الهویی : پرسپولیس را به وقت تلف کردن و کشتن زمان بازی مجبور کردیم

سعید الهویی در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس مقابل گل گهر در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: به تیمم افتخار می‌کنم. پرسپولیس را به وقت تلف کردن و کشتن زمان بازی مجبور کردیم.
کدخبر (174183) | 10 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:21
0 123
الهویی : پرسپولیس را به وقت تلف کردن و کشتن زمان بازی مجبور کردیم
سعید الهویی در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس مقابل گل گهر در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: به تیمم افتخار می‌کنم. پرسپولیس را به وقت تلف کردن و کشتن زمان بازی مجبور کردیم.

به گزارش سرخ نیوز، سعید الهویی در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس مقابل گل گهر اظهار داشت:

ابتدا به تیم پرسپولیس این پیروزی را تبریک می‌گویم. همچنین از کارگران شرکت گل‌گهر معذرت‌خواهی می‌کنیم. خیلی دوست داشتیم که در روز کارگر یک هدیه به آن‌ها بدهیم. مقصر و مسئول شکست امروز من هستم. فکر می‌کنم بازی از نگاه ما دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول برابر بود و تیمی برتر نبود. اشتباهات ساده و غافلگیرکننده داشتیم و متأسفانه در نیمه اول تنبیه شدیم. به هر حال، مقابل پرسپولیس، استقلال و سپاهان بازی کردن باید کاملاً باهوش باشیم.
الهویی ادامه داد:
از بازیکنان تیم‌ خود گله دارم. به آن‌ها افتخار می‌کنم. در نیمه دوم نمایش برتری از لحاظ تاکتیکی مقابل پرسپولیس داشتیم. پرسپولیس را به وقت تلف کردن و کشتن زمان بازی مجبور کردیم. به اندازه‌ای موقعیت ایجاد کردیم که بتوانیم گل دوم را هم بزنیم اما بدشانس بودیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم اما از آن‌ها گله دارم که چرا نیمه اول این شخصیت و کیفیت را نتوانستند نشان دهند؟ شاید اسیر جو استادیوم در شروع بازی شدیم و اشتباهات‌ فردی زیاد شد، اما عدالت فوتبالی رعایت نشد. هرچند عادت کرده‌ایم در فوتبال، عدالتی وجود ندارد و اتفاقات بالا و پایین زیاد می‌افتد. باز هم علاوه‌بر اینکه تقصیر را به گردن می‌گیرم، به تیمم افتخار می‌کنم. کیفیت فنی خیلی خوبی به‌خصوص در نیمه دوم داشتیم.
او در واکنش به اینکه گفتید در فوتبال عدالتی نیست، آیا اتفاقات غیرفنی باعث باخت گل گهر شد؟ گفت:
نه منظورم این نیست. عدالت در فوتبال به این معنی که لزوماً تیمی که کیفیت بهتری دارد، پیروز نمی‌شود. این مورد طبیعی است. ما در نیمه دوم، کیفیت فنی بهتری نسبت به پرسپولیس داشتیم و یادتان نرود چه تیمی در استادیوم خودش و با حضور هوادارانش مقابل ما قرار گرفته بود. بچه‌ها عملکرد خارق‌العاده‌ای در نیمه دوم داشتند ولی متأسفانه عدالت برای اینکه متناسب با کیفیتی فنی که ارائه کردیم تا بتوانیم گل بزنیم و از این مرحله عبور کنیم، برای ما رعایت نشد.
سرمربی فوتبال گل گهر در مورد علت تعویض رضا شکاری، توضیح داد:
رضا شکاری مصدوم شده بود و شرایط ادامه بازی نداشت. با برانکارد از زمین بیرون رفت. وسلی هم به غیر از دو، سه حرکت اول، یکی از خطرناکترین موقعیت‌های ما را روی توپ والی که زد و از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت، به‌دست آورد. فکر می‌کنم تعویض‌های ما کیفیت خیلی خوبی داشتند. همه بازیکنان امروز کیفیت خوبی داشتند اما باید درس بگیریم که در بازی‌های بزرگ، خیلی باهوش‌تر عمل کنیم و ساده، موقعیت‌ها را از دست ندهیم.
الهویی ادامه داد:
به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. ترجیح می‌دهم کارشناسان در خصوص صحنه‌های داوری صحبت کنند. من مربی فوتبال هستم و می‌توانم در مورد مسائل فنی صحبت کنم.
سرمربی گل گهر در مورد اینکه الان تنها شانس این تیم، کسب سهمیه لیگ برتر است و باید دوباره یک بازی حساس مقابل پرسپولیس در لیگ برتر داشته باشد، گفت:
مطمئناً از فردا با انگیزه بیشتری خود را برای بازی بعدی مقابل آلومینیوم و پرسپولیس در استادیوم آزادی آماده خواهیم کرد. یقیناً از اتفاقات بازی امروز درس می‌گیریم تا در سه بازی آینده، عملکرد بهتری داشته باشیم. کاملاً به لیگ و جایگاه چهارمی امیدواریم؛ چراکه در نیمه دوم این بازی، عملکرد خوبی داشتیم. به‌عنوان یک بیننده بیرونی هم بخواهم به این عملکرد نگاه کنم، واقعاً از نیمه دوم مقابل پرسپولیس، با حضور این همه ستاره و بازیکن ملی‌پوش در ورزشگاهش و حضور هواداران خودش، لذت می‌برم. وظیفه ما این است که در سه هفته باقی مانده لیگ، همین کیفیت نیمه دوم را تکرار کنیم. کاملاً به ادامه لیگ امیدواریم. به این بازیکنان و تیم ایمان دارم. می‌توانیم دوباره جایگاه چهارمی را که حداقل حق ما در این لیگ بوده را به‌دست بیاوریم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...