رجز خوانی سجودو برای قهرمانان UFC ؛ اسلام ماخاچف قهرمان المپیک نیست !

کدخبر (143099) | 28 بهمن 1401 | ساعت 17:04
0 139
رجز خوانی سجودو برای قهرمانان UFC ؛ اسلام ماخاچف قهرمان المپیک نیست !
هنری سجودو به نکته ای کلیدی اشاره می کند که با استفاده از آن نسبت به ماخاچف مقابل ولکانوفسکی بهتر عمل خواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، ماه های آینده برای تمامی هواداران UFC بسیار جذاب خواهد بود چرا که تعدادی از قهرمانان UFC، به رینگ مبارزه باز خواهند گشت. در کنار کانر مک گرگور و جان جونز، بازگشت هنری سجودو، قهرمان دو باره UFC نیز تایید شده است.

تریپل سی ممکن است در ماه مارس (اسفند) در UFC مبارزه کند. در دسته های سبک وزن، او برای بازگشت به رینگ مبارزه بی صبرانه لحظه شماری می‌کند. با این حال، UFC هنوز رقیبی را برای هنری سجودو ملقب به «پیام رسان» تعیین نکرده است.

هنری سجودو اخیرا ویدیویی در توییتر خود منتشر کرده تا در مورد بازگشت خود صحبت کند. تریپل سی مدعی شد که در بازگشت به مبارزات، احتمالا با شان او مالی یا آلجامین استرلینگ مبارزه خواهد کرد. او همچنین ویدیویی در یوتیوب خود آپلود کرد و در مورد اهداف خود در UFC صحبت کرد.

سجودو به صورت کاملا واضح خواستار مبارزه با قهرمان فعلی دسته پر وزن UFC ، الکساندر ولکانوفسکی شد. علاوه بر این، به عقیده او، ماخاچف در مقایسه با ولکانوفسکی، به هیچ عنوان برتری ندارد.

اسلام ماخاچف قهرمان المپیک نیست!هنری سجودو : من حریف بهتری برای ولکانوفسکی هستم

هنری سجودو در ویدیویی که در یوتیوب منتشر کرد، اهداف اصلی خود در بازگشت به UFC را توضیح داد. او گفته است:

«الکساندر ولکانوفسکی بسیار از چیزی که من فکر می‌کردم بهتر عمل کرد. او تدافعی مبارزه کرد اما آیا من می‌توانم او را شکست دهم؟ چرا مردم توانایی من مقابل او را دست کم می گیرند؟ درست است که او بسیاری از حملات ماخاچف را مهار کرد، اما ماخاچف قهرمان المپیک نیست، حملات ماخاچف از من ضعیف تر است، سرعت ماخاچف از من کمتر است، او از من بزرگ‌تر است اما من هدف کوچک‌تری هستم. مبارزان دیگر دقیقا در همین موارد با الکساندر ولکانوفسکی مشکل دارند. او کوتاه و بیش از اندازه کوچک است.»

هنری سجودو تنها مبارزی در UFC است که نه تنها دارای مدال طلای المپیک بلکه دارای عنوان قهرمانی در UFC است. علاوه بر این ها، به گفته او عوامل متعددی وجود دارند که باعث برتری او نسبت به اسلام ماخاچف می شوند. اسلام ماخاچف قهرمان سبک وزن با الکساندر ولکانوفسکی در UFC 284 مبارزه کرد. نبرد آن ها، یکی از مهیج ترین نبرد های تاریخ UFC بود. مبارزه ماخاچف و ولکانوفسکی بسیار نزدیک و حساس بود. با وجود برد ماخاچف، تمام دنیا در مورد ولکانوفسکی صحبت می کند.

اهداف «سجودو» در آینده

در ویدیو، هنری سجودو به طور واضح مشخص کرد که آینده او در این حرفه چطور خواهد بود. او توضیح داد که چطور می خواهد توسط نتیجه مبارزه خود با ولکانوفسکی به اهداف خود نزدیک تر شود. سجودو گفته که می خواهد به جایگاه اول بازگردد و تمام توان خود را در مبارزه به کار گیرد. او می خواهد کمربند قهرمانی خود را پس گرفته و آن را حفظ کند. در نهایت، او می خواهد اطمینان حاصل کند که با ولکانوفسکی «خارق العاده» مبارزه خواهد کرد. آن هم نه در دسته سبک وزن، بلکه در دسته پر وزن. با توجه به صحبت های تریپل سی میتوان متوجه شد که او در بازگشت به UFC انگیزه های زیادی دارد. با این حال طرفداران او باید منتظر باشند تا در نهایت مشخص شود که او چقدر در دستیابی به اهداف خود موفق عمل خواهد کرد.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...