از فوتبال تا والیبال، از کیومرث کرده تا جواد خیابانی/ بغضی که به غرض آلوده است! + ویدئو

روزگاری کیومرث کرده بابت شکست ۳ بر ۲ برابر سامورایی ها مدیحه سرایی می کرد اما حالا باخت ۳ بر صفر مقابل ژاپن و نایب قهرمانی آسیا را بد نمی داند!
کدخبر (226460) 12 شهریور 1402 | ساعت 19:17
0 208
روزگاری کیومرث کرده بابت شکست ۳ بر ۲ برابر سامورایی ها مدیحه سرایی می کرد اما حالا باخت ۳ بر صفر مقابل ژاپن و نایب قهرمانی آسیا را بد نمی داند!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، روزی جواد خیابانی با لحنی بغض آلود کارلوس کی روش پرتغالی را به واسطه مصاحبه علیه وزیر ورزش در اردوی تیم ملی، روی آنتن برنامه زنده تلوزیونی مورد خطاب قرار داد و جملات تندی را علیه مرد پرتغالی مطرح کرد و با گذشت مدتی این مسئله به نوع دیگری و این بار در والیبال تکرار شد. سال ۲۰۲۱ وقتی تیم ملی والیبال ایران در خانه ژاپن و در چارچوب مسابقات المپیک با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل سامورایی ها شکست خورد، کیومرث کرده با بغض به کادرفنی تیم ملی والیبال حمله کرد و آلکنو را به شدت مورد انتقاد قرار داد اما همین چند روز قبل وقتی تیم ملی والیبال کشورمان در خانه و مقابل چندین هزار تماشاگر در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف شد کیومرث کرده این نتیجه و نایب قهرمانی آسیا را چندان نامطلوب نمی دانست!

متاسفانه در سال های اخیر بارها شاهد اظهارات با حب و بغض مجریان و کارشناسان ورزشی روی آنتن برنامه های زنده تلوزیونی بوده ایم؛ اظهاراتی که بیشتر از خیرخواهی رنگ غرض ورزی داشته اند. گفتنی است که کرده در چند مقطع انتقاداتی را به بهروز عطایی وارد کرده اما تفاوت موضع گیری علیه آلکنو و عطایی در ویدئو مشخص است. ویدئو از صفحه اینستاگرامی: volleyworld.ir   آخرین اخبار ورزش والیبال

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...