اعتراف حجت کریمی به تخلف نقل و انتقالاتی / پای بیرانوند در میان است!

حجت کریمی به شکلی ناخواسته از تخلف استقلالی‌ها در نقل و انتقالات تابستانی این فصل پرده برداشت.
کدخبر (227931) | 17 شهریور 1402 | ساعت 18:09
0 126
اعتراف حجت کریمی به تخلف نقل و انتقالاتی / پای بیرانوند در میان است!
حجت کریمی به شکلی ناخواسته از تخلف استقلالی‌ها در نقل و انتقالات تابستانی این فصل پرده برداشت.

به گزارش سرخ نیوز، حجت کریمی در برنامه شب‌های فوتبالی حاضر شد و در خصوص دوران مدیریتش در استقلال، افشاگری‌هایی انجام داد. حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال در خصوص ماجرای پیشنهاد این باشگاه به استقلال گفت:

یکی از دوستان اعلام کرد علیرضا بیرانوند قصد دارد قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند؛ من هم برای تقویت تیم هرکاری می‌کردم. کادرفنی هم مشکلی نداشت. درجلسه با علیرضا بیرانوند، به او توصیه کردم به خاطر پرسپولیس برایت تبعات دارد. این کار را نکن، او گفت نه می‌خواهم قراردادم را به خاطر مشکلاتی که با باشگاه دارم فسخ کنم. با اسپانسری که قصد داشت در این زمینه کمک کند صحبت کردم و قرار شد بیرانوند با استقلال ۲ساله قرارداد ببندد. خیلی صحبت کردم که این اتفاق نیفتد ولی بیرانوند گفت ما مشکل داریم. تا اینکه فردا صبحش دیدم قراردادش را فسخ کرده است. با درویش تماس گرفتم و گفتم بیرانوند با ما در ارتباط بوده و قرار است این اتفاق بیفتد. او گفت ممکن نیست چون ما قرارداد داریم.
با صحبت‌های صریح حجت کریمی، مشخص است که او به عنوان مدیر باشگاه استقلال، مذاکرات با علیرضا بیرانوند را زمانی که این بازیکن هنوز رسما بازیکن پرسپولیس بوده آغاز کرده است، موضوعی که می‌توانست در صورت شکایت پرسپولیسی‌ها، برای استقلال شامل محرومیت‌های انضباطی شود.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...