ادعای جنجالی یک واسطه نقل و انتقالاتی؛ او به خطیر کنایه زد؟

یکی از واسطه‌های نقل و انتقالاتی مدعی شده که باشگاهی در لیگ برتر برای پرداخت بدهی خود به یکی از بازیکنانش مبلغی را از یکی از واسطه‌های نقل و انتقالاتی قرض کرده است.
کدخبر (211232) | 01 مرداد 1402 | ساعت 00:06
0 125
ادعای جنجالی یک واسطه نقل و انتقالاتی؛ او به خطیر کنایه زد؟
یکی از واسطه‌های نقل و انتقالاتی مدعی شده که باشگاهی در لیگ برتر برای پرداخت بدهی خود به یکی از بازیکنانش مبلغی را از یکی از واسطه‌های نقل و انتقالاتی قرض کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ‌نیوز، در فاصله کمتر از دو هفته مانده به آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، باشگاه‌های لیگ برتری در تلاش برای جذب بازیکنان مدنظر خود هستند و علی رغم آنکه شاکله اصلی اکثر تیم‌ها مشخص شده، تقریبا روزی نیست که شاهد ثبت جابه‌جایی‌هایی در لیگ برتر نباشیم. در این میان بازار شایعات و اخبار پشت پرده نیز به شدت داغ است، از شایعات عجیب و غریب و خطی در رابطه با حضور برخی بازیکنان خارجی صاحب‌نام در لیگ برتر که با استفاده از امکانات یک سایت خارجی، بساط کاسبی ایمپرشن را پهن کرده‌اند تا پشت پرده برخی نقل و انتقالات و مبالغ عجیبی که در این فصل جنجالی رد و بدل می‌شود.

ادعای جنجالی یک مدیربرنامه!

در همین راستا، چند روز پیش محسن ابراهیمی مدیربرنامه‌‌ای که کوین یامگا به واسطه او راهی استقلال شد با انتشار یک استوری و بدون اسم بردن به مدیران یک باشگاه فوتبال طعنه زد، ادعای که در روزهای پایان هفته گذشته چندان جدی گرفته نشد. ابراهیمی در استوری خود مدعی شده:
مدیریت قرضی، این روش جدید مدیرانی است که از دیگران پول قرض می‌کنند تا حقوق عقب افتاده بازیکن را بدهند و بعد بدهکاری کسی شوند تا به جای سود پول، از همان شخص بازیکن بگیرند. روش مدرن سوئیسی!
ادعای جنجالی یک واسطه نقل و انتقالاتی؛ او به خطیر کنایه زد؟اشاره به سوئیس در فوتبال ایران تنها یک مخاطب دارد، علی خطیر، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال. فردی که در سوئیس تحصیل کرده و در تمام مدت حضورش در فوتبال ایران همواره با حواشی مختلفی درگیر بوده، از جنجال‌های دوره قبلی حضور در استقلال گرفته تا حواشی حضورش در تراکتور و درگیری‌های رسانه‌ای با مالک و مدیران این باشگاه. صحبت‌های ابراهیمی همزمان با پرداخت بدهی استقلال به کوین یامگا در روز پنج‌شنبه هفته گذشته مطرح شد. در ادامه استقلال روز شنبه اقدام به جذب دو بازیکن جدید کرد، محمدرضا خالدآبادی از هوادار تهران (واسطه انتقال: گروه فوتبال‌ویژن به مدیریت رضا فیض‌بخش) و آریا برزگر از نفت مسجدسلیمان (واسطه انتقال: گروه آرکا ایرانیان). ادعای جنجالی یک واسطه نقل و انتقالاتی؛ او به خطیر کنایه زد؟ 02این که مخاطب صحبت‌های ابراهیمی، خطیر و باشگاه استقلال بوده موضوعی است که نیاز به واکاوی بیشتری دارد. او در این باره ادعایی کرده و کدهای صریحی داده، ادعایی که هنوز شاهد واکنشی به آن نبوده‌ایم و این مدیربرنامه نیز واکنشی به خریدهای جدید استقلال نداشته است. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...