بحران در استقلال / مرادمند تمرین نمی‌کند؛ اردو کنسل شد!

صحبت‌های جواد نکونام در حاشیه تمرین استقلال، از وضعیت نچندان خوب آبی‌های پایتخت حکایت می‌کند.
کدخبر (204117) | 15 تیر 1402 | ساعت 15:52
0 102
بحران در استقلال / مرادمند تمرین نمی‌کند؛ اردو کنسل شد!
صحبت‌های جواد نکونام در حاشیه تمرین استقلال، از وضعیت نچندان خوب آبی‌های پایتخت حکایت می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، مصاحبه جدید جواد نکونام حاوی نکات قابل توجهی است که شرایط بحرانی آبی‌پوشان پایتخت، پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر را به نمایش می‌گذارد. [irp posts="204098" ] جواد نکونام در خصوص شرایط استقلال در تمرینات پیش‌فصل، گفت: شرایط تیم را همه می‌دانند؛ ما سال گذشته 20 بازیکن داشتیم و الان 7 بازیکن را نداریم و با 13 بازیکن تمرین می‌کنیم و به همین دلیل بازیکنان امید را آوردیم که با ما تمرین می‌کنند تا از بین آنها بازیکنان خوبی را برای آینده تیم انتخاب کنیم. ما اصلاً شرایط خوبی نداریم. همه، اتفاقاتی که در این چند روز افتاده را می‌دانند. بحران در استقلال / مرادمند تمرین نمی‌کند؛ اردو کنسل شد!

جواد نکونام: اردوی استقلال در تهران لغو شد!

سرمربی استقلال، ادامه داد: «اولین نکته این است که ما یک اردو داخل تهران خواستیم که کنسل شد. من درباره یکسری چیزها صحبت نمی‌کنم و دوست دارم در آرامش حل شود، ولی وقتی انجام نشود، مجبور هستم با هواداران در میان بگذارم. اردوی ما کنسل شد، به خاطر اینکه برنامه‌ای وجود نداشت و بازیکنی هم نبود. امیدوارم که اردوی دوم‌مان را بتوانیم برگزار کنیم و بازیکنان جدید بیایند».

جواد نکونام در خصوص شرایط محمدحسین مرادمند و سعید مهری، افزود: «در خصوص درخصوص بازی دوستانه نیز با توجه به اینکه نفر به اندازه کافی نداریم، نمی‌توانیم برگزار کنیم. محمدحسین مرادمند تمرین نمی‌کند، چون قرارداد ندارد. او یک روز را به احترام من تمرین کرد که از او ممنون هستم. سعید مهری هم قراردادش را فسخ کرده و از تیم رفته است. این اتفاقاتی است که مردم و هواداران باید ببینند. هیچ چیزی هم نمی‌بینیم تا متوجه شویم تیم رو به جلو حرکت می‌کند. در واقع هیچ دلگرمی نداریم».

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...