش داد، تو چه زمانی به حرف مادرت گوش خواهی کرد؟
  آرزوی مشابه مادران اسلام ماخاچف و حبیب نورماگومدوف ؛ زود تمامش کنین! یکی از بزرگترین حسرت‌های طرفداران MMA این بود که نتوانستند نمایش‌های بیشتری از حبیب نورماگومدوف ببینند. او که به «عقاب» ملقب شده بود، پس از 29 پیروزی و بدون شکست، دستکش هایش را آویزان کرد تا آرزوی مادرش را برآورده کند. حالا با برملا شدن آرزوی مادر اسلام ماخاچف، هواداران این مبارز داغستانی نگران هستند که مبادا او هم مانند مربی خود حبیب نورماگومدوف به بازنشستگی زودتر از موعد تن بدهد. ماخاچف با موفقیت توانست از عنوان قهرمانی خود در برابر مبارز شماره یک P4P جهان یعنی الکساندر ولکانوفسکی در UFC 284 دفاع کند. این مبارزه بدون شک سخت‌ترین مبارزه دوران حرفه‌ای ماخاچف بود. او اکنون تمام تمرکز خود را بر روی مبارزه دوباره با ولکانوفسکی گذاشته تا بتواند به تنهایی بهترین مبارز P4P لقب بگیرد.

اسلام ماخاچف اعلام بازنشستگی می کند؟

در حالی که بسیاری از طرفداران نسبت به احتمال بازنشستگی زودهنگام قهرمان داغستانی ابراز نگرانی کرده‌اند، عده‌ای دیگر پس از مصاحبه ماخاچف و این اظهار نظر او، نفرت زیادی از این مبارز پیدا کرده‌اند. این در حالی است که نورماگومدوف که تنها پس از 3 عنوان قهرمانی جهان و در اوج بازنشسته شد، تا همین امروز مورد انتقاد هواداران این رشته ورزشی قرار دارد. هواداران ماخاچف در حالی از او دلخور شده‌اند که او پس از پیروزی نزدیک مقابل ولکانوفسکی مورد توجه زیادی قرار گرفته بود. حالا موضوع خداحافظی زودهنگام ماخاچف باعث شده تا هواداران در شبکه‌های اجتماعی به آن واکنش‌های مختلفی نشان دهند. آرزوی مشابه مادران اسلام ماخاچف و حبیب نورماگومدوف ؛ زود تمامش کنین! ماخاچف در حال حاضر با پیروزی نزدیک مقابل ولکانوفسکی روبرو شده است که بسیاری از هواداران را علیه او برانگیخته است. واکنش های متعددی در پی مصاحبه ماخاچف که در اینترنت منتشر شد، سرازیر شد. یکی از کاربران نوشته:
  • اسلام مبارزات سختی داشت و حالا آماده بازنشستگی شده است.
برخی دیگر نوشته‌اند:
  • اینجا رو باش، مبارز داغستانی می‌خواهد به حرف مادرش گوش کند
  • نباید این اتفاق یکبار دیگر تکرار شود
  • قسم می‌خورم که من خیلی عصبانی می‌شوم اگر اسلام بازنشسته شود. او باید به خاطر من چندلر یا گیته را شکست بدهد!
درباره اسلام ماخاچف بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...