آژیر قرمز در استقلال به صدا درآمد؛ آقای مدیر در وضعیت فرار!

در شرایطی که کمتر از یک ماه تا شروع لیگ برتر باقی مانده، استقلال در وضعیت عجیب و غریبی به سر می‌برد.
کدخبر (203843) | 14 تیر 1402 | ساعت 21:17
0 101
آژیر قرمز در استقلال به صدا درآمد؛ آقای مدیر در وضعیت فرار!
در شرایطی که کمتر از یک ماه تا شروع لیگ برتر باقی مانده، استقلال در وضعیت عجیب و غریبی به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فصل نقل و انتقالات به روزهای پرخبر خود نزدیک می‌شود و استقلال به عنوان یکی از مدعیان سنتی قهرمانی روزهای عجیبی را پشت سر می‌گذارد. بعد از انتخاب جواد نکونام، این انتظار وجود داشت که استقلال در فصل نقل و انتقالات طوفانی ظاهر شود اما تا بدینجا وضعیت به گونه دیگری پیش رفته است.

بحران بزرگ در خط دروازه

قمار بزرگ استقلال در پست دروازه‌بان با شکست عجیبی همراه شد. حسین حسینی در لیست خروجی قرار گرفت، مذاکره با محمدرضا اخباری به یک باره به حالت تعلیق درآمد تا این دروازه‌بان راهی سیرجان شود و بیرانوند نیز در نهایت با پرسپولیس تمدید کرد. حالا استقلال مانده و دروازه‌ای که دو مدعی با حداقل تجربه؛ علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر که تعداد بازی‌های رسمی‌شان روی هم به زور دو رقمی می‌شود. در حال حاضر دروازه‌بان خارجی در لیست خرید است، خریدی که نیاز به ارز آن هم به طور نقد دارد.

خط دفاعی؛ تکیه به یک خرید جدید

رافائل سیلوا فسخ کرده و عارف غلامی مازاد شده؛ توافق با مرادمند برای تمدید قرارداد حاصلی نداشته و فی‌الحال تنها مدافع میانی استقلال، آرمین سهرابیان است. استقلال در جناحین خط دفاعی وضعیت بهتری دارد، اما در قلب دفاع وضعیت اسفناک است. عارف آقاسی گزینه اول استقلال در خط دفاعی راهی تراکتور شده و امروز صحبت از جذب مدافع خارجی است، یعنی چاره دیگری وجود ندارد!

عارف آقاسی به تراکتور پیوستخط میانی؛ عصیان بازیکنان ناراضی

بلایی که مدیریت پیشین این تیم بر سر فوتبال ایران آورده پیش از هر تیم دیگری گریبان‌گیر استقلال شده است. روزبه چشمی به تمرین استقلال بازگشته، زبیر نیک نفس که گزینه خروجی بوده در تمرین حضور دارد و تلاش برای تعدیل قرارداد مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند به سرانجام نرسیده است. سعید مهری اصرار بر جدایی و فسخ قرارداد دارد و تلاش برای جذب سعید عزت اللهی بی‌فایده بوده است.

خط حمله؛ چهره‌های تکراری!

آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده عملا کمکی به استقلال در فصل گذشته نکردند. مهرداد محمدی به جمع آبی ها اضافه شده اما محمد محبی و مهدی قایدی را باید جدا شده بدانیم، اولی در حال انتقال به روسیه است و دومی در حال ملحق شدن به سرمربی سابق خود در امارات. رضا اسدی به معنای واقعی کلمه هایجک شد و جذب امیرحسین حسین‌زاده تقریبا غیرممکن است.

واکنش معاون باشگاه استقلال به عدم جذب رضا اسدیبمب اتمی پیش از انفجار خنثی شد

بعد از جذب مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان، حجت کریمی وعده یک بمب بزرگ را به هواداران استقلال داد با این حال با گذشت چند روز، خبری از انفجار بمب نبود و در عوض خود باشگاه استقلال درگیر انقلاب شد. کریمی که ساعاتی پیش بعد از افشاگری درباره چرایی عدم موفقیت در جذب دوباره محبی، استعفا داده با این حال این مدیر از صبح امروز مشغول عزل و نصب مدیران میانی استقلال بوده و نکته عجیب ماجرا این است که چطور مدیری که قصد استعفا داشته، ساعاتی قبل از استعفا درگیر تغییرات در بدنه مدیریتی بوده؟ امروز نقل قولی از یکی از مدیران ارشد استقلال مبنی بر بدهی 200 میلیاردی این باشگاه از سال گذشته منتشر شده و این در حالی است که عملا حضور در نقل و انتقالات خود نیاز به بودجه‌ای ویژه دارد. اینکه در چنین شرایطی استقلال چگونه به دنبال جذب بیرانوند با یک مبلغ نجومی بود خود یک حدیث مفصل است، با این حال وضعیت تیم آبی پایتخت به شدت قرمز است و باید دید مدیران این باشگاه چه برنامه ای برای خروج از این وضعیت دارند.   آخرین اخبر نقل و انتقالات

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...