بازی های والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان 2022

تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی در سه دیدار به میدان رفت و در یک هشتم نهایی این رقابت ها نیز مغلوب برزیل شد.
کدخبر (61739) | 07 شهریور 1401 | ساعت 19:57
1 310
بازی های والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان 2022
تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی در سه دیدار به میدان رفت و در یک هشتم نهایی این رقابت ها نیز مغلوب برزیل شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مسابقات والیبال قهرمانی جهان از 4 شهریور آغاز شد و بازی های والیبال ایران ۲۰۲۲ نیز رسما از 5 شهریور با دیدار مقابل آرژانتین استارت خورد. تیم ملی والیبال ایران در گروه F مسابقات جهانی با سه تیم آرژانتین، هلند و مصر همگروه بود. جدال تیم های ملی والیبال ایران و آرژانتین می توانست یکی از جذاب ترین مصاف های این گروه باشد اما بازی با هلند هم یک بازی دیدنی از آب درآمد. حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی حذفی نیز تیم ملی والیبال برزیل بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود برزیلی های به اتمام رسید.

بازی های ایران در جام جهانی والیبال

برنامه بازی های والیبال ایران در جام جهانی بدین شرح بود که ایران در مرحله گروهی به مصاف تیم های آرژانتین، مصر و هلند رفت و در مرحله یک هشتم نهایی نیز مقابل برزیل قرار گرفت.  

برنامه بازی های والیبال ایران ۲۰۲۲

برنامه مسابقات والیبال ایران در رقابت های قهرمانی جهان نیز به شرح زیر بود؛ شنبه ۵ شهریور؛ ایران 3- آرژانتین 2 تیم ملی والیبال کشورمان طبق جدول والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در نخستین بازی به مصاف آرژانتین رفت و در یک بازی نفس گیر، حریف را شکست داد. هرچند این بازی می توانست با یک پیروزی به مراتب آسان تر برای شاگردان عطایی همراه باشد اما بازیکنان در دقایقی با غرور بازی کردند و همین مسئله کار را برای ایران سخت کرد. دوشنبه ۷ شهریور؛ ایران 3- مصر 1 بازی بعدی تیم ملی والیبال ایران دیدار مقابل مصر بود؛ تیم ملی والیبال کشورمان با نتیجه سر یک، مصر را مغلوب کرد و 5 امتیازی شد. با این حساب سرنوشت صدرنشینی گروه F مسابقات والیبال قهرمانی جهان به نتیجه دیدار هلند و ایران بستگی خواهد داشت. چهارشنبه ۹ شهریور؛ ایران 1- هلند 3 حریف بعدی ایران در والیبال قهرمانی جهان هلند بود، در شرایطی که ایران نیاز مبرمی به کسب امتیاز و صدرنشینی برای رویارویی با رقبایی آسان تر در مرحله بعد داشت، با درخشش نیمیر عبدالعزیز مغلوب هلند شد. یک هشتم نهایی- سه شنبه 15 شهریور؛ ایران 0- برزیل 3 حریف ایران در مرحله حذفی والیبال قهرمانی جهان، تیم ملی برزیل بود و در نهایت شاگردان بهروز عطایی در سه ست متوالی مغلوب حریف شدند.  

ساعت بازی های والیبال ایران

گفتنی است که هر سه بازی تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی، ساعت ۲۰:۰۰ برگزار شد و تک دیدار مقابل برزیل در یک هشتم نهایی والیبال قهرمانی جهان نیز ساعت 23:30 برگزار شد.  

جدول بازی های والیبال ایران جام جهانی

طبق جدول بازی های والیبال ایران در مسابقات والیبال قهرمانی جهان، تیم ملی کشورمان در دور مقدماتی سه بار به میدان رفت. بازی های ایران در والیبال قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران در پایان دور گروهی و در جدول کلی والیبال قهرمانی جهان 2022 در جایگاه دوازدهم قرار گرفت و راهی یک هشتم نهایی شد. تیم ملی والیبال کشورمان بعد از صعود، در مرحله بعدی والیبال قهرمانی جهان از ساعت 23:30 روز سه شنبه 15 شهریورماه مقابل تیم ملی والیبال برزیل قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر مفلوب رقیب شد. با این نتایج تیم ملی والیبال کشورمان به جایگاه سیزدهمی رقابت های بسنده کرد.  

جدول گروه ایران در جام جهانی والیبال

جدول گروه ایران در مسابقات والیبال قهرمانی جهان نشان می دهد که با توجه به شرایط جدول گروه F، هلند به عنوان صدرنشین و ایران به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی رسیدند. نتایج والیبال ایران در این مرحله را نیز پیش تر خواندید.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
ممنون از این مطلب کاربردی
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...