اعتراف خورخه ماسویدال در مورد جاستین گیجی!

کدخبر (226114) | 11 شهریور 1402 | ساعت 22:12
0 184
اعتراف خورخه ماسویدال در مورد جاستین گیجی!
خورخه ماسویدال در مورد جاستین گیجی اعتراف جالبی کرده و از مهارت او در مبارزات گفته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بدون شک، یکی از جذاب‌ترین مبارزان حال حاضر سازمان UFC، جاستین گیجی است؛ کسی که 12 مبارزه در سازمان UFC انجام داده و 12 پاداش پس از مبارزه دریافت کرده است. این رکورد فوق‌العاده‌ی 100 درصدی، مهر تائیدیست بر جذابیت مبارزات او.

او در آخرین نمایش خود که همین یک ماه پیش بود، در رویداد UFC 291 برای دومین بار به‌مصاف داستین پوریر رفت و موفق شد با یک ضربه‌ی Head Kick دیدنی در راند دوم، یک ناک اوت به یاد ماندنی را رقم بزند و قهرمان جدید کمربند BMF شود؛ کمربندی که صاحب قبلی او، خورخه ماسویدال بود که پس از اعلام بازنشستگی از او گرفته شده بود. جالب است بدانید که رشته‌ی اولیه و تخصصی گیجی، کشتی بوده و از 4 سالگی کشتی گرفتن را شروع کرده بوده اما به‌ندرت در مبارزاتش، شاهد کشتی گرفتن او هستیم.

پیشنهاد مبارزه به جاستین گیجی از سوی خورخه ماسویدال

خورخه ماسویدال در مصاحبه اخیر خودش، ضمن پیشنهاد مبارزه به جاستین گیجی، اعتراف کرده است که نسبت به سبک مبارزه‌ای او، برداشت اشتباهی داشته:

من عاشق مبارزه با گیجی هستم به‌خاطر سبک مبارزه‌ی جذابش. همون روزای اول که وارد این ورزش شد، من فهمیدم که او پس‌زمینه‌ی کشتی داره و با خودم گفتم که ای بابا، یه شرت بو کن دیگه وارد این رشته شده! ولی اون اینجوری نبود. اون کاملاً متضاد چنین چیزی بود. من اون زمان گیجی و ذهنیتش رو نمی‌دونستم و صرفاً براساس رشته‌ی اصلیش قضاوتش کردم.

اعتراف خورخه ماسویدال در مورد جاستین گیجی در سال‌های اخیر، روز به روز کمتر شاهد کشتی گرفتن گیجی هستیم اما در مبارزات ابتداییش، بیشتر از مهارت‌های کشتی استفاده می‌کرد و با این وجود، بازهم ماسویدال را تحت تأثیر قرار داده بود:

از همون روزای اول که مبارزاتش رو دنبال کردم، با خودم می‌گفتم یاخدا! این یارو همه کاری می‌کنه به جز کشتی گرفتن و مبارزه‌ی خسته‌کننده. اون بیشتر از مهارت کشتیش برای دفاع کردن استفاده می‌کرد. و این خیلی خوبه که تمام مهارت‌ها رو باهم ترکیب کرد. چون خیلی‌ها هستند که فقط حریف رو بغل می‌کنند و هیچ کار خاصی نمی‌کنند. من بهشون میگم شرت بو کن! ولی اگر شما بیاید زیرگیری بکنید و مثلاً ضربات سنگین آرنج به صورت حریفتون بزنید، اون موقع دیگه شما شرت بو کن نیستید. اون یه مبارز واقعی می‌شه. اون کسی می‌شه که شما قرار بوده باشید. و من می‌دیدم که گیجی داره اینکارو می‌کنه و بعدش هم که دیگه یک مبارز کامل ام ام ای شد و کاملاً ایستاده مبارزه کرد.

بازگشت ماسویدال به قفس مبارزات؟

باعث تعجب همگی خواهد بود اگر ماسویدال کهنه‌کار که بیش از 50 مبارزه‌ی حرفه‌ای در کارنامه‌ی خود دارد، بخواهد از بازنشستگی خارج شود. او در کنار ثروت خوبی که برای خودش جمع کرده، این روزها درگیر تبلیغ و توسعه‌ی سازمان مبارزاتی خود، یعنی Gamebred Promotions، نیز است. سازمانی که قراره همین هفته‌ی آینده، یک رویداد ام ام ای بدون دستکش برگزار کند که در مبارزه‌ی اصلی آن، دو قهرمان سابق UFC، یعنی فابریسیو وردوم و جونیور دوس سانتوس، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. از آن طرف، شاید جاستین گیجی از این مبارزه استقبال کند؛ چون می‌تواند با شکست دادن قهرمان سابق کمربند BMF، اعتبار بیشتری به قهرمانی خود ببخشد. اما در حال حاضر، تمرکز گیجی برروی مبارزه‌ی چارلز اولیویرا و اسلام ماخاچف است که بر سر عنوان قهرمانی سبک وزن UFC در رویداد UFC 294 به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آخرین اخبار هنرهای رزمی ترکیبی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...