براک لزنر در حال تراکتور سواری + عکس

WWE تصاویر منتخبی از ادوار قبلی سامراسلم را منتشر کرد که در یکی از آن ها براک لزنر در حال تمرین تراکتورسواری پیش از سامراسلم 2022 دیده می شود.
کدخبر (210438) | 29 تیر 1402 | ساعت 18:56
0 148
براک لزنر در حال تراکتور سواری + عکس
WWE تصاویر منتخبی از ادوار قبلی سامراسلم را منتشر کرد که در یکی از آن ها براک لزنر در حال تمرین تراکتورسواری پیش از سامراسلم 2022 دیده می شود.

به گزارش سرخ نیوز، در سامراسلم 2022، رومن رینز مجبور به دفاع از عناوین آندیسپیوتد در برابر براک لزنر شد. در پایان این بازی Last Man Standing که برای 23 دقیقه به طول انجامید، رومن رینز با کمک برادران اوسوز توانست تا از عناوین قهرمانی خود با موفقیت دفاع کند. در آغاز این بازی، براک لزنر سوار بر یک تراکتور در مقابل دیدگان 48000 هوادار حیرت زده، به سمت رینگ حرکت کرد. در قسمتی از این مسابقه، براک لزنر در لحظه ای که شاید دیوانه‌وارترین لحظه سال گذشته بود، با کمک تراکتور رینگ WWE را از جا بلند کرد و سبب پرت شدن رومن رینز به بیرون رینگ شد. با این وجود، در نهایت براک لزنر در این دیدار شکست خورد. تصویری اکنون از این رویداد منتشر شده که براک لزنر را در حال تمرین کردن تراکتورسواری پیش از سامراسلم 2022 نشان می دهد بازی سامراسلم تحت یک شرط مهم برگزار شد. به این ترتیب که براک لزنر اگر در این مسابقه شکست بخورد، تا زمانی که رومن رینز قهرمان است، هرگز نمی تواند او را چلنج کند. لزنر از آن زمان دیگر به سراغ عناوین اصلی کمپانی نرفته و درگیر فیودهایی با بابی لشلی، اوماس و کودی رودز بوده است. این اسطوره کهنه کار طبق برنامه در سامراسلم 2023 برای سومین بار به مصاف کودی رودز خواهد رفت. لزنر در PPV بکلش در کمتر از 10 دقیقه در مقابل کابوس آمریکایی شکست خورد، اما با پیروزی در نایت آو چمپیونز توانست کار را در مجموع به تساوی بکشد. یک سال پس از شکست دادن لزنر در سامراسلم، رومن رینز همچنان قهرمان آندیسپیوتد WWE است. او برای سومین سال پیاپی مین ایونتر رسلمنیا بود و با شکست دادن کودی رودز موفق به حفظ عناوین قهرمانی خود شد. رینز در حال حاضر با پسرعموی خود جی اوسو درگیر است و این دو، به نظر در یک مین ایونت بزرگ در سامراسلم 2023 به مصاف هم خواهند رفت.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...