ماریا شاراپووا در "نقطه شکست" ؛ اتفاقی که ستاره روس را هیجان‌زده کرد!

پس از پخش سریال Break Point ماریا شاراپووا به رسانه‌های اجتماعی روی آورد تا خوشحالی خود را از دانستن اینکه طرفدارانش سریال و اجرای او در سریال‌های مستند را دوست داشتند، به اشتراک بگذارد.
کدخبر (128477) | 29 دی 1401 | ساعت 17:46
0 180
ماریا شاراپووا در "نقطه شکست" ؛ اتفاقی که ستاره روس را هیجان‌زده کرد!
پس از پخش سریال Break Point ماریا شاراپووا به رسانه‌های اجتماعی روی آورد تا خوشحالی خود را از دانستن اینکه طرفدارانش سریال و اجرای او در سریال‌های مستند را دوست داشتند، به اشتراک بگذارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ماریا شاراپووا، تنیسور شماره یک سابق زنان جهان از اینکه برای حضور کوتاهش در سریال شبکه نتفلیکس به نام Break Point یا نقطه شکست بازخوردهای مثبت زیادی دریافت کرده است، ابراز خوشحالی کرد. این سریال که حول موضوع تنیس می‌چرخد، توسط تیمی تولید شده که سریال F1: Drive to Survive را ساخته بودند و در اثر جدید خود علاوه بر این ستاره روس، از تعدادی دیگر از تنیسورهای سرشناس بازنشسته و قدیمی و همچنین بازیکنان فعلی دنیای تنیس استفاده کرده‌اند.

ماریا شاراپووا : در تنیس شما خیلی بیشتر از اینکه پیروز شوید، شکست می‌خورید

در این سریال شاراپووا در مصاحبه‌ای درباره احساس ضعف بعد از شکست در مسابقات خاص صحبت می‌کند؛ جایی که شما شروع به زیر سوال بردن توانایی‌های خود می‌کنید.
"در تنیس شما خیلی بیشتر از اینکه پیروز شوید، شکست می‌خورید. اما چه زمانی که قهرمان می‌شوید و چه زمانی که با شکست از زمین مسابقه بیرون می‌آیید. از خود می پرسید آیا من به اندازه کافی خوب هستم؟ اما شما باید به مقابله با آن ادامه دهید، در غیر این صورت شما یک تنیس باز حرفه‌ای نیستید. اصل همه ورزش‌ها این است که شما همیشه در حال جستجو و در تلاش هستید که بدانید چه کسی هستید و به کجا خواهید رفت".
پس از پخش این سریال برنده پنج دوره گرند اسلم جهان به رسانه‌های اجتماعی روی آورد تا خوشحالی خود را از دانستن اینکه طرفدارانش سریال و اجرای او در سریال‌های مستند را دوست داشتند، به اشتراک بگذارد. شاراپووای 35 ساله در توضیح استوری اینستاگرام خود نوشت:
"از دیدن همه بازخوردهای عالی لذت می‌برم، متشکرم".

با ماریا شاراپووا بیشتر آشنا شوید

ماریا شاراپووا در طول دوران حرفه‌ای خود، پنج عنوان گرند اسلم انفرادی را به دست آورد. او اولین گرند اسلم خود را در مسابقات ویمبلدون 2004 برد. ماریا در آن دوره مدافع عنوان قهرمانی و نفر اول دنیا یعنی سرنا ویلیامز را شکست داد و اولین عنوان گرند اسلم خود را به دست آورد. او همچنین سومین زن جوانی شد که عنوان قهرمانی ویمبلدون را به دست آورده است. در سال 2015 او اولین زن آسیایی و روسی بود که در رده بندی WTA به مقام اول رسید. ماریا شاراپووا دومین عنوان گرند اسلم دوران حرفه‌ای خود را در نیویورک با شکست جاستین هنین به دست آورد و قهرمان US Open شد. شاراپووا اولین قهرمانی خود در اوپن استرالیا را در سال 2008 در حالی به دست آورد که در سید پنجم مسابقات قرار داشت و سومین عنوان قهرمانی گرند اسلم انفرادی او بود. در مسیر کسب عنوان قهرمانی، او حتی یک ست را از دست نداد. شاراپووا برای کسب این عنوان، لیندسی داونپورت، هنین و آنا ایوانوویچ و دیگران را شکست داد. شماره یک سابق جهان، کلکسیون قهرمانی‌هایش در مسابقات گرند اسلم را با قهرمانی در رولان گاروس سال 2012 تکمیل کرد. در سال 2014، شاراپووا پنجمین و آخرین عنوان گرند اسلم خود را با قهرمانی در مسابقات آزاد فرانسه به دست آورد. او در جدال فینال در سه ست سیمونا هالپ را شکست داد. ماریا شاراپووا پس از شکست مقابل دونا وکیچ در دور اول مسابقات آزاد استرالیا 2020 از تنیس بازنشسته شد.   بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...