وقتی سعید معروف سرنوشت تیم ملی والیبال را پیش بینی کرده بود!

سعید معروف مدتی قبل در شرایطی که آن روزها تیم ملی والیبال شرایط خوب داشت حال و روز فعلی را پیش بینی و به صورت غیرمستقیم به آن اشاره کرده بود.
کدخبر (224685) 10 شهریور 1402 | ساعت 23:48
0 312
سعید معروف مدتی قبل در شرایطی که آن روزها تیم ملی والیبال شرایط خوب داشت حال و روز فعلی را پیش بینی و به صورت غیرمستقیم به آن اشاره کرده بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، این روزها و بعد از ناکامی تیم ملی والیبال ایران در دو تورنمنت لیگ ملت ها و قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ صحبت از تغییرات کادرفنی به میان آمده که البته رئیس فدراسیون والیبال اخیرا اشاره داشتند که تغییرات فعلا ممکن نیست! نکته جالب اینجاست که سرنوشت فعلی تیم ملی والیبال ایران پیش تر توسط سعید معروف پیش بینی شده بود؛ مدتی بعد از خداحافظی مغز متفکر تیم ملی والیبال از بازی های ملی، وی در مصاحبه ای به تفاوت مربی ایرانی و خارجی اشاره داشت که به خوبی بیانگر وضعیت فعلی تیم ملی با عطایی است. کیست که نداند سعید معروف با بهروز عطایی و مصطفی کارخانه رابطه خوبی نداشت و بلافاصله بعد از حذف تیم ملی از المپیک و روی کار آمدن این افراد در تیم ملی بود که معروف تصمیم به خداحافظی گرفت؛ کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران در مصاحبه با عادل فردوسی صحبت هایی را مطرح کرده بود که مرور آن خالی از لطف نیست. همه می دانیم سعید معروف در بیرون زمین هم درست به اندازه درون زمین باهوش است و صحبت های او قطعا متوجه افراد خاصی بود؛ *فردوسی پور: تفاوت سرمربی ایرانی و خارجی چقدر است؟ *سعید معروف: تفاوت خیلی زیاد است؛ زیاد از این نظر که ما کار کردن را دوست نداریم و بیشتر دوست داریم حرف بزنیم در حالی که برای مربی خارجی صرفا کار مهم است. سیستم کاری، وقت و انرژی که مربی خارجی می گذارد مربی ایرانی ندارد و ما بیشتر درگیر حاشیه هستیم. ولاسکو از از ۹ صبح تا ۷ شب کار می کرد؛ تیم های الف و ب را هرروز تمرین می داد، کلاس مربیگری می‌گذاشت.  

  آخرین اخبار ورزش والیبال

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...