اولین گرنداسلم بدون اسطوره؛ سرنا این روزها چه می‌کند؟

سرنا ویلیامز، اسطوره تنیس بانوان جهان، این روزها مشغول استراحت و دست و پنجه نرم کردن با دوران بازنشستگی است.
کدخبر (119378) | 08 دی 1401 | ساعت 10:19
0 98
اولین گرنداسلم بدون اسطوره؛ سرنا این روزها چه می‌کند؟
سرنا ویلیامز، اسطوره تنیس بانوان جهان، این روزها مشغول استراحت و دست و پنجه نرم کردن با دوران بازنشستگی است.

به گزارش سرخ نیوز، معمولاً در این زمان از سال، سرنا ویلیامز خود را برای مسابقات آزاد استرالیا در ژانویه آماده می‌کرد و کمتر زمانی را پیدا می‌کرد تا روی مشکلات دستش کار کند. پس از خداحافظی احساسی این اسطوره تنیس در مسابقات آزاد آمریکا در ماه اوت، ویلیامز 41 ساله به زندگی دور از زمین عادت کرده است. اولین گرنداسلم بدون اسطوره؛ سرنا این روزها چه می‌کند؟ اما حالا که اولین گرنداسلم سال 2023 تنیس در تقویم نزدیک می‌شود و فرصت استراحت اضافی در طول تعطیلات کریمس برای تنیسورها فراهم بوده، او در توییتر اعتراف کرده که زندگی دوران بازنشستگی آسان نیست. اولین گرنداسلم بدون اسطوره؛ سرنا این روزها چه می‌کند؟ او نوشت:

"در حال حاضر به خودم اجازه می‌دهم خسته باشم. به خودم اجازه می‌دهم آرامش داشته باشم. به خودم اجازه می‌دهم که فقط باشم. سخت‌تر از آن چیزی است که من تصور می‌کردم. پیش از این هرگز به خودم اجازه نداده بودم که این کار را انجام دهم".
روز گذشته او تصویری را با دخترش المپیا و همسرش الکسیس منتشر کرد و از جشن غافلگیرکننده برای کودک پنج ساله خود نوشت. اولین گرنداسلم بدون اسطوره؛ سرنا این روزها چه می‌کند؟ ویلیامز در اینستاگرام نوشت:
"گاهی اوقات ما المپیا را با مهمانی‌ها غافلگیر می‌کنیم. ما نیازی به دلیل یا موقعیت خاصی نداریم که هر روز را تا جایی که می‌توانیم خاص و خاطره انگیز کنیم".
اولین گرنداسلم بدون اسطوره؛ سرنا این روزها چه می‌کند؟ ویلیامز در ماه آگوست با انتشار مقاله‌ای در مجله ووگ اعلام بازنشستگی کرد و دلیل آن را تمایل به داشتن فرزندی دیگری عنوان کرد.
"من هرگز کلمه بازنشستگی را دوست نداشتم. من از تنیس دور می‌شوم و به سمت چیزهای دیگری که برایم مهم هستند، می‌روم. من هرگز نمی‌خواستم بین تنیس و خانواده یکی را انتخاب کنم. به نظر من عادلانه نیست اگر من یک پسر بودم، این چیزها را نمی نوشتم چراکه روزهایی که من دور از خانه بودم و به قهرمانی فکر می‌کردم، همسرم برای حفظ شرایط خانواده تلاش می‌کرد. اما حالا 41 ساله شده‌ام و دیگر همه چیز تغییر کرده است".
ویلیامز علیرغم بازنشستگی پس از اوپن آمریکا، گفته که روزی می‌تواند به میادین بازگردد، اما به نظر می رسد آخرین توییت او که در آن صراحتا اعلام کرده که مشغول استراحت است، به تمام گمانه‌زنی‌ها درخصوص بازگشت احتمالی‌اش به تنیس در رقابت‌های ماه آینده اوپن استرالیا، خاتمه داده است. اولین گرنداسلم بدون اسطوره؛ سرنا این روزها چه می‌کند؟ ویلیامز که ۲۳ بار برنده مسابقات گرنده اسلم شده، در حاشیه یک نمایشگاه تکنولوژی در ماه اکتبر در سانفرانسیسکو در ماه اکتبر گفت:
"من بازنشسته نیستم. شانس بازگشت من بسیار زیاد است. می توانید به خانه من بیایید و ببینید من زمین تنیس دارم. من روز قبل به زمین رفتم و برای اولین بار در زندگی حس کردم که هیچ رقابتی در کار نیست و این احساس بسیار عجیبی داشت. اولین روز پایان تنیس، مانند اولین روز زندگی‌ام بود و از آن لذت بردم".

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...