استوارت تاملینسون؛ از فوتبال تا کشتی کج و بدنسازی

کدخبر (209508) | 27 تیر 1402 | ساعت 14:38
0 188
استوارت تاملینسون؛ از فوتبال تا کشتی کج و بدنسازی
بسیاری از مردم آرزوی این را دارند که فوتبالیست، کشتی‌گیر، مدل یا بدنساز شوند. استوارت تاملینسون همه‌شان را بوده.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، استوارت تاملینسون در اوایل دهه 2000 وارد آکادمی فوتبال کرو الکساندرا شد و به‌زودی به تیم اصلی این باشگاه راه یافت. تاملینسون پس از انجام 28 بازی برای کرو، در سال 2009 این تیم را به‌مقصد باشگاه بارو ترک کرد.

او یک فصل را در بارو بازی کرد و سه فصل بعدی را در دو باشگاه پورت‌ویل و بارتون آلبیون بازی کرد. همه‌ی این باشگاه‌ها در سطوح پایین فوتبال انگلیس مشغول به فعالیت هستند.

فیزیک استوارت تاملینسون هرگز به فیزیک معمول یک دروازه‌بان فوتبال شباهت نداشت و او حتی گاهی از جانب تماشاگران بابت این موضوع مورد تمسخر قرار می‌گرفت. هرچند خودش به این واکنش‌ها اهمیتی نمی‌داد.

 تاملینسون در فصل 13-2012 و در زمان بازی برای تیم بورتون آلبیون با یک مصدومیت شدید از ناحیه زانو روبرو شد و مجبور شد که در سن 28 سالگی از فوتبال خداحافظی کند. استوارت تاملینسون سپس به‌واسطه‌ی فیزیک چشم‌نوازش توانست به یک مدل موفق تبدیل شود و حتی عکسش بر روی جلد مجله‌ی معتبر Men's Health نیز رفت. او سپس مورد توجه استعدادیاب‌های WWE قرار گرفت و کارنامه خود در کشتی کج را آغاز نمود. 

ورود تاملینسون به عرصه کشتی کج

تاملینسون در سال 2016 در مصاحبه با Mirror گفته بود:

به گمانم یکی از استعدادیاب‌های WWE با نام کنیون سیمن عکس من را بر روی جلد مجله دیده بود. آنها در آن زمان به‌دنبال استعدادهای بریتانیایی بودند. من خوش‌شانس بودم که چنین فرصتی پیدا کردم و طولی نکشید که وارد سطح اول کشتی کج شدم.

استوارت تاملینسون کار خود در کشتی کج را در برند NXT و با نام مستعار هوگو ناکس آغاز کرد. گرچه فوتبال عشق اولش بود اما این مرد انگلیسی گفته است که شیفتگی عمیقی نیز نسبت به کشتی کج دارد:

اگر از تمام هم‌تیمی‌های من در فوتبال بپرسید، من همیشه مسابقات WWE را به‌طور زنده تماشا می‌کردم و حتی در تمرینات سعی می‌کردم با دیگران کشتی بگیرم. من در آن دوران همیشه از جانب تماشاگران مورد تمسخر قرار می‌گرفتم. به من می‌گفتند چاق و چیزهای بدتری هم نثارم می‌کردند. اما حالا که کشتی‌گیر شده‌ام اوضاع فرق کرده است. هرکس که معتقد است من چاقم بیاید و مبارزاتم را تماشا کند.

 استوارت تاملینسون سه سال در WWE حاضر بود و در طی این مدت با چند مصدومیت شدید روبرو شد. او سرانجام در سال 2016 از لیست دبلیو دبلیو ای کنار گذاشته شد. تاملینسون چند ماه بعد به‌طرز غیر قابل باوری دوباره به فوتبال بازگشت. او چند بازی برای تیم دسته ششمی آلترینکام انجام داد و جای دروازه‌بان مصدوم این تیم را پر کرد. این آخرین تجربه استوارت تاملینسون در فوتبال بود. او از آن پس کار خود را در بدنسازی پی می‌گیرد و توانسته با پشتکار خود اندامی ایده‌آل را برای خودش رقم بزند. تاملینسون که حالا 38 ساله است به‌طور مرتب تصاویری از اندام عضلانی خود را نیز در شبکه‌های اجتماعی به انتشار می‌رساند.

جدیدترین اخبار بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...