ارزش قرارداد لیونل مسی با اینتر میامی چقدر است؟ لوگان پاول پاسخ می دهد

لوگان پاول به تحلیل قرارداد میلیاردی لیونل مسی با اینتر میامی پرداخته است.
کدخبر (204214) | 16 تیر 1402 | ساعت 11:10
0 292
ارزش قرارداد لیونل مسی با اینتر میامی چقدر است؟ لوگان پاول پاسخ می دهد
لوگان پاول به تحلیل قرارداد میلیاردی لیونل مسی با اینتر میامی پرداخته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، لوگان پاول، ستاره WWE و یوتیوبر معروف، در مدت اخیر با فعالیت‌های تجاری خود ازجمله همکاری اسپانسرینگ با UFC و باشگاه فوتبال بارسلونا تیتر خبرگزاری‌ها شده است. یکی دیگر از ورزشکارانی که در مدت اخیر تیتر رسانه‌ها بود، لیونل مسی بود که پیشنهاد 1.6 میلیارد دلاری سعودی‌ها را رد کرد و با قراردادی 150 میلیون دلاری، راهی اینتر میامی آمریکا شد. لوگان پاول در قسمت اخیر پادکست خود، به تحلیل این انتخاب لیونل مسی، بررسی جزئیات قرارداد این بازیکن با اینتر میامی و همچنین بررسی اثرات این تصمیم بر آینده‌ی مسی پرداخته است.

تحلیل قرارداد مسی با اینتر میامی در پادکست لوگان پاول

براساس گزارش‌ها، ارزش قرارداد لیونل مسی با اینتر میامی بین 125 تا 150 میلیون دلار است؛ به‌ضمیمه‌ی حق مالکیت بخشی از سهام باشگاه. علاوه‌بر این، دو اسپانسر اصلی اینتر میامی، یعنی اپل و آدیداس، نیز به‌طور جداگانه قراردادهایی را با مسی به امضا رسانده‌اند. تخمین زده می‌شود که مجموع ارزش تمامی این قراردادها، حتی از رقم پیشنهادی سعودی‌ها به مسی نیز بیشتر باشد. ارزش قرارداد لیونل مسی با اینتر میامی چقدر است؟ لوگان پاول پاسخ می دهد لوگان پاول در پادکست خود درباره قرارداد لیونل مسی با اینتر میامی گفته است:
من شنیده‌ام که مسی قرار است به‌واسطه‌ی این قرارداد تا پایان عمرش ثروتمند باشد و فرزندان فرزندانش نیز قرار است تا پایان عمرشان ثروتمند باشند!
مایک میلاک نیز در ادامه گفته است:
من هم گمان می‌کنم ماجرا چیزی در همین حدود باشد. ما می‌دانیم که او یک پیشنهاد 1.6 میلیارد دلاری از لیگ عربستان را رد کرده است. اما اگر مالکیت سهام باشگاه و قراردادهای جداگانه با اپل و آدیداس را هم به قرارداد او با اینتر میامی اضافه کنیم، ارزش کل مبالغ به بیش از 1.6 میلیارد دلار می‌رسد.
به‌نظر می‌رسد که قرارداد لیونل مسی با اینتر میامی، قراردادی بسیار پرسود برای او بوده باشد. انتظار می‌رود که حضور او در لیگ آمریکا حداقل از نظر مالی برای شرکای تجاری این لیگ نیز منفعت زیادی را در پی داشته باشد. همانطور که حضور کریستیانو رونالدو در لیگ عربستان توجه طرفداران فوتبال در اقصی نقاط دنیا را به این لیگ جلب نمود، حضور مسی در لیگ آمریکا نیز توجه میلیون‌ها طرفدار فوتبال را به‌سمت این لیگ معطوف خواهد نمود. آخرین اخبار فوتبال خارجی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...