اتفاق عجیب برای تیم ملی ایران در هفته اول لیگ ملت های والیبال 2023

پزشک تیم ملی والیبال می‌گوید تقریبا نصف تیم در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال 2023 بیمار بوده‌ اند.
کدخبر (195888) | 27 خرداد 1402 | ساعت 17:49
0 99
اتفاق عجیب برای تیم ملی ایران در هفته اول لیگ ملت های والیبال 2023
پزشک تیم ملی والیبال می‌گوید تقریبا نصف تیم در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال 2023 بیمار بوده‌ اند.

به گزارش سرخ نیوز، تیم ملی والیبال ایران در هفته اول جام جهانی والیبال 2023 عملکرد ناامید کننده‌ای داشت و با سه باخت و یک پیروزی به کار خود در ژاپن پایان داد. [irp posts="186773" ] در برخی مقاطع هفته اول به نظر می‌رسید که بازیکنان از آمادگی لازم بدنی برخوردار نیستند و همین موضوع باعث شد که در این باره گفت و گویی با پزشک تیم ملی داشته باشیم. رضا قلی‌پور در این رابطه گفت

به عنوان کادر پزشکی تیم ملی والیبال کشورمان همیشه اولین مرحله کار در سفرهای خارج از کشور و اردوهای تیم ملی، رفع خستگی جسمانی، جلوگیری از بیماری‌های مسافرتی، تنظیم خواب و سازگاری بدن در مناطق جغرافیایی مختلف است که با انجام کارهای پیشگیری و ریکاوری مناسب، آسیب‌های رایج و شایع را به حداقل برسانیم.

پزشک تیم ملی والیبال ایران : به محض ورود به ژاپن متوجه بیماری ویروسی با علائم کرونا شدیم

پزشک تیم ملی والیبال ایران در ادامه گفت:
به محض ورود به ژاپن متوجه بیماری ویروسی با علائم کرونا در شهر ناگویا شدیم که برخی از بازیکنان و کادر دچار این بیماری ویروسی شدند. در سریع‌ترین زمان ممکن شروع به درمان و اقدامات دارویی کردیم و از انتشار سطح بیماری‌زایی ویروس جلوگیری و پاکسازی کامل انجام دادیم اما به جهت ورود ویروس به بدن، از سطح ایمنی بازیکنان کاسته شده بود و توان فیزیکی  آنها کاهش محسوسی داشت. با توجه به سطح ایمنی هر بازیکن برخی با علائم کمتر و برخی با علائم بیشتر داشتیم، اگرچه نصف تیم هم دچار ویروس شده بودند و هیچ گونه علائمی نداشتند ولی در کل از میانگین توان فیزیکی تیم به خاطر وجود ویروس در بدن کاسته شده بود و در کل نتوانستند به سطح آمادگی ماکسیمم خودشان برسند. ولی انشالله از هفته دوم تیم روند بهتری خواهد داشت و به آمادگی بالاتری خواهیم رسید. اگرچه خودم به دلیل مشکلات مربوط به ویزا از طرف کشور میزبان متاسفانه فعلا قادر به همراهی تیم نیستم ولی برنامه بازیکنان به صورت آنلاین و طبق روال انجام می‌پذیرد و با بازی‌های قدرتمند انشالله دل مردم ایران شاد می‌شود، ما همه سرباز وطن هستیم و در خدمت تیم ملی ایران.
جدول بازی والیبال ایران  نشان می دهد که شاگردان عطایی با پایان هفته اول رقابت های لیگ جهانی والیبال 2023 چهار امتیاز کسب کرده و اکنون در رده یازدهم جدول لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۳ قرار دارند. بازی بعدی تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال مقابل آلمان برگزار می شود.   جدیدترین خبرهای ورزش والیبال:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...