اتفاقات عجیب در مشهد / لو رفتن فایل صوتی حمایت تاج از اصولی + ویدئو

مجمع سالیانه هیات فوتبال خراسان رضوی که با حضور «مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد، حواشی عجیبی داشت و حالا هم یک فایل صوتی در این خصوص خبرساز شده است.
کدخبر (128624) 29 دی 1401 | ساعت 20:22
0 145
مجمع سالیانه هیات فوتبال خراسان رضوی که با حضور «مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد، حواشی عجیبی داشت و حالا هم یک فایل صوتی در این خصوص خبرساز شده است.

به گزارش سرخ نیوز، ماجرا از این‌جا شروع شد که هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی که نایب‌رییس این مجمع بود در جلسه حاضر نشد تا اختلافاتش با اصولی که قبلاً صراحتاً اعلام کرده باید از ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی استعفا کند، علنی‌تر شود. با این حال رییس فدراسیون در حاشیه مجمع به 2 سوال مهم خبرنگاران جواب‌های جالبی داد، اول اینکه درباره عدم حضور مدیرکل این مسأله را ناشی از ضعف هیات فوتبال دانست که با اداره کل و ورزش و جوانان استانش همکاری ندارد و درباره سوال دوم مبنی بر اینکه آیا اصولی هنوز سخنگوی فدراسیون هست یا خیر، پاسخی نداد و از حلقه خبرنگاران خارج شد.

بعد از این جلسه تاج به سمت اداره کل ورزش و جوانان رفت تا با مدیرکل استان دیدار کند، پس از ورود تاج به ساختمان بلوار فردوسی خبر رسید که مسئولان حراست درب ورودی اداره کل از ورود احسان اصولی کنار تاج جلوگیری کردند. این خبر که بلافاصله در فضای مجازی پیچید، باعث شد تا اصولی از تاج خواهش کند بعد از جلسه با هاشمی‌جواهری راهی هیأت فوتبال شود و به خبرنگاران توضیح بدهد که چنین چیزی نبوده، از طرفی روابط‌عمومی هیات فوتبال با خبرنگاران تماس گرفت و آن‌ها را به یک نشست خبری آقای رییس فدراسیون دعوت کرد.

خبرنگاران که متعجب از این تغییر موضع بودند، خودشان را به ساختمان هیأت فوتبال رساندند، اما باز با رفتار عجیبی مواجه شدند. اصولی که از دیدن خبرنگاران مخالف خودش که در شهر مشهد تعدادشان خیلی هم زیاد است، شوکه شده بود، اعلام کرد تاج فقط با یک رسانه مصاحبه خواهد کرد و بقیه بهتر است بیرون بایستند و از روی ویدیوی همان رسانه، صحبت‌های تاج را یادداشت‌برداری کنند! بعد هم تاکید کرد فقط یک خبرنگار در نشست حضور داشته باشد و همان یک نفر سوال کند.

اصولی که به شدت دست و پایش را گم کرده بود که دو ماجرای حاشیه‌ساز راه ندادنش به اداره کل و برکناری از سخنگویی را از زبان تاج به قلم خبرنگاران برساند، حالا کنار براتی عضو هیات رییسه و همچنین دبیر هیات خراسان رضوی و تاج در حال چیدن سناریوی مصاحبه بودند، غافل از اینکه دستگاه ضبط صدای یکی از خبرنگاران مکالمات آن‌ها را دقیقاً ضبط می‌کند.

یکی از حاضرین خطاب به تاج: می خواین یکی دو دقیقه بشینید؟

تاج: نه خوبه

براتی: آقا یکی دوتا آب بیارید

تاج: نه دوتا چایی برای من بیارید

تاج به خبرنگار مشهدی: یکی می‌پرسی که آقای اصولی گفته شده از سخنگویی فدراسیون تغییر کردن و بنده می‌گم که نه همچین چیزی نیست و همچنان سخنگوی ماست... چیز دیگه‌ای هم جواب نمی‌دم.

خبرنگار: بله چشم.

تاج: فقط دوتا کلام یکی سخنگو همونه، دوم هم اینکه سوال کن امروز بعد از مجمع شما به اداره ورزش و جوانان رفتید خواهشمند است بگید که اونجا چه طور شد و بعدش هم من بگم و دیگه توضیحش با خودم هست.

خبرنگار: چشم

براتی: و اینکه هیاتم داره با قدرت کار خودش رو می‌کنه

تاج: آره می‌گم هیاتم داره کارش رو انجام می‌ده

خبرنگار: می‌خواین گلویی تازه کنید؟

تاج: نه نمی خوام...

/بعد از سوال و جواب خبرنگار و تاج/

اصولی که کنار تاج ایستاده: درباره راه ندادن من نمی‌خواین چیزی بگین؟

/دوباره سوال و جواب انجام می شود!/

همه این اتفاقات در حالی می‌افتد که مدیرکل ورزش و جوانان راه ندادن اصولی به جلسه‌اش با تاج را تکذیب نکرد و گفت: ما با تاج جلسه داشتیم و از حضور ایشان هم ممانعتی نکردیم! درباره ماجرای برکناری اصولی از سخنگویی فدراسیون، هم او و تاج ظهر همین روز در مجمع، از پاسخ به این سوال طفره رفتند، حتی هفته گذشته «امیرمهدی علوی» با مسئولیت مدیر روابط‌عمومی فدراسیون به جای سخنگو مصاحبه مفصلی انجام داد، تا حدی که خبر رسید هیات رییسه فدارسیون، اصولی را ممنوع المصاحبه کردند و در سکوت خبری، از علوی خواسته‌اند کار او را انجام دهد.

همه این‌ها باعث شد تا احسان اصولی اینچنین در این نشست خبری سفارشی و هماهنگ‌شده آقای رییس را که در مشهد مهمان بود در رودربایستی گرفته و پای میز مصاحبه سفارشی بنشاند!

احسان اصولی فکر اینجا را نکرده بود که یک فایل صوتی او را رسوا می کند. آیا قرار است هر کس که میزبان رییس فدراسیون فوتبال بود، اینگونه میهمان خود را به مصاحبه زورکی با رسانه سفارشی مجبور کند؟

  بیشتر بخوانید: 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...