از گور بازگشته ؛ فلکس ویلر چطور از 40 عمل جراحی جان سالم به در برد؟

شهامت و از خودگذشتگی فلکس ویلر، چهره نامدار دنیای بدنسازی، طرفدارانش را هیجان زده کرد.
کدخبر (141847) | 25 بهمن 1401 | ساعت 20:34
4 1021
از گور بازگشته ؛ فلکس ویلر چطور از 40 عمل جراحی جان سالم به در برد؟
شهامت و از خودگذشتگی فلکس ویلر، چهره نامدار دنیای بدنسازی، طرفدارانش را هیجان زده کرد.

به گزارش سرخ نیوز، همیشه مصائب و مشکلات بدنسازان در زیر اندام برجسته و ساختار عضلات پیچیده آنها پنهان می‌شود. فلکس ویلر، اسطوره بدنسازی که 7 بار در دسته آزاد و یک بار در دسته فیزیک کلاسیک مستر المپیا را حضور داشته، به دلایل مختلف تا به امروز مجبور شده بیش از 40 عمل جراحی را انجام دهد. با وجود این هنوز مصدومیت‌های پرشمارش ادامه دارد. 

اخیراً ویلر مصدومیت دیگری که از ناحیه مچ دست چپ با آن روبرو شده بود را پشت سرگذاشته است. ویلر در مورد اینکه چطور با تحمل درد دوباره به باشگاه رفته و تمرینات را فقط با بازوی راست خود انجام داده، صحبت کرده است. این شهامت و از خودگذشتگی قهرمان سابق آرنولد کلاسیک، یک بار دیگر طرفدارانش را هیجان زده کرده و باعث شده آنها در بخش نظرات حسابی از قهرمان خود تعریف و تمجید کنند. 

از گور بازگشته ؛ فلیکس ویلر چطور از 40 عمل جراحی جان سالم به در برد؟

ویلر در ویدیو اخیرش در شبکه‌های اجتماعی تلاش کرد با بیان مشکلاتش و نحوه غلبه او بر آنها، به هوادارانش امید و انگیزه بدهد؛ کاری که با استقبال قابل توجه آنها همراه شد.

آسیب های شدید فلکس ویلر

یقینا هیچ یک از رقبای ویلر به اندازه او در بدنسازی آسیب ندیده‌اند. او از همان سال‌های شروع بدنسازی، یکی از بهترین فرم‌ها و عضلات را در این ورزشکاران این رشته داشت. اما در عین حال با مشکلات جسمانی زیادی روبرو شد و بارها سلامتی‌اش به خطر افتاد. اخیراً ویلر در پستی در اینستاگرامش از مصدومیت دیگری صحبت کرده که به تازگی با آن مواجه شده است. 

ویلر در زیر این پست نوشته:

موانع و شکست‌ها اتفاق خواهند افتاد. شاید در طول سال‌ها از مسیر خارج شده باشید، زندگی این کار را انجام خواهد داد. این بدان معنا نیست که خیلی دیر است، هرگز تمام نمی شود.

ببینید: تمرین فلکس ویلر با یک دست ؛ مصدومیت مانع او نیست !

او همراه با این پست، ویدئویی از انجام تمرینات ورزشی خود فقط با یک دست را به اشتراک گذاشت. مخاطبان او این ویدیو را دوست داشتند و برخی از آنها با تمجید از فداکاری او نوشتند:

  • فلکس از تو برای چنین پیام صمیمانه و نشاط آوری تشکر می‌کنم.
  • سلطان هرگز تسلیم نمی شود! متوجهش شدی
  • ارسال عشق، احترام و انرژی شفابخش. تو بیش از 30 سال برای من الهام بخش بوده‌ای. به انتقال انگیزه و دانش خودت به ما ادامه بده.

از گور بازگشته ؛ فلیکس ویلر چطور از 40 عمل جراحی جان سالم به در برد؟

از بیماری کلیوی تا قطع پا

مشخصا افول ویلر زمانی آغاز شد که به یک بیماری نادر کلیوی مبتلا شد. این نهایت فداکاری و اشتیاق او به این ورزش است که باعث می‌شود این بدنساز 57 ساله هنوز به باشگاه برود. او تلاش می‌کند تا دیگران را برای داشتن اندامی متناسب آموزش دهد. ویلر روش جدیدی را برای تجزیه و تحلیل دقیق مشتریان خود و ارائه تمرینات و رژیم‌های غذایی منحصر به فرد و مناسب که بر نیازهای فردی متمرکز است، آغاز کرده است.

ویلر در همان اوایل شروع حرفه خود متوجه شد که به گلومرولوسکلروزیس سگمنتال کانونی، یک مشکل نادر کلیوی، مبتلا است. او حتی به همین دلیل مجبور به پیوند کلیه شد. انجام عمل‌های جراحی یکی پس از دیگری برای او آسان نبود. ویلر حتی پس از بازنشستگی از بدنسازی در سال 2000 با افسردگی مواجه شد.

از گور بازگشته ؛ فلیکس ویلر چطور از 40 عمل جراحی جان سالم به در برد؟

شجاعت او زمانی کامل شد که مجبور شد پای راست خود را در سال 2019 قطع کند. در طول این سالها اگرچه فلکس ویلر با چالش‌ها و مشکلات زیادی روبرو شد، اما ترجیح داد که مسلط، پرشور و متعهد به کاری باشد که انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
درود بر ایران و مرد بزرگ بدنسازی ایران جناب آقای هادی چوپان شما بالا نوشتی .قهرمان ۶دروه مستر المپیا..فلکس هرگز قهرمان المپیا نشد.با اینکه از دید بسیاری از کارشناس ها زیباترین اندام تاریخ بدنسازی و یک بدن بسیار هماهنگ ماهیچه ای داشت مانند هر آدمی. ورزشکار ها هم دچار بیماری میشوند این ورزشکار بزرگ هم شوربختانه چنین شد..چون ورزش حرفه ای آسیب حرفه ای داره.کم فوتبالیست و ورزشکارهای دیگرورزشها هم نمرده اند در جوانی.از این ورزش پدافند نمیکنم. چون برای حرفه ای یا نیمه حرفه ای شدن انبوه استروئیدها باید زده بشه.ودرایران من بیشتر..چون امید به زندگی جوانها ندارن و عرض زندگی را به درازای آن برتری میدانند.. به امید آگاهی و سربلندی همه ی ایران من
کاربر سایت
04 شهریور 1402
ورزشها دودسته اندیک دسته برای سلامتی مفید دسته دوم فقط برای تحمیر خودودیگران بکارمی رود
کاربر سایت
04 شهریور 1402
پسر خوب ننوشته ٧ بار قهرمان شده ،،نوشته ٧ بار حضور داشته ….
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...