آپدیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس از زبان درویش؛ از جذب کنعانی عزت‌اللهی و سلمانی تا تمدید با سرلک، صادقی و آل کثیر

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه صحبت کرد.
کدخبر (201794) 10 تیر 1402 | ساعت 15:20
0 136
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش سرخ نیوز، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از اتمام جلسه خود با علیرضا بیرانوند، اظهار داشت: چه کسی گفته من با بیرانوند جلسه داشتم؟

 

وی درمورد اینکه سایت باشگاه پرسپولیس چنین خبری را اعلام کرده است، گفت: نزدیک همان محلی که باید به پزشک مراجعه می‌کرد، قراری گذاشتیم و در مورد چگونگی درمانش و زمان بازگشت به تمرینات صحبت کردیم‌‌. اصلا پیرامون قراردادش بحثی نبود. فقط بحث این بود که آیا ظرف چند روز آینده به تیم پرداختی خواهیم داشت؟

درویش اضافه کرد: از جهتی باید دعا می‌کردیم قهرمان شویم اما الان که قهرمان شده‌ایم باید بابت زحماتی که کشیده‌اند، یک ۱۰ درصد و ۵ درصد آفر (پیشنهاد) قهرمانی ۲ جام را دارند. خدا رحم کرد برای جام سوم بازی در کار نبود در غیر این صورت باید بابت آن هم پاداش می‌دادیم.

علیرضا بیرانوند گلر تیم فوتبال پرسپولیس

وی افزود: بیرانوند چگونگی پرداخت‌ها برای همه بچه‌ها را پرسید‌. جلسه خیلی خوب و رضایت‌بخشی بود و پس از اینکه پزشکان اجازه بدهند به تمرینات بازمی‌گردد.

کنعانی زادگان وابسته به پرسپولیس است

مدیرعامل پرسپولیس درمورد شرایط حضور محمد حسین کنعانی‌زادگان در این تیم، گفت: او وابسته به پرسپولیس و به این تیم علاقه‌مند است.

درویش درمورد پیشنهاد باشگاه تراکتور به این مدافع با مبلغ بالاتر، توضیح داد: من نشنیده‌ام اما شاید پیشنهاد داده باشند. بازیکنانی که به این تیم می‌آیند اگر پرسپولیسی هم باشند، باید بدانند شرایط ما برای بزرگان تیم یکسان است. اگر می بینید همه بازیکنان ما در سال گذشته و فصل جدید با جان و دل زحمت می‌کشند و با قلب خود بازی می‌کنند به این دلیل است که سعی نکردیم تفاوتی بین چهره‌ها قائل بشویم.

در مورد گولیسانی بعدا صحبت می‌کنم

وی عنوان کرد: از این جهت گفتیم کنعانی‌زادگان هم اگر می‌خواهد به پرسپولیس بیاید فضا برایش مهیا است و به عنوان یک پرسپولیسی در خدمتش هستیم. می‌توانیم میزبانش باشیم اما شرایط حضورش را باید بررسی کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شرایط گولسیانی و اینکه ظاهرا تفاوتی بین رقم مدنظر طرفین وجود دارد، پاسخ داد: اجازه بدهید بعدا در این مورد صحبت کنیم.

درویش درپاسخ به این سوال که آیا با سعید عزت‌اللهی هافبک ملی پوش وایله که با وجود دریافت پیشنهاد از چند باشگاه ایرانی باید از تیم دانمارکی رضایت‌نامه بگیرد، گفت: اگر بنا به جذب بازیکنی برای تیم باشد اصول حرفه‌ای این است که رضایت‌نامه دارد تا با او وارد مذاکره شویم. اعلام کردیم اگر عزت‌اللهی رضایت‌نامه دارد با او وارد مذاکره می‌شویم.

سعید عزت‌اللهی هافبک ملی پوش وایله

مذاکره‌ای با سلمانی نداشتیم

وی درمورد مسائل مطرح شده در رسانه‌ها مبنی بر مذاکره پرسپولیس با یاسین سلمانی، عنوان کرد: از آن‌هایی که گفته‌اند بپرسید. اصلا مذاکره‌ای با سلمانی نداشته‌ایم. مدیرعامل پرسپولیس درمورد نگرانی‌های ایجاد شده نسبت به تعویق در آغاز تمرینات، اظهار داشت: مشکل ما این است که به بازیکنان ملی‌پوش اجازه دادند چند روز بیشتر استراحت کنند. ۳_۲ بازیکن که هم باید قراردادشان تمدید شود برای سفر رفتن اجازه گرفته بودند. بازیکنان دیگر هم مجزا تمرین انفرادی می‌کنند. بنا شد تمرینات را زمانی شروع کنیم که همه بازیکنان باشند و تیم تکمیل باشد. الان ۹_۸ بازیکن حضور ندارند. قرار شد برنامه‌ریزی کنیم و اگر شد تمرینات از فردا یا پس فردا شروع خواهد شد. یاسین سلمانی بازیک تیم فوتبال سپاهان

نعمتی دیگر فضا و فرصتی برای نشان دادن‌های ارزش‌هایش نداشت

درویش در مورد ناراحتی سیامک نعمتی بابت جدایی از پرسپولیس پس از ۶ سال، گفت: هرکس به پرسپولیس می‌آید، زحمت می‌کشد‌‌‌ نعمتی هم در قهرمانی چندین جام زحمت کشیده و ما هم از خدماتش در این سال‌ها برای باشگاه تشکر می‌کنیم. سیامک جزء گنجینه پرسپولیس است اما دیگر فضا و فرصتی برای نشان دادن ارزش‌هایش وجود نداشت. به این نتیجه رسیده اگر جایی برود که بیشتر بازی کند، بهتر است. به همین جهت تشخیص می‌دهد جای دیگری برود. ما هم وظیفه داریم بابت تمام زحماتش تشکر کنیم. مدیرعامل پرسپولیس درمورد وضعیت بازیکنان تمدیدی این‌ باشگاه گفت: ان‌شاءالله با همه آن‌ها قرارداد می‌بندیم. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...