بزرگترین رقیب آرنولد شوارتزنگر مشخص شد!

آرنولد شوارتزنگر چهره نامدار دنیای بدنسازی سرسخت ترین رقیب خود در این رشته را معرفی کرد.
کدخبر (139777) | 20 بهمن 1401 | ساعت 15:48
5 150151
بزرگترین رقیب آرنولد شوارتزنگر مشخص شد!
آرنولد شوارتزنگر چهره نامدار دنیای بدنسازی سرسخت ترین رقیب خود در این رشته را معرفی کرد.

به گزارش سرخ نیوز، اسطوره بدنسازی آرنولد شوارتزنگر با تناسب عضلانی حماسی و چشمگیر نامی برای خود دست و پا کرد. آرنولد شوارتزنگر به عنوان یک بدنساز حرفه‌ای در دهه‌های 1970 و 1980 به موفقیت‌های مهمی رسید و روزهای لذت بخشی داشت. او به بالا بردن استانداردهای بخش آزاد مردان کمک کرد و خودش در همین دسته هفت قهرمانی مستر المپیا را به دست آورد. نقش اصلی آرنولد در مستند Pumping Iron به همراه لو فریگنو، او را به اوج شهرت رساند. پیش از آرنولد هیچ بدنساز دیگری به چنین موقعیتی نرسیده بود و به نوعی وی نسل جدید بدنسازی محسوب می‌شد. آرنولد یک سوپراستار بود و هنوز هم به عنوان نماینده این ورزش شناخته می‌شود. در سال 1989 لیگ حرفه‌ای IFBB و آرنولد شوارتزنگر یک مسابقه سالانه را به نام جشنواره ورزشی آرنولد تشکیل دادند. این مسابقات از زمان آغاز به کارش، به دومین رقابت معتبر بدنسازی پس از مسابقات مستر المپیا تبدیل شد. بزرگترین رقیب آرنولد شوارتزنگر مشخص شد! آرنولد 75 ساله به طور مرتب به 23 میلیون دنبال کننده خود در اینستاگرام را با تمرینات و بیان نکات مرتبط با تناسب اندام، انگیزه می‌دهد. دو ماه پیش، شوارتزنگر در میان تعطیلات کریسمس ویدیویی از تمرینات سخت خود را با هوادارانش به اشتراک گذاشت. چند روز بعد، او به مخاطبان خود درباره اهمیت پیاده روی روزانه و خوردن وعده‌های غذایی با پروتئین بالا برای داشتن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر آموزش داد. شوارتزنگر هفته گذشته به همراه جوی سوول اینفلوئنسر تناسب اندام شبکه‌های اجتماعی، به ترویج فرهنگ رفتن با باشگاه‌های ورزش و انجام تمرینات تناسب اندام پرداخت.

سرسخت ترین رقیب آرنولد شوارتزنگر

آرنولد شوارتزنگر در قسمت آخر خبرنامه The Daily Pump، سرسخت ترین رقیبی را که در طول دوران حرفه‌ای خود با آن روبرو بوده است، معرفی کرد. این بدنساز بازنشسته با توجه به اینکه با رقبای زیادی دست و پنجه نرم کرده، معتقد است هیچ کس به اندازه قهرمان سه دوره مستر المپیا، سرجیو اولیوا برایش چالشی ایجاد نکرده است. بزرگترین رقیب آرنولد شوارتزنگر مشخص شد! آرنولد می‌نویسد:

فکر می‌کنم پاسخ باید سرجیو اولیوا باشد که دو بار متوالی مستر المپیا را برد قبل از اینکه در سال 1969 من را برای سومین عنوان خود شکست دهد. او اژدهایی بود که برای رسیدن به قله باید می‌کشتم. بدن او باورنکردنی بود. در گوگل نامش را جست‌وجو کنید و ببینید من با چه غولی مواجه بودم. من در مستر المپیا 1979 برای شکست دادن او دست به هر کاری زدم.

بزرگترین رقیب آرنولد شوارتزنگر مشخص شد!

خاطره جالب آرنولد شوارتزنگر و سرجیو اولیوا

همچنین شوارتزنگر ماجرایی را یادآوری می‌کند که طی آن او پس از یک رقابت شانه به شانه، برای کنار زدن اولیوا وی را فریب داد.

فکر نمی‌کنم در هیچ دوره‌ای به اندازه آن دوره برای مقایسه فیگورهایمان منتظر تصمیم داور مانده باشم. داوران نمی‌توانستند تصمیم خود را بگیرند. این در حالی بود که ما همین طور در حال فیگور گرفتن و عرق ریختن بودیم. در آن لحظه تصمیم گرفتم اولیوا را فریب دهم و به او گفتم که فکر می‌کنم باید صحنه را ترک کنیم. هنگامی که او از صحنه خارج شد، من یک فیگور دیگر گرفتم و از آن به بعد دیگر هرگز شکست نخوردم.

بزرگترین رقیب آرنولد شوارتزنگر مشخص شد! علاوه بر این، شوارتزنگر معتقد است فرانکو کلمبو یک تهدید بزرگ دیگر بود.

همچنین می‌توانم بگویم فرانکو رقیب بزرگی بود زیرا بدنش باورنکردنی بود. همیشه ما دو نفر برای کسب قهرمانی مقابل هم قرار می‌گرفتیم و همه شما می دانید که من چقدر فرانکو را دوست دارم.

پسر سرجیو اولیوا اخیراً در مورد رقابت پدرش با آرنولد شوارتزنگر صحبت کرده است. او با بیان اینکه برگزار کنندگان مستر المپیا با پدرش بد بودند، اعلام کرد که در مسابقات سال 1971 درحالیکه پدرش مستحق قهرمانی بود، داوران مانع ادامه رقابت وی شدند و قهرمانی را به آرنولد دادند.

 

درباره آرنولد شوارتزنگر و بدنسازی بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
درود هنوز ارنولد و سر جی الویا و قول بازو کلمبو و لی هنی با بدنی فوق استثنا دیگه نداریم نه اگر کسی 😀برده اینا نبودن دیگه ارنولد و الیویا پا ضعیف اما هنی لی رو انگار خالق تراش داده فیگور سلیب رو ببینید دستها بازه زیر بغل ها عین یک بیضی میمونه توپه درود و سپاس از همه
کاربر سایت
04 شهریور 1402
بدترین بدن در دوران کلاسیک برای لی هنی بود نه بازوی منتحصر بفرد نه سینه نه پا و ساق هرگز مشخص نشد چرا چنین بدنی هشت بار باید قهرمان بشه!!!
کاربر سایت
04 شهریور 1402
اصلاً گویا ناف این رشته ورزشی رو با پدرسوختگی و کثافتکاری بریده اند ... همه اش دارو و قرص و پودر و آمپول و . . . و تازه آخرش و خونه پُر ، فقط به مدت چند هفته بدن در بهترین حالت و فقط دکوری و در اوج کات و حجم خودش رو نشون میده و باز هم باید دارو و آممول و قرص و . . . به چه هدفی ؟! کدام سلامت جسم و روح ؟؟ کسب کدام فرهنگ و مرام پهلوانی !؟؟ فقط دکور و ظاهر و در باطن بیماری و ضعف و سرطان و . . . آخرش هم قرض و غوله و ورشکستگی و آبروریزی و دیگر هییییچ
کاربر سایت
04 شهریور 1402
دیگه حتی یه نفرم که استایلش به زیباییه آرنولد باشه نیومد رونی کلمنم عالی بود اما دقت کرده باشین سیاه پوستها استیلشون خیلی شبیه به همدیگس برعکسه سفیدها،،یکی از بدنای قشنگ قدیم که پاهاش عالی بود ناصر السَنباتی بود که یادم نیست ازکدوم کشور بود ولی درشتیه عضلاتشو کسی نداشت شاید فامیلیشم درست ننوشته باشم ولی پیداش میکنید
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...