جانی دپ و غرامت دریافتی از امبر هرد/ خرج میلیون دلاری با یک اقدام جالب!

کدخبر (196690) | 30 خرداد 1402 | ساعت 10:21
0 160
جانی دپ و غرامت دریافتی از امبر هرد/ خرج میلیون دلاری با یک اقدام جالب!
پرداخت این مبلغ یک سال بعد از برگزاری جلسات دادگاه انجام شد و جانی دپ سریعا برای خرج کردن این پول دست به کار شد.

به گزارش سرخ نیوز، پس از یک سال، امبر هرد بالاخره تصمیم گرفت تا یک میلیون دلار باقی‌مانده از غرامتی که بعد از شکست در دادگاه جدایی از جانی دپ باید به این بازیگر می‌پرداخت، بپردازد.

این غرامت در حقیقت به دلیل پرونده افترای امبر هرد به جانی دپ تعیین شده بود. دادگاه جدایی این زوج هالیوودی جنجال های زیادی را به همراه داشت و واکنش های بی شماری را ایجاد کرد.

حالا و یک سال بعد از اتمام این دادگاه‌ها، امبر هرد در مادرید زندگی می کند و جانی دپ می‌کوشد تا زندگی آرامی در سامرست داشته باشد. 

جانی دپ خیلی سریع پول امبر هرد را خرج کرد!

طبق گزارش مجله پیپل، امبر هرد اخیرا 1 میلیون دلاری که قرار بود به عنوان غرامت به جانی دپ بپردازد را پرداخت کرده و این بازیگر هالیودی هم سریعا برای خرج کردن این پول برنامه ریزی کرد و این مبلغ را به بهترین نحو ممکن خرج نمود و البته مشخص نیست که این تصمیم خود اوست یا مشاور تبلیغاتی‌اش این ایده را به او پیشنهاد کرده. مجله پیپل در این باره به این نکته اشاره کرده که جانی دپ این یک میلیون دلار را بین 5 خیریه مختلف به انتخاب خودش تقسیم کرده و 200 هزار دلار به هریک از خیریه ها که هر یک در زمینه ساخت فیلم خدمت رسانی می‌کنند، پرداخت نموده. البته جای تعجبی نیست که دپ تصمیم به انجام چنین کاری گرفته ولی بعضی افراد، انگیزه های او از این کار را زیر سوال برده اند.

 ما درباره یکی از موفق ترین بازیگران هالیوودی صحبت می کنیم که تحت هیچ عنوان فقیر نیست. به علاوه، مصرف این پول در امری شخصی، قطعا انتقاداتی را برای او به همراه می داشت و از همین رو او تصمیم گرفت تا این مبلغ را صرف امور خیر کند. حالا و با پرداخت این یک میلیون دلار غرامت، می توان گفت که پرونده جنجالی امبر هرد- جانی دپ برای همیشه بسته شده است. البته این در عین حال یک داستان هشدار دهنده در این مورد است که چطور یک رابطه ممکن است در طول چند سال تبدیل به یک رابطه کاملا سمی شود. در عین حال سرزنش کردن یکی از طرفین، در شرایطی که هر دو طرف در رابطه اشتباهات زیادی را مرتکب شده اند، راه درستی نیست. حتی اگر هیئت منصفه متوجه شده باشد که امبر هرد دروغ می گوید، این بدان معنا نیست که هیچ تقصیری بر گردن جانی دپ نبوده؛ او نیز به اندازه امبر هرد مسئول بوده که در زمان مناسب شرایط وحشتناک زندگی را ترک نکرده.

جدیدترین اخبار چهره های سینما:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...