اعتماد یحیی گل محمدی به علیرضا خدادادی ؛ محمد عمری شماره 2 در راه است؟

علیرضا خدادادی مهاجم جوان پرسپولیس که فصل گذشته دچار مصدومیت رباط صلیبی شده بود این روزها یکی از چهره‌های فعال تمرینات پرسپولیس است.
کدخبر (209761) | 28 تیر 1402 | ساعت 00:14
0 151
اعتماد یحیی گل محمدی به علیرضا خدادادی ؛ محمد عمری شماره 2 در راه است؟
علیرضا خدادادی مهاجم جوان پرسپولیس که فصل گذشته دچار مصدومیت رباط صلیبی شده بود این روزها یکی از چهره‌های فعال تمرینات پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سال گذشته یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس با تغییر یک رویه در رابطه با استفاده از بازیکنان جوان، پدیده‌ای چون محمد عمری را در ترکیب پرسپولیس به میدان فرستاد و دو بازیکن از تیم زیر 21 سال سرخ‌ها را در طول فصل به میدان فرستاد. علیرضا خدادادی یکی از این دو بازیکن بود که در بازی رفت با گل‌گهر سیرجان شانس بازی در ترکیب پرسپولیس را به دست آورد اما یک مصدومیت بدموقع او را از میادین دور کرد. حال علیرضا خدادادی با پشت سر گذاشتن دوران تلخ مصدومیت، بار دیگر آماده حضور در میادین شده و با شروع تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید، همراه با سایر بازیکنان پرسپولیس در تمرینات این تیم حضور فعال داشته و به نظر می‌رسد این بازیکن جوان در طول فصل آینده نیز همراه سرخ‌ها خواهد بود.

اعتماد یحیی گل محمدی به علیرضا خدادادی ؛ محمد عمری شماره 2 در راه است؟علیرضا خدادادی ؛ از درخشش در آکادمی تا رسیدن به ترکیب پرسپولیس

علیرضا خدادادی تابستان سال 1400 به عضویت آکادمی پرسپولیس درآمد و همراه با تیم زیر 21 سال سرخ‌ها در لیگ برتر زیر 21 سال تهران به میدان رفت. خدادادی تابستان سال گذشته به تمرینات تیم بزرگسال پرسپولیس ملحق شد و در روزهایی که سرخ‌ها در انتظار جذب مهاجم خارجی بودند، حضور فعالی در تمرینات و بازی‌های دوستانه پیش فصل داشت. با شروع لیگ برتر، کارت بازی برای او به همراه دو بازیکن دیگر از تیم زیر 21 سال پرسپولیس برای تیم بزرگسال صادر شد و خدادادی بعد از رفت و برگشت‌هایی که بین تیم امید و بزرگسال پرسپولیس داشت و همزمان با روزهایی که با گل‌های متوالی نجات‌بخش تیم زیر 21 سال پرسپولیس بود، شانس بازی در تیم بزرگسال را به دست آورد. اعتماد یحیی گل محمدی به علیرضا خدادادی ؛ محمد عمری شماره 2 در راه است؟در روزهایی که یورگن لوکادیا ایران را ترک کرده بود، خدادادی در دقیقه 84 بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم و به جای محمد عمری دیگر جوان آکادمی سرخ‌ها به میدان رفت تا در پیروزی 2 بر 0 سرخ‌ها در سیرجان، نخستین تجربه رسمی خود با پیراهن پرسپولیس را کسب کرد.

مصدومیت تلخ و کپی ناشیانه از عیسی آل کثیر!

تنها چند روز بعد از بازی با گل‌گهر، علیرضا خدادادی در تمرین پرسپولیس دچار مصدومیت شد، مصدومیتی که بلافاصله توسط پزشکان پرسپولیس و دکتر کیهانی پارگی رباط صلیبی تشخیص داده شد با این حال وی پس از ملاقات با یک پزشک محلی، مدعی شد که رباطش پاره نشده و با فیزیوتراپی مشکلی برای تمرین و بازی نخواهد داشت، مشابه ادعایی که عیسی آل کثیر مهاجم پیشین پرسپولیس بعد از مصدومیت مشابه مطرح کرده بود. او البته بسیار سریع‌تر از عیسی ‌آل‌کثیر راضی به جراحی شد و حال با پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت، بار دیگر شانس بازی در پرسپولیس را به دست آورده است.

آرزوهای بزرگ علیرضا خدادادی در فصل جدید

پرسپولیس در خط حمله خود شهاب زاهدی را جذب کرده و عیسی آل کثیر، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا را از دست داده و در بهترین حالت یک مهاجم خارجی جدید دیگر جذب خواهد کرد تا ترکیب خط حمله این تیم متشکل از زاهدی، عبدی و مهاجم خارجی احتمالی این تیم باشد. در چنین شرایطی و با توجه به محدودیت در لیست بزرگسال، گل‌محمدی چاره‌ای جز اعتماد به بازیکنان جوان ندارد و عملکرد سابق او نشان می‌دهد که در انتخاب بازیکن جوان، اولویت او با بازیکنان آکادمی است. اعتماد یحیی گل محمدی به علیرضا خدادادی ؛ محمد عمری شماره 2 در راه است؟علیرضا خدادادی در فصل 03-1402 این شانس را دارد تا با ثابت کردن خود در تمرینات، زمان بازی بیشتری نسبت به فصل گذشته در اختیار داشته باشد. او در هر سه بازی تدارکاتی برگزار شده پرسپولیس در پیش فصل بازی کرده و در کنار چند بازیکن جوان دیگر، به دنبال تحمیل خود به ترکیب سرخ‌ها است. خط حمله پرسپولیس نسبت به سال گذشته خلوت‌تر است و سرخ‌ها حدود 40 بازی در طول فصل پیش رو دارند و باید دید آیا این بازیکن جوان می‌تواند بعد از شهاب زاهدی، محمد عمری و مهدی عبدی، یک خروجی سربلند دیگر آکادمی این تیم در خط حمله باشد یا خیر. آخرین خبرها از فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...