آیا تراکتور کهکشانی است؟

با جذب یک پرسپولیسی دیگر تراکتور نهمین خریدش در نقل و انتقالات امسال را انجام داد تا پاکو خمز تیمی متفاوت را برای فصل آماده کند.
کدخبر (205311) | 18 تیر 1402 | ساعت 08:04
0 116
آیا تراکتور کهکشانی است؟
با جذب یک پرسپولیسی دیگر تراکتور نهمین خریدش در نقل و انتقالات امسال را انجام داد تا پاکو خمز تیمی متفاوت را برای فصل آماده کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، علی شجاعی بعد از یک فصل حضور در نساجی به تراکتور پیوست تا پنجمین پرسپولیسی باشد که در این ایام به تبریز رفته و لباس تراکتور را می پوشد. پاکو خمز برای ساختن تیمی مدعی سعی کرده بازیکنان موثر ایرانی که سابقه قهرمانی را دارند به خدمت بگیرد هرچند او یک اسپانیایی سرشناس به نام آلوارو خیمنز را هم در این فصل به ترکیب تیم اضافه کرده است. 

 آیا تراکتور کهکشانی است؟

خروجی ها 

با خروج شانزده بازیکن از ترکیب تراکتور آنها یک تیم کاملا جدید خواهند بود. خمز در این فصل برخی بازیکنان مانند محمدرضا اخباری و محمد عباس زاده که علاوه بر سابقه محبوبیت بسیار زیادی بین پرشورها داشتند را کنار گذاشت. محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، پوریا آریاکیا، محمد عباس‌زاده، رضا کاخساز، احسان مرادیان، مهدی حقیقت، رضا سیف‌ احمدی، خایمه رومرو، رضا اسدی، آرش قادری، سجاد دانای باغکی، مدرضا عباسی، هادی محمدی بازیکنانی هستند که در این فصل از تراکتور جدا شده اند. شاید بزرگترین اتفاق این لیست رضا اسدی باشد که فصل گذشته نمایش خوبی در تراکتور داشت و با یک قرارداد خوب به سپاهان پیوست. 

آیا تراکتور کهکشانی است؟

جای خالی 

بعد از جذب علی شجاعی در حال حاضر تراکتور 3 جای خالی در لیست بزرگسالان خودش دارد. آن ها یک سهمیه لیگ برتری و دو سهمیه خارجی دارند که می توانند از آن استفاده کنند. اخبار غیررسمی حاکی است که یک مدافع وسط و یک مهاجم خارجی یا یک ایرانی سرشناس دیگر به زودی با شال گردن تراکتور عکس یادگاری می گیرند. این تیم همچنین می تواند 3 سهمیه خالی زیر 23 را نیز را برای تکمیل کردن لیستش استفاده کند.  

آیا تراکتور کهکشانی است؟

ترکیب تراکتور را بچین!

تراکتور تا الان 10 بازیکن جدید به خدمت گرفته است.حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، سعید آقایی، ادیب زارعی، عارف آقاسی، مهدی حسینی، سیامک نعمتی، آلوارو خیمنزو علی شجاعی.  بازیکنانی چون محمد آقاجان پور، صفا هادی، گوستاو واگنین، مهدی قنبری، ریکاردو آلوس، حامد پاکدل، سیدمحمد حسینی دیگر بازیکنانی هستند که نامشان در لیست تراکتور فصل آینده تا این لحظه دیده می شود. مهدی هاشم‌نژاد، بهزاد سلامی بابایی لو و سعید کریم آذر از زیر 23 و ادیب زارعی، میلاد کر وامیر ابراهیم‌زاده هم از سهمیه زیر 21 سال می توانند به ترکیب اضافه شوند. آیا تراکتور با این ترکیب و اضافه شدن یکی دو مهره سرشناس دیگر می تواند مدعی درجه یک قهرمانی باشد. پاکو خمز فصل گذشته و از هفته دوازدهم که به تیم اضافه شد عملکرد نسبتا خوب و البته امیدوار کننده ای داشت هرچند در آخرین بازی فصل شکستی بسیار سنگین را مقابل استقلال متحمل شد. اما کسب رتبه چهارم می تواند پله خوبی برای رسیدن به موفقیت های بزرگ باشد آن هم در حالی که این تیم سرمایه بزرگ هوادارانش را پشت خودش دارد.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...