اتفاق نظر کاتلر و سارسف : سمسون دائودا ، هادی چوپان و درک لانسفورد را شکار خواهد کرد

میلوس سارسف و جی کاتلر باور دارند که اگر سمسون دائودا به خوبی به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد، می‌تواند هادی چوپان مدافع عنوان قهرمانی و درک لانسفورد نایب قهرمان را در مستر المپیا شکست دهد.
کدخبر (152920) | 19 اسفند 1401 | ساعت 15:06
6 325
اتفاق نظر کاتلر و سارسف : سمسون دائودا ، هادی چوپان و درک لانسفورد را شکار خواهد کرد
میلوس سارسف و جی کاتلر باور دارند که اگر سمسون دائودا به خوبی به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد، می‌تواند هادی چوپان مدافع عنوان قهرمانی و درک لانسفورد نایب قهرمان را در مستر المپیا شکست دهد.

به گزارش سرخ نیوز، سمسون دائودا موفق شد در آرنولد کلاسیک 2023، قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند. در پادکست اخیر Cutler Cast، میلوس سارسف به جی کاتلر اسطوره بدنسازی پیوست و وضعیت بدنسازان سرشناس این حرفه را پس از آرنولد کلاسیک 2023 مورد بررسی قرار دادند. آن ها باور دارند که سمسون دائودا می‌تواند هادی چوپان و درک لانسفورد را کنار زده و قهرمانی مستر المپیا 2023 را از آن خود کند.

اتفاق نظر کاتلر و سارسف : سمسون دائودا ، هادی چوپان و درک لانسفورد را شکار خواهد کردورود سمسون دائودا به مستر المپیا با سر و صدای زیاد

سمسون دائودا در سال 2018 به طور حرفه ای وارد دنیای بدنسازی شد و از آن زمان تا کنون در رقابت های متعددی شرکت کرده است. او توانست نام خود را در لیگ حرفه ای IFBB و در دسته آزاد به دنیا معرفی کند. حجم عضلات و شکل فیزیک بدن او توجه بسیاری از طرفداران این حرفه را به خود جلب کرده است. این بدنساز سرشناس بریتانیایی، در رقابت های IFBB British Grand Prix 2020 و IFBB Europa Pro Championships 2020 حضور پر قدرتی داشت. او پس از این، در آرنولد کلاسیک 2021 در بریتانیا شرکت کرد و با اختلاف بسیار کمی، مدال طلا را به ناتا دِ آشا واگذار کرد. سمسون دائودا در ادامه در رقابت های Yamamoto Cup Pro در بین سه نفر اول قرار گرفت و در رقابت های Romania Muscle Fest Pro 2021 نایب قهرمان شد. او پس از کسب مدال طلا در مسابقات ELVS Prague Pro به مستر المپیا دعوت شد. دائودا فصل گذشته در آرنولد کلاسیک 2022 و Boston Pro در جایگاه چهارم قرار گرفت. ورود او به مستر المپیا با سر و صدای زیادی همراه بود و بسیاری از متخصصان این حرفه، او را اسب سیاه این رقابت ها خطاب کردند. شیر نیجریایی به خوبی خودش را ثابت کرد و در جایگاه ششم قرار گرفت.

وقتی شیر نیجریایی نیک واکر را کنار زد

پس از اعلام نتایج این مسابقات، سمسون دائودا توجه خود را به آرنولد کلاسیک 2023 جلب کرد. رقابت با سرشناس ترین چهره های این حرفه در مستر المپیا، اعتماد به نفس فوق العاده ای به او داده بود. این اعتماد به نفس باعث شد تا او بتواند حتی نیک واکر را کنار بزند. سمیر بنوت قهرمان سابق مستر المپیا نیز از دائودا حمایت کرد و اظهار کرد که با توجه به بدن کاملا تکه تکه دائودا، او می‌تواند قهرمانی را از آن خود کند. بانوت او را به دلیل پیشرفت های قابل ملاحظه اش تحسین کرد. شیر نیجریایی چهار هفته پیش از شروع آرنولد کلاسیک 2023، تصویری از بدن خود منتشر کرد و با آن ها به سایر رقبای خود هشدار داد. دو هفته پس از آن، سمسون دائودا تصویری از بازوهای حجیم خود منتشر کرد و نشان داد که می‌خواهد برای قهرمانی بجنگد. میلوس سارسف او را قانع کرد تا در این مسابقات، برای اولین بار از ترنبولون استفاده کند. او آشکار کرد که دائودا با این موضوع موافقت کرد و برای اولین بار از ترنبولون استفاده کرد. سمسون دائودا، اندرو جکد و نیک واکر «جهش یافته» سه بدنسازی بودند که در آرنولد کلاسیک 2023 برای سه جایگاه اول با یکدیگر رقابت کردند. در پایان این نبرد، این سمسون دائودا بود که قهرمانی دسته آزاد آرنولد کلاسیک 2023 را از آن خود کرد.

برتری دائودا نسبت به درک لانسفورد و هادی چوپان از نظر سارسف و کاتلر

در ویدیویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شده، میلوس سارسف و جی کاتلر در مورد توانایی های سمسون دائودا صحبت کردند. آن ها باور دارند که اگر سمسون دائودا به خوبی به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد، می‌تواند هادی چوپان مدافع عنوان قهرمانی و درک لانسفورد نایب قهرمان را شکست دهد. اتفاق نظر کاتلر و سارسف : سمسون دائودا ، هادی چوپان و درک لانسفورد را شکار خواهد کردسارسف گفت:
او بهترین ترکیب بدنی را دارد. آیا می‌تواند لانسفورد و چوپان را شکست دهد؟ بله می‌تواند! آیا تقارن و سایز بدن او می‌تواند آن ها در مستر المپیا شکست دهد؟ باید آن ها در کنار یکدیگر ببینیم.
کاتلر اظهار کرد:
من فکر می‌کنم دائودا فرمول قهرمانی را پیدا کرده است. باید اینقدر تمرین کنید تا پوست تان بسیار نازک شود و عضلات شما به خوبی نمایان شوند. او بعضی روزها باید بسیار سخت و بعضی روزها باید تمرینات سبک تری را انجام دهد. باید به ندای بدن خود گوش کند. او هم اکنون در برحه زمانی خاصی قرار دارد. من هم در اواخر 20 سالگی ام چنین شرایطی را تجربه کردم. من فکر می‌کنم که او هنوز کمی با اوج خود فاصله دارد و این به خاطر رشد بسیار زیاد او در طول سال گذشته است. اما او هم اکنون باید سعی کند که پوست خود را نازک تر کند. غیر از این نکته دیگری وجود ندارد. همه چیز خود به خود پیشرفت خواهد کرد. فقط باید به صورت منظم تمرین کند.

ببینید: سمسون دائودا رقیبی جدی برای هادی چوپان و درک لانسفورد در مستر المپیا 2023 است + زیرنویس فارسی

سارسف اظهار کرد که دائودا به بدنی کاملا تکه تکه در این رقابت ها شرکت کرد. او همچنین عنوان کرد که رژیم غذایی او نسبت به مستر المپیا کربوهیدرات بیشتری داشت. او گفت:
او بدن بسیار خوبی در آرنولد کلاسیک به نمایش گذاشت. از حالا به بعد همه چیز در مورد به کار گیری استراتژی درست است. باید روی نقاط قوتش کار کند. آیا فکر می‌کنید که اگر من مربی او بودم، مقدار کربوهیدراتش را به صفر می‌رساندم تا لاغر تر شود؟ نه، این درست نیست. او از زمان مستر المپیا تا کنون رژیم غذایی پر کربوهیدراتی را استفاده کرده است. او کربوهیدرات کمی استفاده نمی‌کرد و مشکلی از این بابت نداشت.
سمسون دائودا اولین قهرمانی خود را آرنولد کلاسیک کسب کرد و به بیستمین بدنسازی تا کنون تبدیل شد که این عنوان را از آن خود کرده است. با توجه به عملکرد او در آرنولد کلاسیک 2023، او می‌توان یکی از جدی ترین مدعیان مستر المپیا 2023 باشد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
سامسون داءودا شاگرد میلویف سارسف است. سارسف حتی توقع داشت طلای مستر المپیا رو بندازن گردن سامسون 😂😂. بعد از مستر المپیا اینقدر سر و صدا کرد تا طلای آرنولد کلاسیک رو دادنش این بشر امسال در حد بیگ رامی هم نبود.
کاربر سایت
04 شهریور 1402
سامسون داءودا شاگرد میلویف سارسف است. سارسف حتی توقع داشت طلای مستر المپیا رو بندازن گردن سامسون 😂😂. بعد از مستر المپیا اینقدر سر و صدا کرد تا طلای آرنولد کلاسیک رو دادنش این بشر امسال در حد بیگ رامی هم نبود.
کاربر سایت
04 شهریور 1402
خنده دار است. 😂😂😂😂
کاربر سایت
04 شهریور 1402
به نظر من سامسون نه از لحاظ حجم و نه از لحاظ استیل و فیزیک بدنی قابل قیاس با هادی چوپان و... نیست
کاربر سایت
04 شهریور 1402
جی کاتلر بعداز قهرمانی هادی زیاد اضهارعقیده میکنه انگار خیلی قهرمانی چوپان به مذاقش خوش نیامده
کاربر سایت
04 شهریور 1402
در عکس بالای همین صفحه همه چیز روشنه؛ پاها و خطوط ران دائو ضعیف‌تر از واکره؛ خطوط زیربغلش ضعیف‌تره؛ خطوط و پیک بازوهاش ضعیف‌تره؛ شکمش ضعیف‌تره ....
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...