اگر بود شمع ۴۶ سالگی را فوت می‌ کرد

چهاردهم تیر ماه، روز تولد علی انصاریان است. انصاریانی که به دلیل ابتدا به کویید ۱۹ مهمترین غایب جشن تولد ۴۶ سالگی خودش است.
کدخبر (203484) | 14 تیر 1402 | ساعت 08:14
0 129
اگر بود شمع ۴۶ سالگی را فوت می‌ کرد
چهاردهم تیر ماه، روز تولد علی انصاریان است. انصاریانی که به دلیل ابتدا به کویید ۱۹ مهمترین غایب جشن تولد ۴۶ سالگی خودش است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تقریبا دو سال پیش و در بهمن ماه سال ۱۳۹۹، از بیمارستانی در تهران خبری منتشر شد که دل تمام دوستداران هنر و ورزش را لرزاند. علی انصاریان مرد دوست‌داشتنی فوتبال و سینمای ایران پس جنگ دو هفته‌ای با ویروس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد. خبری که شنیدنش تا ساعت‌ها برای همه غیرقابل باور بود اما جز پذیرفتن این غم تلخ کاری از کسی ساخته نبود. امروز مورخ ۱۴ تیرماه ۱۴۰۲ علی انصاریان در آسمان‌ها شمع تولد ۴۶ سالگی خودش را فوت می‌کند. شاید اگر آن ویژه برنامه شهرآورد نبود تولد امسال علی هم در کنار مادرش برگذار می‌شد. امسال هم با همان لبخند های همیشگی رو به دوربین می‌ایستاد و با همان لوتی منشی و خاکی بودنش دستان مادرش را می‌بوسید و باز هم با صدای دلنشینش از خوانندگان محبوبش می‌خواند. برای دوستداران فوتبال، خصوصا در ایران یاغی محبوب، کلمه‌ای وصف ناشدنی و غیر قابل پذیرش بود تا جایی که علی انصاریان، با باز کردن یک پرانتز سرخ دل ترین سرباز آبی ها شد. هیچ وقت منفور قرمزها نشد و هیچ وقت هم برای به دست آوردن دلشان به دل هواداران آبی که دوستش داشتند پشت نکرد. از رفتن به استقلال پشیمان شد اما در حین ابراز علاقه به پرسپولیس احترام استقلالی ها را نگه می‌داشت. اگر بود شمع ۴۶ سالگی را فوت می‌کرد پس از گذشت این همه مدت هنوز هم آسمانی شدن علی دوست داشتنی قلب تمام دوستدارانش را به لرزه در می‌آورد و برایشان دردناک است؛ اما دردناک تر از همه چیز این است که امروز سومین جشن تولد علی انصاریان بدون حضور خودش خواهد بود، بدون حضور مردی که تا ابد در جایگاه ویژه قلب تمام طرفداران فوتبال صندلی مخصوص خودش را خواهد داشت. روحش شاد و یادش گرامی. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...