اندرو تیت ، مظلوم مثل رونالدو و جانی دپ / اتهام قاچاق انسان و تجاوز به کبرا!

برادران تیت پس از متهم شدن به اتهاماتی جدی مانند قاچاق انسان، در دفاع از خودشان، به پرونده‌های دیگری در راستای بدنام کردن سلبریتی ها از جمله جانی دپ و کریستیانو رونالدو اشاره کرده اند.
کدخبر (199289) | 04 تیر 1402 | ساعت 18:09
0 341
اندرو تیت ، مظلوم مثل رونالدو و جانی دپ / اتهام قاچاق انسان و تجاوز به کبرا!
برادران تیت پس از متهم شدن به اتهاماتی جدی مانند قاچاق انسان، در دفاع از خودشان، به پرونده‌های دیگری در راستای بدنام کردن سلبریتی ها از جمله جانی دپ و کریستیانو رونالدو اشاره کرده اند.

به گزارش سرخ نیوز، اندرو تیت، به دلیل دیدگاه های جنجالی اش درباره مسائل جنسیتی شهرت دارد. او اخیرا خواهان رعایت عدالت در مورد اتهامات وارده به او درباره سوءاستفاده های جنسی شده است. تیت اخیرا در رومانی با اتهاماتی از جمله قاچاق انسان، تجاوز و مشارکت با سازمان های جنایی روبرو شده است و حالا در دفاع از خود از سلبریتی های دیگری از جمله کریستیانو رونالدو و جانی دپ که به دروغ با اتهامات متعددی مواجه شده بودند، نام برده است.

ماجرای اندرو تیت و اتهام تجاوز و قاچاق انسان!

دادستان هایی در رومانی مدعی شده اند که هفت زن اتهاماتی را علیه اندرو تیت مطرح کرده اند و مدعی هستند که توسط او به مرکزی در شهرستان ایلفوف منتقل شده و مرعوب شده، تحت کنترل بوده و به دردسر افتاده اند. اندرو تیت به خاطر اظهارات و نمایش های آنلاین خود در دفاع از مردان شهرت ویژه ای دارد و از همین رو نیز از استفاده از تعدادی از شبکه های اجتماعی محروم شده است. البته بعد از زندانی شدن او در دسامبر 2022، ایلان ماسک، اکانت توئیتر او را بازیابی کرد و بدین ترتیب او مجددا توانست تا با هواداران وفادارش ارتباط بگیرد. اندرو تیت ، مظلوم مثل رونالدو و جانی دپ / اتهام قاچاق انسان و تجاوز به کبرا! این اینفلوئنسر 36 ساله در توئیترش به اثرات مخرب اتهامات سوء استفاده جنسی علیه افراد سرشناس اشاره کرد و در پستی به این نکته پرداخت که این مشکلی است که گریبانگیر همه مردان می شود. تیت دراین باره نوشت:
این موضوع مربوط به من نیست و بحث این نیست که مرا دوست دارید یا نه. این به همه ما برمی گردد. امروز من سوژه هستم و فردا ممکن است تو در این جایگاه قرار بگیری. هیچ کسی از این دروغ ها در امان نیست.
یکی از اشخاصی که تیت در دفاع از خودش از او نام برده، جانی دپ است که پرونده دادگاه او و همسر سابقش امبر هرد، یکی از معروف ترین پرونده های قضایی سالهای اخیر بوده است. جانی دپ در نهایت در آن دادگاه پیروز شد و خسارتی 10.35 میلیون دلاری دریافت کرد. اما وارد شدن اتهامات متعددی به این دپ از جمله خشونت خانگی کافی بودتا او در حیطه کاری آسیب های زیادی ببیند و از چندین پروژه بزرگ سینمایی کنار گذاشته شود. اندرو تیت ، مظلوم مثل رونالدو و جانی دپ / اتهام قاچاق انسان و تجاوز به کبرا! مورد دیگر شکایت کاترین مایورگا از کریستیانو رونالدو به اتهام تجاوز بود که در سال 2018 مطرح شد و حاشیه های زیادی را به همراه داشت و در نهایت این پرونده به دلیل نقص مدارک و شواهد کافی، بسته شد.

تریستان تیت و صحبت درمورد این اتهامات

تریستان تیت، برادر کوچکتر اندرو تیت هم با دردسرهای قضایی مشابهی روبروست. البته هردوی آنها این اتهامات را رد کرده اند ولی پلیس رومانی مدعی است که مدارک کافی برای طرح اتهامات رسمی علیه آنها را در اختیار دارد. اتهامات وارده به این دو برادر، شامل اداره یک باند قاچاق انسان در چندین کشور است که هفت نفر به عنوان قربانیان این ماجرا شناسایی شده اند. تریستان اخیرا در توئیتر پاسخگوی این کیفرخواست شده و هر گونه اتهام تشکیل چنین باندی در سال 2021 را رد کرده و به این نکته اشاره کرده که استودیوی او چهارسال قبل از این اتفاقات تعطیل شده بوده و همچنین اعتبار قربانیان این پرونده را زیر سوال برده و اعلام کرده که هیچ یک از این افراد در استودیوی او مشغول به کار نبوده اند. اندرو تیت ، مظلوم مثل رونالدو و جانی دپ / اتهام قاچاق انسان و تجاوز به کبرا! او در این خصوص، نوشته است:
کیفرخواست جناحی حکایت از آن دارد که در سال 2021 یک باند به هدف ربودن انسان ها تشکیل شده ولی استودیوی من 4 سال قبل از آن تعطیل شده بود. در عین حال 7 قربانی مدعی (که بسیاری از آنها طرف ما هستند)... فکر می کنید چند نفر از آنها در استودیوی من کار می کردند؟ هیچ کدام.
اندرو و تریستان تیت همچنان درگیر این پرونده قضایی هستند و تمرکز آنها رعایت عدالت برای قربانیان و مقابله با اتهامات نادرست است. تشکیل چنین پرونده ای و همچنین پرونده های مشابه برای کریستیانو رونالدو و جانی دپ و وارد کردن این اتهامات می تواند تاثیر زیادی بر زندگی شخصی و حرفه ای افراد داشته باشد و در نتیجه مهم است که یک نظام حقوقی عادلانه و بی طرف از حقوق طرفین دفاع کند. اخبار جدید اینفلوئنسرها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...