رونمایی جالب باشگاه ملوان از بازیکن جدید خود

باشگاه ملوان که سال گذشته با ساخت ویدئوهای جذاب برای خریدهای تابستانی خود خبرساز شده بود، امسال نیز در حال ادامه این روند است.
کدخبر (209725) 27 تیر 1402 | ساعت 22:25
0 173
باشگاه ملوان که سال گذشته با ساخت ویدئوهای جذاب برای خریدهای تابستانی خود خبرساز شده بود، امسال نیز در حال ادامه این روند است.

ویدئو جذاب رونمایی ملوان از رضا جعفری

باشگاه ملوان که سال گذشته بعد از سال‌ها دوری به لیگ برتر بازگشته بود، با ساخت ویدئوهای جذاب از خریدهای تابستانی خود خبرساز شد و امسال نیز این روند ادامه داشته و این باشگاه ادامه دارد. آخرین ویدئوی این باشگاه مربوط به رونمایی از رضا جعفری، وینگر جدید این تیم و بازیکن فصل گذشته نساجی مازندران است. نکته جالب در این ویدئو، استفاده از المان‌های مربوط به تاریخ باشگاه ملوان تنها در 14 ثانیه است، ویدئو از جایی آغاز می‌شود که رضا جعفری مقابل سردیس سیروس قایقران، اسطوره فقید باشگاه ملوان، رو به دوربین حرکت می‌کند و به یک باره با پیراهن این تیم در ورزشگاه سیروس قایقران، محل بازی‌های خانگی این باشگاه ظاهر می‌شود. خلاقیت در 14 ثانیه که نشان از احترامی است که این باشگاه برای مخاطبان و البته تاریخچه خود قائل است. موضوعی که تقریبا در هیچ کدام از تیم‌های دیگر لیگ برتری به چشم نمی‌خورد و کج‌سلیقگی‌ها در این باره ادامه دارد. آخرین اخبار فوتبال ایران  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...