اتفاقی که در سال 2021 مسیر زندگی بولت را تغییر داد

سرمایه‌گذاری در بازار سهام یا ارزهای دیجیتال با ریسک زیادی همراه است و این مسئله را حالا یوسین بولت بهتر از هرکسی می داند.
کدخبر (128513) | 29 دی 1401 | ساعت 18:50
0 158
اتفاقی که در سال 2021 مسیر زندگی بولت را تغییر داد
سرمایه‌گذاری در بازار سهام یا ارزهای دیجیتال با ریسک زیادی همراه است و این مسئله را حالا یوسین بولت بهتر از هرکسی می داند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یوسین بولت بدون شک بزرگترین قهرمان المپیک تاریخ است. اگرچه بولت از عرصه ورزش جدا شده است اما اخیراً او دوباره خبرساز شده است. البته این اتفاق با آنچه در گذشته از بولت سراغ داشتیم، کاملا متفاوت است. خبر فعلی نه تنها دونده جامائیکایی را خوشحال نکرده بلکه از وی یک مالباخته بزرگ ساخته است. بولت طی یک کلاهبرداری اینترنتی ضرر مالی هنگفتی را متحمل شده و حالا تمام سرمایه دوران بازنشستگی خود را از دست داده است. سرمایه‌گذاری در بازار سهام یا ارزهای دیجیتال با ریسک زیادی همراه است. برخی از افراد سهام را به ارزهای دیجیتال ترجیح می‌دهند، زیرا آنها قابلیت نقد شوندگی بهتر و امن‌تر به نظر می‌رسند. ماه‌ها قبل از این فاجعه مالی، یوسین بولت در مصاحبه ای با هندوستان تایمز عنوان کرد که برای سرمایه‌گذاری کدام یک از این دو بازار را ترجیح می دهد.

سهام یا ارز دیجیتال: یوسین بولت چه چیزی را انتخاب کرد؟

در دسامبر 2021، دارنده 8 مدال المپیک در مصاحبه‌ای با هندوستان به سوالاتی از کریکت‌ باز مورد علاقه‌اش گرفته تا ژانر موسیقی مورد علاقه‌اش پاسخ داد. همچنین مصاحبه‌کننده از بولت می‌خواهد که بین بازار سهام و ارزهای دیجیتال یکی را انتخاب کند که اسطوره دو و میدانی دنیا بدون معطلی بازار بورس را برمی‌گزیند. شرکت‌های سرمایه گذاری مالکیت سهام یک شرکت را ارائه می‌دهند. در حالی که ارزهای دیجیتال مجموعه‌ای از داده‌های باینری هستند که به عنوان وسیله‌ای برای تبادل عمل می‌کنند. بولت در حال حاضر 90 میلیون دلار ارزش دارد. او بیش از یک دهه است که در شرکت سرمایه‌گذاری سهام و خدمات محدود SSL که همان شرکتی است که منجر به ورشکستگی مالی او شده، در سهام سرمایه گذاری کرده است.

بولت میلیون‌ها دلار ضرر می‌کند

او به عنوان مشتری SSL برای بیش از یک دهه، بیشترین سرمایه گذاری خود را از طریق این شرکت انجام داده است. با توجه به اتفاقات اخیر، این ورزشکار می‌ترسد که تمام پول و پس انداز او که به سختی به دست آورده، از بین برود. بولت که از این وضعیت ناراضی است، فقط یک بیانیه نسبتاً مرموز از حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد. علیرغم نامعلوم بودن صحبت‌های این دونده افسانه‌ای، فهمیدن اینکه چه اتفاقی برای او افتاده، دشوار نبود. بولت سرمایه گذاری در بازار سهام را انتخاب کرد تا در شرایط امن‌تری قرار داشته باشد. با این حال، این بازار سهام نیست که ضرر زیادی به دونده سرعت وارد کرده، بلکه شرکتی است که او برای سرمایه گذاری انتخاب کرده است. در حالی که موضوع هنوز در حال بررسی است، می‌توان امیدوار بود که بولت سرمایه خود را از کلاهبرداران پس بگیرد.   بیشتر بخوانید: 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...